eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa i montaż mebli biurowych i siedzisk dla Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt (Campus nr 2 - zadanie nr 3) Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-06

Ogłoszenie nr 500024291-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie: Dostawa i montaż mebli biurowych i siedzisk dla Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt (Campus nr 2 - zadanie nr 3) Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550107-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004624-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, ul. Al. Piastów 17, 70310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, e-mail zm@ps.pl, faks 0-91 449 4690.
Adres strony internetowej (url): www.zut.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli biurowych i siedzisk dla Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt (Campus nr 2 - zadanie nr 3) Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/WBiHZ/210/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych i siedzisk dla Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie jako pierwsze wyposażenie obiektu po modernizacji Campus nr 2 - zadanie nr 3 przy ul. Klemensa Janickiego 32 w Szczecinie. 2. Wyszczególnienie rodzaju mebli, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa Załącznik nr 1 i Załącznik nr 1A specyfikacji. Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia sprzedaż i dostarczenie poszczególnych mebli obejmuje: przeniesienie własności, transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie oraz montaż wraz z poziomowaniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie w Campusie nr 2 - zadanie nr 3 przy ul. Klemensa Janickiego 32 w Szczecinie. 3. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego meble lub jego elementu składowego. Dopuszcza się składanie ofert na meble i ich elementy składowe innych producentów (równoważne), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 i 1A specyfikacji). 4. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia mebli używanych (tj. innych niż fabrycznie nowe). 5. Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej używany w jej treści określenie "meble" bez bliższego określenia należy rozumieć całość mebli i innego wyposażenia wyszczególnionego w załączniku nr 1 i 1A specyfikacji. 6. Niezależnie od postanowień ust. 2 niniejszego działu, Zamawiający wymaga, aby czynności składające się na przedmiot niniejszego zamówienia były wykonane w sposób i na warunkach określonych w dziale XVI specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2


Dodatkowe kody CPV: 39110000-6, 39100000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 406504.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 5 PLUS IDEA P.H.U.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 5
Kod pocztowy: 70-435
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 490846.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 490846.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 490846.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.