eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › |Przebudowa drogi gminnej nr 091019C Dąbrówka Słupska - Wrzosy - Brzyskorzystew i nr 091017C Retkowo - Wrzosy - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023067-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Gmina Szubin: |Przebudowa drogi gminnej nr 091019C Dąbrówka Słupska - Wrzosy - Brzyskorzystew i nr 091017C Retkowo - Wrzosy - etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549020-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500003460-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Szubin, Krajowy numer identyfikacyjny 9235091000000, ul. ul. Kcyńska 12, 89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 910 700, e-mail um@szubin.pl, faks 52 384 80 71.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szubin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

|Przebudowa drogi gminnej nr 091019C Dąbrówka Słupska - Wrzosy - Brzyskorzystew i nr 091017C Retkowo - Wrzosy - etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.2017.26.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 091019C Dąbrówka Słupska - Wrzosy - Brzyskorzystew i nr 091017C Retkowo - Wrzosy - etap I obejmujący: 1) Przebudowę drogi gminnej nr 091019C długości 54,51 mb; 2) Przebudowę drogi gminnej nr 091017C długości 400 mb; 3) Wykonanie wzdłuż całej przebudowywanej trasy obustronnych poboczy o szerokości 0,75m; 4) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; 5) Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i poniesienie kosztów związanych z organizacją ruchu na czas budowy; 6) Obsługa geodezyjna, wytyczenie i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza; 7) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej wraz ze stelażem o wymiarach ok. 90 x 70 cm (parametry techniczne, treść oraz układ graficzny tablicy zostaną określone przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia); 8) Wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę LAPIS Artur Kamiński z Bydgoszczy; 9) opracowanie kosztorysu różnicowego, dodatkowego, o ile zaistnieje taka okoliczność oraz kosztorysu powykonawczego po zakończeniu realizacji zamówienia. 2. Zamawiający informuje, że zadanie inwestycyjne pn. przebudowa drogi gminnej nr 091019C Dąbrówka Słupska - Wrzosy - Brzyskorzystew i nr 091017C Retkowo - Wrzosy, zostało podzielone na dwa etapy. Niniejsze postępowanie obejmuje zakres rzeczowy I etapu w zakresie przebudowy dróg o łącznej długości 454,51 mb., natomiast załączona dokumentacja projektowa została opracowana dla przebudowy dróg o łącznej długości 926,59 mb. 3. Projekt tymczasowej organizacji ruchu winien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych, tj. Starostę Nakielskiego oraz uzgodniony uprzednio z zarządcą drogi gminnej, tj. Burmistrzem Szubina. Zamawiający zastrzega, że zadanie to winno być uwzględnione w cenie ofertowej i nie podlega dodatkowej wycenie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna: tj. przedmiar robót , projekt budowlano-wykonawczy, projekt wykonawczy - docelowa stała organizacja ruchu oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający (po wcześniejszej akceptacji) dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, konieczności wykonania robót zamiennych oraz robót dodatkowych nieobjętych dokumentacją projektową, przedmiarami robót oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia 6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) powodujące poprawienie parametrów technicznych; c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z: a) obsługą sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, b) nakładanie nawierzchni z betonu asfaltowego, c) odkopanie i wyciągnięcie słupków od znaków, d) ustawienie pionowego oznakowania, e) wykonaniem innych robót i usług nie wymienionych w punkcie a-d związanych z realizacją zamówienia. polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233100-0


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112210-0, 45233224-5, 45233220-7, 45112100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 248570.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Budowlana 38
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 262785,91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 262785,91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 471843,71 zł
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.