eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn."Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy"



Ogłoszenie z dnia 2017-08-31

Ogłoszenie nr 500021351-N-2017 z dnia 31-08-2017 r.

Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 35553 - 2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 75806 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000, ul. ul. Piramowicza 32, 47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.22.2017.DM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

część 1 Część I "Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy" -Kanalizacja deszczowa ul. E. Plater Wspólny słownik zamówień (CPV): 45 23 0000-8 1. Zakres robót ul. E.Plater 1)Kanalizacja deszczowa a)kolektor z rur PP DN300 SN8 DN 300 - 144,70m, b)studzienki betonowe fi 1000 - 8 szt., c)studnia zasuwowa fi 1000 - 1 szt. d)wpust deszcz uliczny z osadnikiem fi 0,5m - 7 szt., e)przykanaliki z rur PCV DN 200, SDR 34, kl. S - 29,55m. f)odpływy z rur spustowych DN160, SDR34, kl. S - 61,90 m g)zasuwa nożowa DN300 typu ERU - 1 szt. h)właz kanałowy fi 600, klasy D400 - 5 szt. (Sd1,Sd2,Sd6, Sd7, Sd8), i)właz kanałowy fi 600, klasy D250 - 4 szt. (Sd/z, Sd3, Sd4, Sd5) j) wpust deszczowy z pełnym kołnierzem z ryglowaną pełną uchylną kratą, kl 400 - - 7 szt., k) wylot brzegowy - dla rury DN 300 - 1 szt., l) klapa zwrotna DN400 - 1 szt., m) odtworzenie nawierzchni jezdni z kostki bet. - 315,0 m2, n) odtworzenie nawierzchni chodnika z kostki bet. - 214,0 m2, o) odtworzenie nawierzchni z terenów zielonych - 110,0 m2, p) wymiana -wyłaz kanałowy okrągły fi 600, klasy 400 - 2 szt. 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: ? demontaż istniejącej nawierzchni, ? wykonanie podłoża, ? wykonanie nawierzchni, ? wykonanie instalacji wod-kan, Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej: sporządzonej przez Usługi Projektowe ,,Inżynieria Sanitarna", Barbara Skowrońska -Petek , 47-224 Kędzierzyn-Koźle ul. Al. Partyzantów 14A/1 wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. Część I "Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy" -Kanalizacja deszczowa ul. E. Plater Wspólny słownik zamówień (CPV): 45 23 0000-8 1. Zakres robót ul. E.Plater 1)Kanalizacja deszczowa a)kolektor z rur PP DN300 SN8 DN 300 - 144,70m, b)studzienki betonowe fi 1000 - 8 szt., c)studnia zasuwowa fi 1000 - 1 szt. d)wpust deszcz uliczny z osadnikiem fi 0,5m - 7 szt., e)przykanaliki z rur PCV DN 200, SDR 34, kl. S - 29,55m. f)odpływy z rur spustowych DN160, SDR34, kl. S - 61,90 m g)zasuwa nożowa DN300 typu ERU - 1 szt. h)właz kanałowy fi 600, klasy D400 - 5 szt. (Sd1,Sd2,Sd6, Sd7, Sd8), i)właz kanałowy fi 600, klasy D250 - 4 szt. (Sd/z, Sd3, Sd4, Sd5) j) wpust deszczowy z pełnym kołnierzem z ryglowaną pełną uchylną kratą, kl 400 - - 7 szt., k) wylot brzegowy - dla rury DN 300 - 1 szt., l) klapa zwrotna DN400 - 1 szt., m) odtworzenie nawierzchni jezdni z kostki bet. - 315,0 m2, n) odtworzenie nawierzchni chodnika z kostki bet. - 214,0 m2, o) odtworzenie nawierzchni z terenów zielonych - 110,0 m2, p) wymiana -wyłaz kanałowy okrągły fi 600, klasy 400 - 2 szt. 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: ? demontaż istniejącej nawierzchni, ? wykonanie podłoża, ? wykonanie nawierzchni, ? wykonanie instalacji wod-kan, Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączonej dokumentacji projektowej: sporządzonej przez Usługi Projektowe ,,Inżynieria Sanitarna", Barbara Skowrońska -Petek , 47-224 Kędzierzyn-Koźle ul. Al. Partyzantów 14A/1 wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 58 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy" -Kanalizacja deszczowa ul. E. Plater
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

EKOBUD Sp. z o.o., biuro@ekobud-glinica.pl, Asfaltowa 17 , 42-793, Glinica, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 251342.11 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

1. Wartość pierwotnej umowy brutto: 198 376.86, netto 161 282,00. 2. Watość umowy po zmianie: 201 802,39zł brutto, netto: 164 066,98



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/07/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zwiększenia zakresu robót objętych umową oraz związanej z tym konieczności zmiany wysokości wynagrodzenia

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe polegające na podłączeniu do kanalizacji deszczowej budynków, znajdujących się przy ul. E.Plater, o nr 6,7,8,10,13,14

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy Pzp:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wartość zmiany 3 425,53 zł brutto. Wartość zmian jest mniejsza niż od 15% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie o roboty budowlane.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Powyższych robót nie dało się przewidzieć, są ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego, a ich realizacja i zakończenie wiąże się z oddaniem całości robót związanych z przebudową ulicy. W zaistniałym stanie faktycznym spełnione zostają przesłanki ustawowe dla wykonania zamówienia dodatkowego, bowiem niemożliwa była do przewidzenia konieczność wykonania tychże robót, a także: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, oraz - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający postanawia o zleceniu zamówienia dodatkowego dotychczasowemu Wykonawcy na wartość ostateczną: 3.425,53 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Podstawy prawne zmiany: Art. 144 ust 1 pkt 1 ustawy w zw. z § 15 ust. 1 pkt 1 Umowy w zw.§ 15 ust. 2 Umowy oraz równocześnie spełnione są przesłanki wynikające z Art. 144 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy Pzp. Wartość zmiany 3 425,53 zł brutto. Wartość zmian jest mniejsza niż od 15% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie o roboty budowlane.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.