eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07

Ogłoszenie nr 500025111-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.

Urząd Miejski: Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542579-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52693700000, ul. ul. Poznańska 33, 64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4426600, 4426641, e-mail zamowienia@nowytomysl.pl, faks 614 422 754.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowytomysl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.26.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl, oraz uczniów niepełnosprawnych do szkół specjalnych zlokalizowanych poza Gminą Nowy Tomyśl w okresie od 04-09-2017r do 22-06-2018 r. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia i zapewnienie opieki uczniom w czasie przejazdu, wsiadania i wysiadania z pojazdów. 2.Zakres zamówienia został podzielony na VII części i obejmuje: Iczęść zamówienia -TRASA nr 1 Trasa I zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Przyłęk Kierunek : Glinno, Kozie Laski, Wytomyśl Kierunek: Sękowa, Jastrzębsko, Wytomyśl, Kozie Laski Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek II część zamówienia- TRASA nr 2 Trasa II zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Sękowo, Jastrzębsko, Stary Tomyśl Kierunek : Sękowo, Paproć Kierunek : Glinno, Paproć Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIAHARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek III część zamówienia -TRASA nr 3 Trasa III zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Paproć, Cicha Góra, Boruja Kościelna Kierunek : Glinno, Stary Tomyśl, Róża, Sątopy, Boruja Kościelna Kierunek : Boruja Kościelna Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek IV część zamówienia- TRASA nr 4 Trasa IV zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Glinno, Róża, Stary Tomyśl Kierunek : Przyłęk Kierunek : Przyłęk, Glinno, Stary Tomyśl, Róża Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIAHARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek V część zamówienia - TRASA nr 5 Trasa V zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 9 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Szarki, Grubsko, Chojniki Kierunek : Bukowiec Kierunek : Kuźnica Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA- HARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek VI część zamówienia - TRASA nr 6 Trasa VI zapewniająca dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl w ramach 6 kursów do placówek oświatowych w Zbąszyniu i Wolsztynie. Kierunek : Sątopy- Sielinko Kierunek : Nowy Tomyśl- Zbąszyń Kierunek : Nowy Tomyśl- Wolsztyn Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIAHARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek VII część zamówienia -TRASA nr 7 Trasa VII zapewniająca dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl w ramach 2 kursów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu. Szczegółowy opis kursów zawarty został w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMOWIENIAHARMONOGRAMIE TRAS I POSZCZEGÓLNYCH KURSÓW NA TRASACH i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Terminy Kursów: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek 3. Całość zamówienia została szczegółowo określona w Opisie Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 8 do SIWZ oraz w warunkach projektu Umowy załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy ( Dz. U z 2016 r. poz. 1666) tj: 4.1 Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, dotyczą osób/osoby wykonujących/ej czynności kierowców autobusów szkolnych 5. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 5.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób i kontrola: 1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.4.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferta częściowa może być złożona na jedną lub na większą ilość tras wyszczególnionych w załączniku nr 8 do SIWZ, tj. w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Harmonogram tras i poszczególnych kursów na trasach. 7. Dowóz uczniów odbywa się w dni nauki szkolnej tj. dniach od poniedziałku do piątku każdego dnia tygodnia w okresie od 04 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r. z wyjątkiem przerw świątecznych oraz innych przerw w nauce, wynikających z kalendarza szkolnego na 2017 r. i I półrocze 2018 r., w godzinach ustalonych i uzgodnionych z poszczególnymi placówkami oświatowymi. 8. Przed przystąpieniem do realizacji usługi , najpóźniej do dnia 25-08-2017 r., WYKONAWCA ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży i z uwzględnieniem następujących założeń: Dziecko powinno być dowiezione do szkoły/przedszkola, w takim czasie, aby mogło rozpocząć o czasie zajęcia lekcyjne, a po ich zakończeniu odwiezione. Tygodniowy rozkład jazdy (szczegółowe godziny kursów) ustali WYKONAWCA z Dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych. 9. Miejsca zatrzymywania się pojazdów dowożących uczniów- ze względów bezpieczeństwa i konieczności sprawowania opieki nad uczniami podczas przejazdu - będą usytuowane w miejscach wskazanych przez Dyrektorów placówek , przeważnie najbliżej miejsca zamieszkania dzieci, niezależnie od miejsc usytuowania przystanków komunikacji publicznej. 10. Wykonawca zobowiązuje się również do realizacja przewozów okazjonalnych w dniach innych niż dni nauki szkolnej ( rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe organizowane przez Zamawiającego itp.), których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego- wg rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym. 11. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Dyrektorami placówek oświatowych w zakresie ustalenia dowozów i odwozów uczniów uwzględniając organizację roku szkolnego z możliwościami indywidualnego określenia terminów dni wolnych od zajęć dydaktyczno- wychowawczych. Dyrektor może również ustalić inny dodatkowy dzień wolny od zajęć pod warunkiem odpracowania go w sobotę. O tym fakcie Dyrektor placówki oświatowej jest zobowiązany powiadomić przewoźnika z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem. O terminach dodatkowych dni wolnych od nauki w poszczególnych placówkach oświatowych Zamawiający poinformuje najpóźniej do dnia 1 października 2017 r. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8, 60172000-4, 60140000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Trasa I zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Przyłęk Kierunek : Glinno, Kozie Laski, Wytomyśl Kierunek: Sękowa, Jastrzębsko, Wytomyśl, Kozie Laski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68033.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi-Transport DACHMAR Marek Dach
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: Konin 59
Kod pocztowy: 64-310
Miejscowość: Lwówek
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3,47 za 1 km
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3,47 za 1 km
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4,64 za 1 km
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Trasa II zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Sękowo, Jastrzębsko, Stary Tomyśl Kierunek : Sękowo, Paproć Kierunek : Glinno, Paproć

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65717.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Paweł Spychała
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: Glinno, ul. Słonecznikowa 20
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3,87 za 1 km
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3,87 za 1 km
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4,64 za 1 km
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Trasa III zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Paproć, Cicha Góra, Boruja Kościelna Kierunek : Glinno, Stary Tomyśl, Róża, Sątopy, Boruja Kościelna Kierunek : Boruja Kościelna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78851.71
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Paweł Spychała
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: Glinno, ul. Słonecznikowa 20
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3,32 za 1 km
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3,32 za 1 km
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4,64 za 1 km
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Trasa IV zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 3 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Glinno, Róża, Stary Tomyśl Kierunek : Przyłęk Kierunek : Przyłęk, Glinno, Stary Tomyśl, Róża

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68033.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi-Transport DACHMAR Marek Dach
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: Konin 59
Kod pocztowy: 64-310
Miejscowość: Lwówek
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3,47 za 1 km
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3,47 za 1 km
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4,64 za 1 km
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Trasa V zapewniająca dowóz i odwóz uczniów w ramach 9 kursów do placówek oświatowych w Gminie Nowy Tomyśl Kierunek : Szarki, Grubsko, Chojniki Kierunek : Bukowiec Kierunek : Kuźnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 177287.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport Krajowy i Międzynarodowy Józef Łukaszyk
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: ul. Sątopska 11, Bukowiec
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3,95 za 1 km
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3,95 za 1 km
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3,95 za 1 km
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Trasa VI zapewniająca dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl w ramach 6 kursów do placówek oświatowych w Zbąszyniu i Wolsztynie. Kierunek : Sątopy- Sielinko Kierunek : Nowy Tomyśl- Zbąszyń Kierunek : Nowy Tomyśl- Wolsztyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95232.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport Krajowy i Międzynarodowy Józef Łukaszyk
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: ul. Sątopska 11, Bukowiec
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1,99 za 1 km
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1,99 za km
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2,11 za 1 km
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Trasa VII zapewniająca dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Tomyśl w ramach 2 kursów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 125454.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo -Transportowa Ryszard Jabłecki
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: Os. Batorego 11/2
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1,27 za 1 km
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1,27 za 1 km
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2,19 za 1 km
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.