eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont drogi powiatowej 5341S ulicy Ornontowickiej w Czerwionce Leszczynach, dz. Dębieńsko ETAP I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-28

Ogłoszenie nr 500018876-N-2017 z dnia 28-08-2017 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Remont drogi powiatowej 5341S ulicy Ornontowickiej w Czerwionce Leszczynach, dz. Dębieńsko ETAP I.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554297-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 27628565500000, ul. ul. Jankowicka 49, 44200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4227478, 4227874, e-mail ZDP@POWIATRYBNICKI.PL, faks 324 227 479.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi powiatowej 5341S ulicy Ornontowickiej w Czerwionce Leszczynach, dz. Dębieńsko ETAP I.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-SD/17DP/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Remont drogi powiatowej 5341S ulicy Ornontowickiej w Czerwionce Leszczynach, dz. Dębieńsko". W ramach zamierzenia przewiduje się wykonanie ETAPU I remontu nawierzchni drogi powiatowej na odcinku od km 0+684,00 do km 1+686,77 wraz z wykonaniem poszerzenia konstrukcji istniejącej jezdni do 6 m lub 5,5 m w miejscu istniejącego przewężenia oraz wykonania pobocza utwardzonego o nawierzchni bitumicznej o szerokości 1,5 m. Załączoną dokumentację projektową należy uwzględniać wyłącznie w km 0+684,00 do km 1+686,77, zakres od km 0+000 do km 0+684 nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Zakres robót obejmuje m.in.: 1.1. Roboty rozbiórkowe , w tym m.in.: - Frezowanie nawierzchni jezdni bitumicznej na zimno, średnia głębokość frezowania 7cm - 3356,69 m2, - Mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej o grub. 3 cm - 14,40 m2, - Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm - 50,45 m2, - Demontaż rurociągu betonowego - 676,0 m, - Demontaż studni rewizyjnych rewizyjnych kręgów betonowych śred. 1000 mm - 21kpl., - Demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śred. 500 mm - 36 kpl., - Wywiezienie gruzu - 67,46 m3, 1.2. Nawierzchnię drogi i pobocza bitumicznego, w tym m.in: - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,6m3 z wywozem ziemi samochodami samowyładowczymi - 2426,2 m3, - Dowóz gruntów piaszczystych - 456,89 m3, - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4852,41 m3, - Podbudowa z kruszywa łamanego w-wa dolna 25cm, w-wa górna 15 cm - 4242,88 m2, - Krawężniki kamienne wystające o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej -911,4 m, - Krawężniki kamienne najazdowe o wym. 15x25 cm na ławie betonowej - 1120,3 m, - Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - 7599,57 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min. asfaltową śred. grub. 3 cm - 558,57 ton, - Nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej warstwa wiążąca grub. 5 cm - 7599,57 m2, - Nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej warstwa ścieralna grub. 5 cm - 7599,57 m2, 1.3. Zjazdy, w tym m.in.: - Nawierzchnie z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm -50,45 m2, - Nawierzchnie z destruktu asfaltowego grub. 10 cm - 47,23 m2, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych - 17,23 m2, - Krawężniki betonowe najazdowe o wym. 15x22 cm na ławie betonowej - 170,28 m, - Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na ławie betonowej -71,27 m, 1.4. Kanalizacja deszczowa, w tym m.in: - Wykopy liniowe wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,6m3 w gruncie kat. III - 1888,15m3, - Podłoża pod kanał z materiałów sypkich grub. 15 cm 970,18 m2, - Studzienki ściekowe z elementów betonowych o śred. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 36 szt., - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych śred. 1200 mm - 21 szt., - Studnie chłonne z kręgów betonowych śred. 1500 mm - 3 szt., - Kanał z rur PVC śred. 315 mm - 675,83 m, - Kanał z rur PVC śred. 160 mm - 154,49 m, - Zasypanie wykopów piaskiem - wymiana gruntu - 1395,96 m3, - Wywóz ziemi z wykopów pod kanalizację - 1888,25 m3, - Wymiana dwóch przepustów betonowych z montażem ścianek prefabrykowanych czołowych - 24m, 1.5. Roboty wykończeniowe, w tym m.in: - Plantowanie skarp i korony nasypów - 4000,00 m2, - Humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm - 1015,88 m2, - Montaż punktowych elementów odblaskowych, aluminiowych z trzpieniem o odbłyśniku dwustronnym dwubarwnym, montaż przez klejenie i wiercenie - 167 szt. - Oznakowanie poziome cienkowarstwowe - 450 m2 2. Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie, opisane w wersji skróconej, celem orientacji co do zakresu robót dla etapu I tj. w km 0+684,00 do km 1+686,77. Opis ten nie powiela przedmiaru robót ani nie uwzględnia pełnego zakresu prac przewidzianego projektem. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu robót, konstrukcji oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: dokumentacja projektowa (stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ) wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 11) a także przedmiar robót (zał. Nr 12).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45100000-8, 45233252-0, 45233221-1, 45231100-6, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1772310.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gliwicka 179A
Kod pocztowy: 44-207
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1990000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1990000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2952000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.