eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Utwardzanie dróg gminnych w Gminie Wejherowo płytami IOMB, kostką betonową oraz płytami MEBA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24

Ogłoszenie nr 500017880-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.

Urząd Gminy Wejherowo: Utwardzanie dróg gminnych w Gminie Wejherowo płytami IOMB, kostką betonową oraz płytami MEBA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550699

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Wejherowo, Krajowy numer identyfikacyjny 54511300000, ul. Os. Przyjaźni 6, 84200 Wejherowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 779 701, e-mail sekretariat@ug.wejherowo.pl, faks 586 779 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ugwejherowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utwardzanie dróg gminnych w Gminie Wejherowo płytami IOMB, kostką betonową oraz płytami MEBA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZP.271.28.2017.JA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzanie dróg gminnych w Gminie Wejherowo płytami IOMB, kostką betonową oraz płytami MEBA w podziale na 20 części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: 1) Część 1 - utwardzenie drogi gminnej wewnętrznej - dz. 85 - w Reszkach a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na długości 45 m i szerokości 4,0 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 1. 2) Część 2 - utwardzenie ul. Lipowej w Ustarbowie a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na długości 60,0 m i szerokości 4,5 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 2. 3) Część 3 - utwardzenie ul. Świerkowej w Bieszkowicach a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na długości 90,0 m i szerokości 3,0 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 3. 4) Część 4 - utwardzenie ul. Różanej oraz ul. Świerkowej w Sopieszynie a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na powierzchni 324,0 m2, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 4. 5) Część 5 - utwardzenie ul. Szkolnej w Nowym Dworze Wejherowskim a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na długości 120,0 m i szerokości 5,0 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 5. 6) Część 6 - utwardzenie ul. Podleśnej w Gowinie a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB używanych w osi drogi na długości 45,0 m i szerokości 5,0 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 6. Płyty używane dostarczone zostaną przez Zamawiającego. 7) Część 7 - utwardzenie ul. Brzozowej w Gościcinie a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na długości 62,00 m i szerokości 4,5 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 7. 8) Część 8 - utwardzenie ulicy Gruntowej w Gościcinie (na odcinku od ul. Polnej do ul. Wiosennej) a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB używanych w osi drogi na długości 150,0 m i szerokości 4,5 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 8. Wykonawca odbierze płyty z miejsca wskazanego przez Zamawiajacego z odległości ok. 4 km od miejsca ich wbudowania. 9) Część 9 - utwardzenie ulicy Kwiatowej w Orlu a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na długości 55,0 m i szerokości 3,0 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 9. 10) Część 10 - utwardzenie ulicy Wrzosowej w Bolszewie a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na długości 60,0 m i szerokości 4,0 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 10. 11) Część 11 - utwardzenie ulicy Kalinowej w Bolszewie a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na długości 60,0 m i szerokości 4,0 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 11. 12) Część 12 - utwardzenie ulicy Jarzębinowej w Bolszewie a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na długości 63,0 m i szerokości 4,0 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 12. 13) Część 13 - utwardzenie ulicy Nowotki w Bolszewie a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB używanych w osi drogi na długości 127,0 m i szerokości 5,0 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 13. Płyty używane dostarczone zostaną przez Zamawiającego. 14) Część 14 - utwardzenie ulicy Klonowej w Łężycach a. stan obecny - nawierzchnia gruntowa ulepszona b. w ramach zadania należy ułożyć nawierzchnię z płyt IOMB w osi drogi na długości 25,0 m i szerokości 3,00 m, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 14. 15) Część 15 - Wykonanie progu zwalniającego przy ulicy Wiśniowej w Bolszewie. a. stan obecny - nawierzchnia z płyt IOMB b. w ramach zadania należy ułożyć próg zwalniający z płyt IOMB, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 15, tj. próg na szerokości 3 m i długości 0,75 m oraz najazdy o długości 1,5 m, natomiast boki progu należy wykonać z kostki brukowej. 16) Część 16 - Wykonanie progu zwalniającego przy ulicy Strażackiej w Bolszewie. a. stan obecny - nawierzchnia z płyt IOMB b. w ramach zadania należy ułożyć próg zwalniający z płyt IOMB, zgodnie z załączonym rysunkiem nr 16, tj. próg na szerokości 3 m i długości 4,5 m oraz najazdy o szerokości 0,75 m. 17) Część 17 - Utwardzenie ulicy Szerokiej w Kniewie - część 1 W ramach zadania należy wykonać umocnienie rowów w ulicy Szerokiej w Kniewie płytami MEBA o pow. 153,5 m2 przytwierdzonymi szpilkami do skarpy rowu wraz z uzupełnieniem humusem i obsianiem trawą a także umocnieniem dna rowu palisadą drewnianą zapobiegającą zsunięciu się płyt, zgodnie z załącznikiem nr 17. 18) Część 18 - Utwardzenie ulicy Szerokiej w Kniewie - część 2 W ramach zadania należy wykonać umocnienie rowów w ulicy Szerokiej w Kniewie płytami MEBA o pow. 473 m2 przytwierdzonymi szpilkami do skarpy rowu wraz z uzupełnieniem humusem i obsianiem trawą a także umocnieniem dna rowu palisadą drewnianą zapobiegającą zsunięciu się płyt, zgodnie z załącznikiem nr 18. 19) Cześć 19 -Wykonanie zjazdu z ulicy Gościcińskiej w Gowinie na ulicę Kwiatową. W ramach zadania należy wykonać zjazd z ulicy Gościcińskiej na ulicę Kwiatową z płyt IOMB, zgodnie z załącznikiem nr 19 o powierzchni ok. 45 m2. Płyty IOMB na zadanie zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego na miejsce wbudowania - na budowę. 20) Część 20 - Wykonanie chodnika wzdłuż ulicy Wejhera w Orlu na długości 114 mb.. W ramach zadania należy wykonać chodnik z kostki betonowej, obramowanie za pomocą obrzeży oraz krawężnika, wzdłuż ulicy Wejhera w Orlu od skrzyżowania z ulicą Miłą do końca działki 232/31, na szerokości od 1,5 do 2 metrów, zgodnie z załącznikiem nr 20.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45233200-1, 45233140-2, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: utwardzenie drogi gminnej wewnętrznej - dz. 85 - w Reszkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12240
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 2
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowo-Budowlane Ryszard Czepulonis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 9
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15480
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15120
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15480
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: utwardzenie ul. Lipowej w Ustarbowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18360
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowo-Budowlane Ryszard Czepulonis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 9
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23220
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22680
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23220
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: utwardzenie ul. Świerkowej w Bieszkowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12852
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23220
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22680
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34200
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: utwardzenie ul. Różanej oraz ul. Świerkowej w Sopieszynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22032
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowo-Budowlane Ryszard Czepulonis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 9
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27864
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27216
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30456
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: utwardzenie ul. Szkolnej w Nowym Dworze Wejherowskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40800
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowo-Budowlane Ryszard Czepulonis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 9
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55800
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: utwardzenie ul. Podleśnej w Gowinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Sprzętowo - Transportowe Roboty Drogowo-Budowlane Ryszard Czepulonis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 9
Kod pocztowy: 84-200
Miejscowość: Wejherowo
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19350
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12375
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19350
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: utwardzenie ul. Brzozowej w Gościcinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18792
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23436
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23157
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35280
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: utwardzenie ulicy Gruntowej w Gościcinie (na odcinku od ul. Polnej do ul. Wiosennej)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24450
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24450
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37125
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: utwardzenie ulicy Kwiatowej w Orlu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11220
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13860
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13777,50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21680
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: utwardzenie ulicy Wrzosowej w Bolszewie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 pzp unieważniono postępowanie, z uwagi iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie realizacji tej części.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: utwardzenie ulicy Kalinowej w Bolszewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16320
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20160
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19920
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2160
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: utwardzenie ulicy Jarzębinowej w Bolszewie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 unieważniono postępowania o udzielenie zamówienia dla części 12, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie realizacji tej części.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: utwardzenie ulicy Nowotki w Bolszewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25400
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22225
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22225
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34925
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: utwardzenie ulicy Klonowej w Łężycach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5100
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6450
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9940
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Wykonanie progu zwalniającego przy ulicy Wiśniowej w Bolszewie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 unieważniono postępowania o udzielenie zamówienia dla części 15, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: wykonanie progu zwalniającego przy ulicy Strażackiej w Bolszewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3321
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Utwardzenie ulicy Szerokiej w Kniewie - część 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 unieważniono postępowanie z uwagi iż nie złożono żadnej oferty

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Utwardzenie ulicy Szerokiej w Kniewie - część 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 unieważniono postępowanie z uwagi iż nie złożono żadnej oferty

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: wykonanie zjazdu z ulicy Gościcińskiej w Gowinie na ulicę Kwiatową

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1700
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2475
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2500
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: wykonanie chodnika wzdłuż ulicy Wejhera w Orlu na długości 114 mb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27960
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27960
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.