To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-25
Ogłoszenie nr 500018172-N-2017 z dnia 25-08-2017 r.
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu: Wykonywanie przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557170-N2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500007448-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, Krajowy numer identyfikacyjny 00030643700000,
ul. ul. Młyńska
10,
33300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(018) 44388-77; 443-66-35, e-mail
sns@pro.onet.pl, faks
(018) 4438540; 443-86-01.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnowysacz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DA271-50-17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - respirator Zadanie nr 2 - tomograf Zadanie nr 3 - aparaty RTG Zadanie nr 4 - endoskop, mikroskop Zadanie nr 5 - ogrzewacze Zadanie nr 6 - lampy do fototerapii Zadanie nr 7 - analizator HB Zadanie nr 8 - analizator Bilichek Zadanie nr 9 - analizator Rapidlab Zadanie nr 10 - analizator labuleader Zadanie nr 11 - mikroskopy Zadanie nr 12 -USG Zadanie nr 13 - pompy infuzyjne Zadanie nr 14 -USG Zadanie nr 15 - pompy infuzyjne Zadanie nr 16 - respirator Zadanie nr 17 - stoły operacyjne Zadanie nr 18 -stoły operacyjne Zadanie nr 19 - audiometr Zadanie nr 20 - spirometry Zadanie nr 21 - komory laminarne Zadanie nr 22 - sztuczna nerka Zadanie nr 23 - aparaty do znieczulenia Turniket Zadanie nr 24 - sprzęt rehabilitacyjny Zadanie nr 25 - pehametr komputer Zadanie nr 26 - cytometr Fax Calibur Zadanie nr 27 - aparaty RTG
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - respirator |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione zadaniu nr1 - na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - tomograf |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione zadaniu nr2 - na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - aparaty RTG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione zadaniu nr 3- na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - endoskop, mikroskop |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione zadaniu nr - na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - ogrzewacze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 5, zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - lampy do fototerapii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
980.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GE Medical Systems Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1205.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - analizator HB |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 7, zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - analizator Bilichek |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr , zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - analizator Rapidlab |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 9, zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - analizator labuleader |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr10, zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - mikroskopy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 11, zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 -USG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 12, zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - pompy infuzyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 13, zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 -USG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1364.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kosmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1677.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - pompy infuzyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1421.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1747.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - respirator |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 16, zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - stoły operacyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 17, zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 -stoły operacyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 18 zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - audiometr |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 19 zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - spirometry |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 20 zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - komory laminarne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 21 zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - sztuczna nerka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3288.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fresenius Medical Care Polska SA 13, 60-118
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4044.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 - aparaty do znieczulenia Turniket |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 23 zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 - sprzęt rehabilitacyjny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1020.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Technomex Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1254.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 - pehametr komputer |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 25 zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 - cytometr Fax Calibur |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zadaniu nr 26 zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 "ustawy" z dnia 29 stycznia 2004 r. - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 - aparaty RTG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3300.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej Polmed
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4059.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- Zakup i montaż systemów asekuracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1521 K, 1571 K, 1577 K.
- BZP.271.43.2024 Wykonanie modernizacji nawierzchni parkingu przy ul. Rejtana 18 w Nowym Sączu - realizacja w ramach zadania budżetowego "W trosce o miasto i jego mieszkańców"
- BZP.271.45.2024 Utwardzenie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 - realizacja w ramach zadania budżetowego pn. "Razem zmieniamy Biegonice"
- Budowa automatycznej myjni samochodowej zlokalizowanej w budynku nr 5 w m. Nowy Sącz
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy i przeglądy myjni basenów i kaczek - 45/TP/2024
- Wykonanie okresowych przeglądów pogwarancyjnych sprzętu i aparatury medycznej w ZZOZ w Wadowicach
- Wykonanie przeglądów okresowych sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (48 grup)
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.