To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-29
Ogłoszenie nr 500019564-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.
Warszawski Uniwersytet Medyczny: Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-104/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530073-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Warszawski Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 28891700000,
ul. ul. Żwirki i Wigury
61,
02091
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 720 366, e-mail
aez@wum.edu.pl, faks
225 720 363.
Adres strony internetowej (url): www.wum.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-104/2017
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AEZ/S-104/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych, w podziale na pakiety: 1) Pakiet 1 - meble gabinetowe 2) Pakiet 2 - fotele gabinetowe 3) Pakiet 3 - krzesła, fotele i wersalka 4) Pakiet 4 - meble do wyposażenia mieszkania 5) Pakiet 5 - meble do wyposażenia pomieszczenia socjalnego 6) Pakiet 6 - meble biurowe 7) Pakiet 7 - szafy i regały 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby wyposażenia meblowego, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 7" został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.7 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) dostawa mebli do miejsc wskazanych w Załącznikach 2.1-2.7, ustawienie i montaż mebli w sposób tworzący stabilną konstrukcję całości, na warunkach określonych we wzorze umowy, 2) ostateczna kolorystka tapicerki, oklein meblowych oraz uchwytów meblowych zostanie ustalona z Użytkownikami przed przystąpieniem do realizacji zamówienia na podstawie próbników dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbniki: - materiałów tapicerskich dostępnych w ofercie producenta oferowanych krzeseł, foteli oraz innych mebli tapicerowanych (dla Pakietów 2, 3, 4, 5, 6), - dla Pakietu 4 - w odniesieniu do mebli wykonanych z płyt laminowanych paletę zawierającą minimum 4 odcienie bieli (fronty mebli z poz. 2, 3, 4, 6, 14, 15, 16), wzorniki koloru Dąb Sonoma minimum 2 producentów (korpusy mebli). W odniesieniu do mebli kuchennych: fronty mebli kuchennych - paletę zawierającą minimum 4 kolory szaro-beżowe, truflowe, blat kuchenny - paletę zawierającą minimum 40 kolorów, w tym Dąb Dakota R 4366 FG wg wzornika Pfleiderer lub równoważny w zakresie kolorystyki i faktury. - dla Pakietu 5 - w odniesieniu do mebli wykonanych z płyt laminowanych paletę zawierającą minimum 50 kolorów obejmujących kolory drewnopodobne oraz kolory jednolite (np. szary, niebieski, itp.), w tym kolory wymienione w Załączniku 2.5 do SIWZ. Wyżej wymieniona paleta kolorów musi umożliwiać wykonanie mebli zgodnie z wymaganiami dotyczącymi grubości płyty wskazanymi w Załączniku 2.5 do SIWZ. - dla Pakietu 6 - w odniesieniu do mebli wykonanych z płyt laminowanych paletę zawierającą minimum 50 kolorów obejmujących kolory drewnopodobne. Wyżej wymieniona paleta kolorów musi umożliwiać wykonanie mebli zgodnie z wymaganiami dotyczącymi grubości płyty wskazanymi w załącznikach do SIWZ, stanowiących formularze asortymentowo-cenowe. - dla Pakietu 7 - w odniesieniu do mebli wykonanych z płyt laminowanych paletę zawierającą minimum 50 kolorów obejmujących kolory drewnopodobne w tym kolor wenge lub równoważny. Wyżej wymieniona paleta kolorów musi umożliwiać wykonanie mebli zgodnie z wymaganiami dotyczącymi grubości płyty wskazanymi w załącznikach do SIWZ, stanowiących formularze asortymentowo-cenowe. 3) w przypadku mebli podlegających zabudowie, dokonanie pomiarów pomieszczeń w celu dostosowania wymiarów mebli podlegających zabudowie, 4) w przypadku mebli stanowiących wyposażenie uzupełniające - dopasowanie kolorystyki płyty meblowej, okuć meblowych oraz tapicerki wykonywanych mebli do mebli posiadanych przez Zamawiającego, 5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy, 6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Technicznego Utrzymania Obiektów WUM, lub/i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39151000-5, 39113000-7, 39121100-7, 39121200-8, 39131000-9, 39141300-5, 39143110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 - meble do wyposażenia pomieszczenia socjalnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2036.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tobo Datczuk Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3258.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie kuchni w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Modernizacja budynku Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kościelisku wraz z montażem systemu fotowoltaicznego, Gmina Kościelisko .
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Zakup i dostawa łóżek, krzeseł i materacy dla Zespołu Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej cz. 1 łóżka (stelaże do materacy); cz. 2 materace; cz. 3 krzesła.
- Dostawa i montaż mebli do Urzędu Miasta Poznania (pl. Kolegiacki 17)
- "Dostawa wyposażenia meblowego do nowej siedziby Gminy Zambrów"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.