eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniowa › Głęboka termomodernizacja budynku urzędu gminy na działce nr 2031 w Wiśniowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-24

Ogłoszenie nr 500017596-N-2017 z dnia 24-08-2017 r.

Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy: Głęboka termomodernizacja budynku urzędu gminy na działce nr 2031 w Wiśniowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558908-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Wójt Gminy Wiśniowa Zarządzeniem Nr 92/2017 z dnia 26.07.2017 roku w sprawie powołanie Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania przetargowego pn.: Głęboka termomodernizacja budynku urzędu gminy na działce nr 2031 w Wiśniowej powołał Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie: 1. Jolanta Wolak Przewodniczący Komisji 2. Maria Turecka Z-ca Przewodniczącego 3. Krzysztof Tokarz Członek 4. Piotr Matusiak Członek 5. Marek Orzechowski Sekretarz


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 35155628600000, ul. Wiśniowa 441, 32412 Wiśniowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2714552 w. 38, e-mail info@ug-wisniowa.pl, faks 12 271 45 50.
Adres strony internetowej (url): www.ug-wisniowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Głęboka termomodernizacja budynku urzędu gminy na działce nr 2031 w Wiśniowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BRGK.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.1 Kod CPV dla przedmiotowej inwestycji. 45.00.00.00 - Roboty budowlane - Roboty budowlane. 1.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Głęboka termomodernizacja budynku urzędu gminy na działce nr 2031 w Wiśniowej 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - (zał. Nr 6), - Dokumentacji Technicznej - (zał. Nr 9),stanowiących integralną część umowy oraz w Przedmiarze Robót: a.) przedmiar robót dla zadania pn.: Głęboka termomodernizacja budynku urzędu gminy na działce nr 2031 w Wiśniowej - (zał. Nr 5). 1.4 Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 1.8 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1.9 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1.10 Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych. 1.11 W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 1.12 Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, żąda potwierdzenia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane - pracownik budowlany - 2 osoby zatrudnione przez cały okres niezbędny do realizacji tychże robót w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia. 1.13 Potwierdzenie, iż w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca lub podwykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi wykonać czynności określone przez Zamawiającego w rozdziale 3 pkt 3.12 ppkt a) SIWZ oraz zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy stanowi wypełnione zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ i złożone w ofercie oświadczenie - załącznik Nr 4 do SIWZ. Ponadto w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia obowiązują postanowienia paragrafu 3 ust. 1 ppkt 7), oraz paragrafu 13 ust. 1 ppkt h) wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 347079.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAZBUD Michalik Kazimierz
Email wykonawcy: kazbud@poczta.onet.eu
Adres pocztowy: Cieniawa 228
Kod pocztowy: 33-333
Miejscowość: Ptaszkowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 385667.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 385667.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 385667.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.