eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 780 w Libiążu w odc. 250 km 0+279,97 do 0+462,92 wraz z budową zjazdu publicznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa drogi wewnętrznej na Wałgaszu wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 780 w Libiążu".



Ogłoszenie z dnia 2017-08-23

Ogłoszenie nr 500017195-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.

Libiąż: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 780 w Libiążu w odc. 250 km 0+279,97 do 0+462,92 wraz z budową zjazdu publicznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa drogi wewnętrznej na Wałgaszu wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 780 w Libiążu".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 57799-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 79841-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu, Krajowy numer identyfikacyjny 27625798900000, ul. ul. Działkowa 1, 32590 Libiąż, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 271 311, e-mail urzad@libiaz.pl, faks 326 249 290.
Adres strony internetowej (url): www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 780 w Libiążu w odc. 250 km 0+279,97 do 0+462,92 wraz z budową zjazdu publicznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa drogi wewnętrznej na Wałgaszu wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 780 w Libiążu".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie roboty budowlanej pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 780 w Libiążu w odc. 250 km 0+279,97 do 0+462,92 wraz z budową zjazdu publicznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa drogi wewnętrznej na Wałgaszu wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 780 w Libiążu". 2.Zamówienie realizowane będzie bez podziału na części. Zakres robót obejmuje: 1)Budowę zjazdu publicznego o szerokości 6,0 m; 2)Przebudowę drogi wojewódzkiej DW 780, obejmująca: -wykonanie "pasa środkowego", o szerokości 3,0 m, -wykonanie wysp środkowych o długości 4,0 m i szerokości 2,0 m, -poszerzenie istniejącego przekroju drogowego - budowa pasa jezdni, -wykonanie kolektora o średnicy 500 mm z umocnieniem rowu otwartego, -korektę geometrii wyjazdu z zatoki autobusowej i ścieku z 4 rzędów kostki, -budowa zjazdu na działkę drogową, 3.Miejsce wykonywania zamówienia: droga wojewódzka nr 780 w Libiążu. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Techniczny (załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót Budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz pomocniczo Przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ). 5.W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6.Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1)Opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień oraz wykonanie w oparciu o ten projekt zmiany oznakowania na okres prowadzenia robót, 2)Opracowania projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień oraz wykonanie w oparciu o ten projekt zmiany oznakowania po ukończeniu robót, 3)Dokonanie zgłoszenia wejścia w teren do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie, 4)Uzyskania zgody oraz poniesienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas wykonywania robót oraz pozyskanie innych niezbędnych uzgodnień z zarządcą drogi, 5)Zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, 6)Zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia, 7)Zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym, 8)Wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót,9)Wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót,10)Opracowania operatu kolaudacyjnego. 7.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 pkkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pkt 7 pkkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 pkkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 pkkt 1) czynności. 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45200000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy do 18.08.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 780 w Libiążu w odc. 250 km 0+279,97 do 0+462,92 wraz z budową zjazdu publicznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa drogi wewnętrznej na Wałgaszu wraz z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 780 w Libiążu".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Eurovia Polska S.A. Bielany Wrocławskie, , , ul. Szwedzka 5, 55-040, Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 363510.35 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 08.09.2017 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia i zawarcia przedmiotowego aneksu wynika z następujących przyczyn: W związku z dokonanym przez Wykonawcę robót wytyczeniem obiektu w terenie okazało się, że bezpośrednim sąsiedztwie zaprojektowanej kanalizacji deszczowej rosną drzewa, których system korzenny koliduje z trasą przebiegu kanalizacji. Usunięcie powyższych drzew jest zatem konieczne do wykonania przedmiotowej kanalizacji. W celu usunięcia drzew niezbędne jest pozyskanie przez zamawiającego uzgodnienia dotyczącego wycinki drzew z Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie oraz prawomocnej decyzji zezwalającej na usunięcie drzew ze Starostwa Powiatowego w Chrzanowie. Roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej należy wykonać jako pierwsze ze względów technologicznych. Nie jest możliwe rozpoczęcie robót od wykonania nawierzchni zjazdu oraz innych robót pomocniczych. Rozpoczęcie robót uwarunkowane jest pozyskaniem prawomocnej decyzji zezwalającej na usunięcie ww. drzew przez Zamawiającego.Ze względu na konieczność pozyskania powyższej decyzji oraz w celu zachowania kolejności technologicznej wykonania robót, umowny termin wykonania zamówienia musi zostać przesunięty na dzień 08.09.2017 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.