eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Nadzór inwestorski nad robotami budowlano - montażowymi w ramach projektu "Kompleksowa termomodernizacja budynków na terenie miasta Zgierza"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07

Ogłoszenie nr 500025195-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.

Gmina Miasto Zgierz: Nadzór inwestorski nad robotami budowlano - montażowymi w ramach projektu "Kompleksowa termomodernizacja budynków na terenie miasta Zgierza"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn: "Kompleksowa termomodernizacja budynków na terenie miasta Zgierza" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555450-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Zgierz, Krajowy numer identyfikacyjny 472057721, ul. Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427162854 w. 200, 7143200, e-mail estasiak@umz.zgierz.pl, faks 427 143 203.
Adres strony internetowej (url): www.umz.zgierz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski nad robotami budowlano - montażowymi w ramach projektu "Kompleksowa termomodernizacja budynków na terenie miasta Zgierza"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nadzór inwestorski w ramach projektu pn: "Kompleksowa termomodernizacja budynków na terenie miasta Zgierza" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego i konserwatorskiego (dot. Gimnazjum Nr 1 i Samorządowego Liceum Ogólnokształcącego) nad realizacją inwestycji w trybie "zaprojektuj i wybuduj" polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej i robót budowlano - montażowych w ramach projektu pn. "Kompleksowa termomodernizacja budynków na terenie miasta Zgierza" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, przy udziale Partnera Prywatnego w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy oraz audyty energetyczne obiektów, dokumentację projektową termomodernizacji SP12 i rozbudowy SP10. Ww. dokumenty stanowią załącznik nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Inwestycja będąca przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje m.in. kompleksową termomodernizację i rozbudowę istniejących budynków użyteczności publicznej (placówek oświatowych) znajdujących się na terenie miasta Zgierza w powiecie zgierskim, w województwie łódzkim. Obiektem wymagającym nadzoru inwestorskiego i konserwatorskiego jest Gimnazjum Nr 1 i Samorządowe Liceum Ogólnokształcące (ul. A. Musierowicza 2 w Zgierzu), zaś budynkiem wymagającym rozbudowy jest Szkoła Podstawowa nr 10 (ul. Ozorkowska 68/70 w Zgierzu). Celem przeprowadzenia inwestycji w zakresie termomodernizacji jest wykonanie niezbędnych prac zmierzających do osiągnięcia określonego poziomu efektywności energetycznej oraz poprawy stanu technicznego 24 obiektów użyteczności publicznej tj. żłobków, przedszkoli i szkół podstawowych. Ww. działania inwestycyjne obejmują 24 obiekty wymienione poniżej: 1. Miejski Żłobek im. Koziołka Matołka (ul. Tuwima 21), 2. Miejskie Przedszkole Nr 2 (ul. Boya-Żeleńskiego 6), 3. Miejskie Przedszkole Nr 3 Integracyjne z Oddziałami Specjalnymi (ul. Mielczarskiego 26), 4. Miejskie Przedszkole Nr 6 (ul. Gałczyńskiego 38), 5. Miejskie Przedszkole Nr 7 (ul. Długa 62), 6. Miejskie Przedszkole Nr 8 (ul. Łódzka 86), 7. Miejskie Przedszkole Nr 9 "Słoneczny Dom" (ul. Dubois 10), 8. Miejskie Przedszkole Nr 10 (ul. Ossowskiego 26), 9. Miejskie Przedszkole Nr 12 "Pod topolą" (ul. Gałczyńskiego 30), 10. Miejskie Przedszkole Nr 13 "Bajkowe Przedszkole" (ul. Słowackiego 8), 11. Miejskie Przedszkole Nr 14 (ul. Boya-Żeleńskiego 17 - blok 77), 12. Miejskie Przedszkole Nr 15 (ul. Boya-Żeleńskiego 10 - blok 90), 13. Szkoła Podstawowa Nr 1 z oddziałami integracyjnymi (ul. Piłsudskiego 1), 14. Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Dąbrowszczaków (ul. Szczawińska 2), 15. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Jana Niepokoja (ul. Łódzka 2), 16. Szkoła Podstawowa Nr 5 (ul. 1 Maja 63), 17. Szkoła Podstawowa Nr 8 (ul. Boya-Żeleńskiego 4), 18. Szkoła Podstawowa Nr 10 (ul. Ozorkowska 68/70), 19. Szkoła Podstawowa Nr 11 (ul. Dubois 26), 20. Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Armii Krajowej (ul. L. Staffa 26), 21. Gimnazjum Nr 1 i Samorządowe Liceum Ogólnokształcące (ul. A. Musierowicza 2), 22. Gimnazjum Nr 2 im. Jana Kochanowskiego z Oddziałami Dwujęzycznymi (ul. 3 Maja 46a), 23. Gimnazjum Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza (ul. B. Leśmiana 1), 24. Budynek basenu wchodzący w kompleks budynków Gimnazjum Nr 3 im. Adama Mickiewicza (ul. B. Leśmiana 1). W czasie realizacji prac należy zapewnić niezakłócone funkcjonowanie innych nieruchomości położonych w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji. Zamawiający również nie zakłada wyłączenia placówek objętych ww. inwestycją z użytkowania podczas prowadzonych prac za wyjątkiem przerw w funkcjonowaniu wynikających z organizacji roku szkolnego (ferie, wakacje etc.). Zakres usługi obejmuje w szczególności obowiązki i prawa wynikające z art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994. Planowany okres realizacji inwestycji: czerwiec 2017r. do października 2018 r. W ramach projektu "Kompleksowa termomodernizacja budynków na terenie Miasta Zgierza" do realizacji przewidziane są następujące działania inwestycyjne wynikające z programu funkcjonalno -użytkowego oraz audytów energetycznych: 1) wykonanie dokumentacji projektowej; 2) docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachów, dachów, wymianę okien i drzwi; 3) modernizację instalacji CO; 4) modernizację źródeł ciepła; 5) modernizację oświetlenia wewnętrznego; 6) rozbudowę jednego z obiektów (Szkoła Podstawowa nr 10 adres: ul. Ozorkowska 68/70 ); 7) montaż systemu zdalnego sterowania i monitoringu zużycia mediów; 8) prace remontowe kwalifikowalne i niekwalifikowalne. Wszystkie prace termomodernizacyjne zostaną wykonane wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, które według "Wytycznych programowych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (EFRR)" z dnia 16.08.2016 r.: definiowane są jako roboty niezbędne do przeprowadzenia prac remontowych lub modernizacyjnych jak np. instalacja odgromowa, instalacja elektryczna, obróbki blacharskie, remont i przebudowa kominów oraz innych elementów konstrukcyjnych, opaski wokół budynku, remont schodów i balkonów. Realizacja Projektu odbywać się będzie w formule partnerstwa publiczno-prywatnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 696) (dalej "u.p.p.p."). W ramach projektu na wybranych obiektach tj : Miejskie Przedszkole nr: 8, 14 i 15 planowane jest przygotowanie projektów i wykonanie robót budowlanych w zakresie niekwalifikowanych wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. W zakresie przedmiotowej inwestycji pojawią się dodatkowo koszty pozaprojektowe, dotyczące rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 10 (ul. Ozorkowska 68/70 w Zgierzu). Inspektor nadzoru budowlanego zobowiązany jest do nadzoru nad właściwą realizacją prac, w tym m.in. zgodną: a) z SIWZ, Programem Funkcjonalno-Użytkowym, projektem, b) ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, c) z właściwą kolejnością i terminowością ich wykonania, d) ze sztuką budowlaną, e) z przepisami BHP i ochrony p. ppoż., f) z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 14 października 2015 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań zabytków, g) z innymi dokumentami regulującymi poprawność procesu budowlanego w tym pracy nad obiektami zabytkowymi, h) z wytycznymi RPO WŁ w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE. UWAGA: Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego przedstawione są w Załączniku nr 2 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Inspektor nadzoru będzie uczestniczył na etapie przygotowania, analizy projektów budowlanych i wykonawczych. Inspektor nadzoru ma obowiązek zaopiniowania i przyjęcia dokumentacji do realizacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71300000-1, 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamówienie udzielane w częściach (druga część: postępowanie "Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji znajdujących się na terenie miasta Zgierza ", znak sprawy: IR.271.23.2017. Ogłoszenie o zamówieniu powiązanym z aktualnie udzielanym zamówieniem(w przypadku udzielania zamówienia w częściach),zostało zamieszczone/opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 555217-N-2017

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 622632.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MBJ CORPORATION Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Trojańska 7 lok. 004
Kod pocztowy: 02-261
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 330624
Oferta z najniższą ceną/kosztem 330624
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 501840
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.