eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › "Remont budynku internatu przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim"



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07

Ogłoszenie nr 500025299-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.

Nowy Dwór Mazowiecki: "Remont budynku internatu przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518852-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 107356-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski, Krajowy numer identyfikacyjny 1327003400000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego , 05100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 765 32 90, e-mail starosta.wnd@powiatypolskie.pl, faks 22 765 32 91.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowodworski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont budynku internatu przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie zadania pn.: "Remont budynku internatu przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim" - część 2: "Poprawa stanu technicznego budynku użyteczności publicznej (dawnego internatu) przy ul. Chemików 6 w Nowym Dworze Mazowieckim". Niniejsza inwestycja ma na celu poprawę stanu technicznego budynku poprzez wykonanie re-montu pomieszczeń, izolacji fundamentów budynku (segment C) oraz rozbiórkę łącznika (segment B). Lokalizacja inwestycji Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki (ul. Chemików 6), Po-wiat Nowodworski. Inwestor Inwestorem zadania jest Powiat Nowodworski z siedzibą przy ul. Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1 - 3 do SIWZ. Informacje uzupełniające: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Wymogi odnośnie umów o podwykonawstwo wskazane zostały w § 7 wzoru umowy stanowiącego załączniki nr 4 do SIWZ. 7) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45111200-0,

45320000-6,

45111100-9,

45111300-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 11.07.2017 r. do 31.08.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z protkołem konieczności. Wymina gruntu wokół, przeniesienie przyłączy energetycznych do remontowych pomieszczeń. Wartość umowy po zmianie wynosi 209503.45 zł brutto. Wartość o jaką zwiększono umowę wynosi 29751.58 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W wyniku przeprowadzenia oględzin miejsca wykonywania robót objętych w/w zadaniem, po odsłonięciu fundamentów budynku w celu wykonania ich izolacji, stwierdzono konieczność wymiany gruntu w obrębie odsłoniętych fundamentów. Wykonawca podczas wykonywania robót przy odkopywaniu ścian fundamentowych budynku stwierdził, iż grunt rodzimy jest zanieczyszczony gruzem, kamieniami, głazami i złomem, co skutkuje niemożliwością jego wykorzystania do ponownego zasypania wykopów po zakończeniu prac izolacyjnych. Stąd konieczność wykonania niezbędnych do zakończenia procesu budowlanego robót dodatkowych w zakresie wymiany gruntu wokół budynku dawnego internatu. Ponadto, w trakcie realizacji robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym w zakresie remontu dwóch pomieszczeń na parterze budynku - po odbyciu rozmów z właścicielem sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej - okazało się, że koszt wykonania podłączeń remontowanych pomieszczeń do nowych skrzynek i rozdzielnic elektrycznych znacznie przekracza koszt przeniesienia dotychczas wykorzystywanych urządzeń z miejsca ich użytkowania. Jednakże w przypadku podjęcia decyzji o ich przeniesieniu, niezbędne do wykonania w tym zakresie roboty zobowiązany jest wykonać inwestor. Właściciel sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej dokona jedynie stosownego zaplombowania przeniesionych urządzeń. Z montażu skrzynek i rozdzielnic elektrycznych Zamawiający nie może zrezygnować, bowiem od wykonania tych robót zależy możliwość podłączenia remontowanych pomieszczeń do sieci dystrybucyjnej. Z uwagi na planowane przeznaczenie pomieszczeń nie ma również możliwości, ich podłączenia do sieci poprzez główne skrzynki i rozdzielnice przeznaczone dla pozostałej części budynku. W związku z powyższym, w celu zakończenia prac remontowych w zakresie rozprowadzenia instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach, zapewnienia skutecznej weryfikacji prawidłowości wykonanych prac oraz finalnego zapewnienia dopływu prądu do remontowanych pomieszczeń, postanowiono o konieczności wykonania w/w robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym w ramach zlecenia dodatkowych robót budowlanych na mocy art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Z uwagi na fakt, iż wykonanie zamówienia podstawowego jest nierozerwalnie związane i uzależnione od wykonania w/w robót dodatkowych, ich wykonanie należy powierzyć Wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. firmie P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim. Wykonawca ten prowadzi roboty na przedmiotowym obiekcie budowalnym i odpowiada za prawidłowe wykonanie całości prac i finalną realizację zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami. Powierzenie mu wykonania w/w robót budowlanych zagwarantuje Zamawiającemu pełne wykonanie stawianych zadaniem celów a także przejrzystość w zakresie dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych. Wykonawca ten - by w ogóle wykonać zamówienie podstawowe - musi wykonać w/w roboty dodatkowe, ponieważ ich efekt stanowi techniczną całość z efektem robót wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego i tylko ich jednoczesne wykonanie może zagwarantować rezultat zakładany dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Zmiana Wykonawcy na tym etapie realizacji robót wiązałaby się z dodatkowym czasem na realizację zamówienia podstawowego z uwagi na konieczność wstrzymania wykonywania części robót realizowanych w ramach tego zamówienia do czasu wprowadzenia na budowę nowego Wykonawcy i wykonania przez niego w/w robót dodatkowych, choćby po to by zniszczeniu nie uległy prace wykończeniowe w remontowanych pomieszczeniach. To w konsekwencji uniemożliwiłoby odbiór prac objętych umową nr IDP.273.16.2017 w zakładanym nią terminie oraz finalnie mogłoby pozostać nie bez wpływu na termin wykonywania robót przewidzianych dla dalszych etapów procesu inwestycyjnego dla budynku dawnego internatu. Przy zleceniu dodatkowych robót firmie P.P.H.U. "ANETKA" Aneta Cieślińska proces budowlany nie zostaje wstrzymany, roboty będą wykonywane we właściwej przewidzianej dla sztuki budowlanej kolejności, a termin wykonania zamówienia objętego umową nr IDP.273.16.2017 nie ulegnie wydłużeniu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.