eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Świadczenie usług cateringowych - wykonanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół na terenie Gminy Kościelisko w okresie IX-XII 2017 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07

Ogłoszenie nr 500024747-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.

Gmina Kościelisko: Świadczenie usług cateringowych - wykonanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół na terenie Gminy Kościelisko w okresie IX-XII 2017 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572603-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34511 Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług cateringowych - wykonanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół na terenie Gminy Kościelisko w okresie IX-XII 2017 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów: - Szkoły Pod-stawowej w Witowie - szacunkowo 17 ciepłych posiłków w 1 dniu - Szkoły Podstawowej w Dzianiszu - szacunkowo 23 ciepłych posił-ków w 1 dniu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenie lub zmniejszenia ilości posiłków o 10 w 1 dniu; 3.2 Warunki szcze-gółowe realizacji przedmiotu zamówienia: 3.2.1 Zakres zamówienia obejmuje wytwarzanie, dostarczanie i wydawanie jednodaniowych gorących posiłków, w opakowaniach jednorazowych, gotowych do spożycia dzieciom i młodzieży uczęszczającej do Szkoły Pod-stawowej w Witowie oraz Szkoły Podstawowej w Dzianiszu. 3.2.2 Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 11 września 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku z uwzględnieniem przerw w nauce (ferie zimowe, prze-rwy świąteczne itp.). 3.2.3 Godziny dostaw i wydawania posiłków określa dyrektor szkoły w porozumieniu z Wykonawcą mając na uwadze warunki jakimi dysponują szkoły oraz organizację pracy placówek oświatowych objętych zamówie-niem. 3.2.4 Łączna szacun-kowa ilość posiłków ciepłych jednodaniowych w okresie trwania umowy będzie wynosić 2960 sztuk. 3.2.5 Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób korzystających z posiłków jest ilością szacunkową i może ulec zmianie trakcie obowiązywania umowy, w zależności od ilości uczniów uprawnionych do otrzymywania posiłków. 3.2.6 W przypadku zmiany zamawiający każdorazowo informować będzie o ilości posiłków, które Wykonawca winien dostarczyć do poszczególnych placówek. 3.2.7 Realizowane zamówienie powinno być zgodne z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpie-czeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 roku Nr 136, poz. 914 z póź-niejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 14 marca 1985 roku o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2006 roku Nr 122, poz. 851 z późniejszy-mi zmianami), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 roku w sprawie pobierania i prze-chowywania próbek żywności przez zakład żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 roku Nr 80, poz. 545 z późniejszymi zmianami) oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3.2.8 Do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy: wykonywanie, dostar-czanie posiłków własnym transportem z własnymi naczyniami i sztućcami jednorazowymi. 3.2.9 Wykonawca będzie dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 3.2.10 Każdy ciepły posiłek - jednodaniowy będzie składał się z jednego gorącego dania - drugie danie z surówką. 3.2.11 Drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 450 gramów: - ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne) 200g, - mięso 100g - surówka 150g. 3.2.12 Drugie danie o gramaturze nie mniejszej niż 450 gramów: - pierogi - naleśniki - kopytka - makaron z sosem - krokiety. o gramaturze nie mniejszej niż - 200g. 3.2.13 Kaloryczność każdego posiłku nie powinna być mniejsza niż 500 kcal. 3.2.14 Zamawiający zastrzega sobie, aby nie podawano dzieciom skrzydełek drobiowych oraz aby mięso nie po-dawane było w dni postne. 3.2.15 Posiłki objęte przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego ży-wienia dzieci i młodzieży zalecanymi przez Instytut Żywienia i Żywności, sporządzone z pełnowartościo-wych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki ku-linarnej i sanitarnej (zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz.1225 z późniejszymi zmianami), łącznie z przepisami wyko-nawczymi do tej ustawy. Posiłki objęte przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia tj. posiłki powinny być przygotowane zgodnie z za-sadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży zalecanymi przez Instytut Żywienia i Żywności, sporzą-dzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej (zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierp-nia 2006 roku tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późniejszymi zmianami), łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 3.2.16 Posiłki powinny być urozmaicone pod względem składnikowym i nie powinny się powtarzać częściej niż co 10 dni. 3.2.17 Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni i dostarczany dyrektorom szkół do wcześniej-szego zatwierdzenia; wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez dyrektorów szkół będą wiążące dla Wykonawcy. 3.2.18 Dowożone posiłki winny być dostarczane w termosach zapewniających zachowanie odpowiedniej tempera-tury przy ich spożyciu. 3.2.19 Transport posiłków powi-nien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewo-zu tego typu ładunków. 3.2.20 Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ilości dostarczanych posiłków, ich jakości oraz gramatu-ry. 3.2.21 Zamawiający zastrzega sobie również prawo do rezygnacji z kupna posiłków, w przypadku gdy te okażą się złej jakości lub o zaniżonej gramaturze. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do wydania posiłku dobrej jakości i zgodnego z normami, w tym samym dniu. Powtarzanie się tych incydentów będzie stanowiło podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 3.2.22 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru resztek jedzenia, zużytych naczyń i sztućców jednorazowych. 3.2.23 Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami Szkół i Kierow-nikiem Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościelisku. 3.2.24 Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z doży-wiania obciążają Dyrek-torów placówek szkolnych. 3.2.25 Z uwagi na konieczność zapewnienia odpowiedniej jakości dostarczanych posiłków, miejsce ich wy-tworzenia nie powinno być oddalone od Szkoły Podstawowej w Witowie oraz Szkoły Podstawowej w Dzianiszu o wię-cej niż 20 km. 3.3 Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 55321000-6 - Usługi przygotowania posiłków 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 3.4. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnie-nia przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamó-wienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 z późniejszymi zmianami), Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: przygo-towywanie posiłków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55524000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82622.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "DINA" Usługi Cateringowe, stołówki szkolne, sprzedaż detaliczna art. spożywczych Sabina Fryźlewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jan Pawła II 144
Kod pocztowy: 34-470
Miejscowość: Czarny Dunajec
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16280
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16280
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16280
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.