eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Popielów › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubienia

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-30

Ogłoszenie nr 500020301-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.

Gmina Popielów: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubienia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Operacja typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543410-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Popielów, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. -, e-mail kancelaria@popielow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.popielow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubienia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ITR.271.06.2017.BK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubienia". Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, operacja typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii". PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ODPOWIEDNIO WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: 1) Budowie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej dla miejscowości Lubienia, w zakres której wchodzi wykonanie: a) rurociągów tłocznych ścieków - sieci PE ø 50÷90 mm (układanych metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego): L = 4 397 m b) przyłączy kanalizacyjnych ciśnieniowych z rur PE ø 40 mm (układanych metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego): 107 szt., L = 2 623 m c) zasuw żel. kołnierz. kanalizacyjne, dn 50 mm z obudową i skrzynką uliczną: 3 kpl d) studzienek betonowych ø 1200 mm rewizyjnych z czyszczakiem ø 80 mm i 2 zasuwami nożowymi ø 80 mm: 4 kpl e) pompowni przydomowych ścieków prefabrykowanych z PE ø 800 mm z 1 pompą ścieków wraz z zasilaniem energetycznym: 107 kpl. 3.2. Szczegółowo zakres robót oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (nazywanych dalej STWiORB) oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 3.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania: 1) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu (jeżeli przepisy odrębne wymagają sporządzenia planu), 2) Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), 3) projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z ich zatwierdzeniem) 4) dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą obiektu budowlanego, 5) innych dokumentów wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznej, 6) harmonogramu rzeczowo - finansowego, Koszt powyższych opracowań obciąży Wykonawcę robót. 3.4. Informacje/Wymagania dodatkowe: 1) Wizja lokalna - każdy z wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do przygotowania oferty; koszt ewentualnej wizji lokalnej poniesie Wykonawca; 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, łącznie z dostarczeniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 kpl., 3) Wykonawca będzie sporządzał dokumentację fotograficzną przed rozpoczęciem prac oraz z przebiegu robót (2 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacją powykonawczą). 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej budowy 5) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania kompletu wymaganych dokumentów wraz z wnioskami pozwalającymi Zamawiającemu na zakończenie robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowania po zakończeniu całości robót 6) Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane zgodnie z wydanymi uzgodnieniami projektowymi, warunkami technicznymi oraz wydanymi zgodami m.in. zawartymi w projekcie budowlanym. 7) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego na podstawie kwot przedstawionych w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy. 8) Wykonawca sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu 9) Wykonawca odpowiada za organizację ruchu, oznakowanie budowy, zajęcie pasa drogowego wraz z kosztami z tym związanymi. 10) Wykonawca wywiezie materiały rozbiórkowe nie nadające się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu do¬kumenty potwierdzające przekazanie wytworzonych odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia na składowisku. 12) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia do aprobaty Inspektora Nadzoru Programu Zapewnienia Jakości. Wykonawca nie może wbudować materiałów nie zaakceptowanych przez Inspektora Nadzoru na piśmie, 13) Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia wszystkich nawierzchni, w tym dróg, placów, posesji itp., na których realizowane będą prace związane z przedmiotem zamówienia. Odtworzeniu podlegać będą wszystkie rodzaje nawierzchni z doporowadzeniem ich do stanu pierwotnego - niepogorszonego. W przypadku nawierzchni utwardzonych - asfalt, nawierzchnia tłuczniowa lub nawierzchnia z destruktu asfaltowego, Wykonawca uzgodni protokolarnie z Zamawiającym zakres robót odtworzeniowych - bezpośrednio po wykonaniu robót ziemnych, uwzględniając konieczne - w zależności od rodzaju nawierzchni poszerzenia odtwarzanych nawierzchni asfaltowych, nawierzchni z tłucznia kamiennego i destruktu asfaltowego. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji rodzaju i jakości materiałów oraz urządzeń planowanych do wbudowania. 15) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym w ramach niniejszej umowy 3.5. Wykonawca zaakceptuje warunki zamówienia bez zastrzeżeń tj. zaakceptuje warunki umowy załączonej do SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty). 3.6. Rozwiązania równoważne: 1) Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarze robót znajdują się wskazania przykładowych systemów czy typów rozwiązań materiałowych należy przyjąć że Zamawiający podając taki opis, dopuszcza zastosowanie innych produktów, które posiadają parametry techniczne i jakościowe równoważne ze wskazanymi w dokumentacji 2) Jeżeli SIWZ, dokumentacja projektowa, STWiORB lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w ww. dokumentach. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarze robót, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w powyższych dokumentach mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z ww. dokumentami oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty, materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty, materiały oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Zgodnie z art. 30 ust 4. Ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się wskazanymi odniesieniami Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie "lub równoważny" 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów. 5) Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 6) W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia i materiały opisane w dokumentacji projektowej. 7) Zaproponowane przez Wykonawcę systemy, urządzenia lub materiały równoważne, nie mogą zakłócać funkcjonowania istniejącego systemu odprowadzania ścieków, powinny z nim bezproblemowo współdziałać. W przypadku, gdy zaproponowane przez Wykonawcę równoważne systemy, urządzenia lub materiały nie będą poprawnie współdziałać w ramach istniejącego systemu odprowadzania ścieków i/lub spowodują zakłócenia w jego funkcjonowaniu, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z odtworzeniem i przywróceniem sprawności przedmiotowego systemu. 3.7. WYMAGANIA, O KTÓRYCH W ART. 29 UST. 3austawy Pzp 3.7.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej: 1) kierowanie brygadami 2) obsługa sprzętu budowlanego (operatorzy, kierowcy) 3) prace fizyczne 3.7.2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy będą w okresie wykonywania robot budowlanych zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1616 z poźn. zm.). 3.7.3. Szczegółowe uregulowanie kwestii zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców pracowników na podstawie umowy o pracę, zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 3.8. WYMAGANIA, O KTÓRYCH W ART. 29 UST. 4 ustawy Pzp 3.8.1. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o którym mowa w art. 29 ust. 4

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45100000-8, 45232410-9, 45232440-8, 45231100-6, 45111200-0, 45233142-6, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1458665.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII KOMUNALNEJ "ECOKOM" SP. Z O.O.
Email wykonawcy: ecokom-luboszyce@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Opolska 21
Kod pocztowy: 46-022
Miejscowość: Luboszyce
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1052525,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1052525,50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1052525,50
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.