eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › "Wykonanie modernizacji instalacji technologicznych dla kompleksu krytych basenów w Tarnowskich Górach".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07

Ogłoszenie nr 500025045-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.

Agencja Inicjatyw Gospodarczych S.A.: "Wykonanie modernizacji instalacji technologicznych dla kompleksu krytych basenów w Tarnowskich Górach".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553927 -N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Inicjatyw Gospodarczych S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 350398300000, ul. ul. Obwodnica 8, 42600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 933 900, e-mail sekretariat@parkwodny.com.pl, faks 32 285 80 30.
Adres strony internetowej (url): www.aigsa.com.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.aigsa.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie modernizacji instalacji technologicznych dla kompleksu krytych basenów w Tarnowskich Górach".

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu modernizacji instalacji technologicznych dla kompleksu krytych basenów. Modernizacja instalacji technologicznych, systemu uzdatniania wody basenowej będzie obejmowała: a) modernizację układu dozowania chemikaliów poprzez wymianę sterowników basenowych oraz rozbudowę istniejących celek pomiarowych do pełnego zakresu pomiarowego : ph, redox, chlor wolny, wraz z rozbudową układu pomiarowego o pomiar chloru całkowitego b) regenerację istniejących filtrów ciśnieniowych c) wykonanie układu odzysku wody popłucznej do celów płukania filtrów d) wydzielenie obiegu basenu do nauki pływania ( system podciśnieniowy ) e) modernizację układu automatyki i sterowania instalacji technologicznych w zakresie dostosowanie do obowiązujących standardów i przepisów oraz montaż rozdzielnic przetworników częstotliwości dla pomp obiegowych 2. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia będzie wykonywał następujące rodzaje robót: 1) roboty demontażowe wraz utylizacją zdemontowanych materiałów, 2) roboty montażowe, 3) roboty instalacyjne: zasilania elektrycznego, układów automatyki i sterowania, 4) wykopy 5) roboty w zakresie regeneracji filtrów, 6) czyszczenie przez piaskowanie, 7) pomiarów instalacji elektrycznej, 8) próby szczelności, 9) próby działania poszczególnych elementów wyposażenia, 10) prace rozruchowe poszczególnych instalacji, 11) prace rozruchowe całości instalacji, 12) szkolenie osób mających obsługiwać instalacje, 13) prace projektowe, 14) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Programie funkcjonalno-użytkowym modernizacji instalacji technologicznych dla kompleksu basenów w Tarnowskich Górach" autorstwa - AFM PROJEKT Tomasz Szczyrba 4. Wszystkie wymogi odnoszące się do sposobu i terminów wykonania przedmiotowej modernizacji Zamawiający zawarł w dokumencie pn. "Wymagania zamawiającego" stanowiące załącznik nr 8 oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ i będącym integralną jego częścią. 5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod i nazwa CPV: 71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 71334000-8 - mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne, 71337000-9 - usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją, 45113000-2 - roboty na placu budowy, 45212212-5 - roboty budowlane w zakresie basenów pływackich, 45252120-5 - roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody, 45231000-5 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów ..., 45232000-2 - rob. bud. w zakresie budowy rurociągów technologicznych, 45232000-2 - rob. bud. w zakresie budowy rurociągów technologicznych, 45311000-0 - roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych, 45232430-5 - rozruch instalacji, 43324100-1 - urządzenia do basenów kąpielowych; Uwaga! Przedstawione w programie funkcjonalno-użytkowym wskazania na urządzenia techniczne i materiały należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w programie rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem zamówienia. Zaproponowane materiały do realizacji przedmiotu zamówienia, ich typy i nazwy stanowią jedynie przykład i standard rozwiązania. Dopuszcza się ich zastąpienie przez inne o parametrach nie gorszych niż zaproponowane posiadające odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności z PN lub aprobaty techniczne. 6. Określenie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji zamówienia czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni) - są to wszystkie rodzaje robót wymienione w pkt 2 niniejszego Rozdziału V. Obowiązek ten nie obejmuje zatem takich czynności jak projektowanie, kierowanie budową lub robotami oraz dostawą materiałów budowlanych i urządzeń. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego, przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od doręczenia wezwania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę a także dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie odpowiednio Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zaanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników).Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności i skutkować będzie naliczeniem kary wskazanej w §10 wzoru umowy. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez wykonawcę lub podwykonawcę Zamawiający będzie mógł zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45113000-2


Dodatkowe kody CPV: 45212212-5, 45252120-5, 45231000-5, 45232000-2, 45311000-0, 45317100-3, 45232430-5, 43324100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1400000.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FORTINO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: fortino@fortino.pl
Adres pocztowy: ul. Świerczewskiego 85
Kod pocztowy: 44-336
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1722000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1722000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2341645.71
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.