eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Naprawy i przeglądy pozagwarancyjne samochodów służbowych będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-06

Ogłoszenie nr 500024455-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie: Naprawy i przeglądy pozagwarancyjne samochodów służbowych będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543739-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 001022914, ul. al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 52 54 100, e-mail is@wm.mofnet.gov.pl, tomasz.anszczak@wm.mofnet.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawy i przeglądy pozagwarancyjne samochodów służbowych będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2801-ILZ.260.29.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw oraz przeglądów pozagwarancyjnych pojazdów służbowych będących na wyposażeniu Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie oraz podległych jednostek województwa warmińsko-mazurskiego na zasadach oraz warunkach przedstawionych poniżej. Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania przedmiot zamówienia obejmuje 135 samochodów, 2 motorowery, 1 motocykl. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części: Część 1 - obejmująca 81 pojazdów użytkowanych w obszarze olsztyńskim, wykazanych w załączniku nr 1A do umowy. Zamawiający wymaga, aby dla tej części zamówienia zakład mechaniczny, w którym będą dokonywane naprawy i przeglądy, był zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Olsztyn. Część 2 - obejmująca 38 pojazdów użytkowanych w obszarze elbląskim, wykazanych w załączniku nr 1B do umowy. Zamawiający wymaga, aby dla tej części zamówienia zakład mechaniczny, w którym będą dokonywane naprawy i przeglądy, był zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Elbląg. Część 3 - obejmująca 19 pojazdów użytkowanych w obszarze ełckim, wykazanych w załączniku nr 1C do umowy. Zamawiający wymaga, aby dla tej części zamówienia zakład mechaniczny, w którym będą dokonywane naprawy i przeglądy, był zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Ełk. Obszary: olsztyński, elbląski i ełcki, wskazane powyżej przez zamawiającego, są obszarami umownymi, określonymi na potrzeby podziału zamówienia na części i odzwierciedlają wyłącznie orientacyjne miejsca użytkowania pojazdów. Przypisanie określonych pojazdów do danego obszaru nie wyłącza uprawnienia zamawiającego do dokonywania zmiany miejsca użytkowania i naprawy pojazdów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50112000-3


Dodatkowe kody CPV: 50115000-4, 71356100-9, 71631200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonywanie napraw oraz przeglądów pozagwarancyjnych 81 pojazdów użytkowanych w obszarze olsztyńskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 224346.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto Perfect Andrzej Chwietczuk
Email wykonawcy: biuro@autoperfect.olsztyn.pl
Adres pocztowy: Ul. M. Zientary-Malewskiej 51/53
Kod pocztowy: 10-307
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena wybranej oferty dotyczy stawki za 1 rbh w naprawach oraz za 1 przegląd pojazdu.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonywanie napraw oraz przeglądów pozagwarancyjnych 38 pojazdów użytkowanych w obszarze elbląskim

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonywanie napraw oraz przeglądów pozagwarancyjnych 19 pojazdów użytkowanych w obszarze ełckim

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.