To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 500017174-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń drukujących i multimedialnych na potrzeby projektu "Mam zawód - mam szansę" - w podziale na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Mam zawód - mam szansę
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510439-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 86946
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 11533500000,
ul. Główna
2,
55-040
Krzyżowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 311-84-79, e-mail
sekretariat@pzs-krzyzowice.wroc.pl, faks
71 311-84-79.
Adres strony internetowej (url): www.pzs-krzyzowice.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń drukujących i multimedialnych na potrzeby projektu "Mam zawód - mam szansę" - w podziale na zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):6/ZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń drukujących i multimedialnych na potrzeby projektu "Mam zawód - mam szansę" - w podziale na zadania: Zadanie 1 - dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym i programem antywirusowym Zadanie 2 - dostawa drukarek laserowych Zadanie 3 - dostawa tablicy interaktywnej, projektorów multimedialnych i telewizora Zadanie 4 - dostawa plotera Zadanie 5 - dostawa laptopów Zadanie 6 - dostawa oprogramowania Zadanie 7 - dostawa wraz z montażem systemu do nauczania języków obcych Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Wykonawca dostarczy również prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa, rejestracje, instrukcje obsługi sprzętu w języku polskim oraz dokumenty gwarancyjne sygnowane numerami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Na takich samych warunkach Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem umowy instrukcję serwisową w języku polskim. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy / znaki towarowe / mają charakter przykładowy, a ich wskazanie służy wyłącznie do określenia wymaganego standardu i parametrów jakościowych, jakim powinny one odpowiadać. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do wskazanych w punkcie 3.3 SIWZ.. Wykonawca oferujący produkt równoważny, o takich samych parametrach lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP wskazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Zakres prac i wymagania stawiane Wykonawcy. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach. Oferowane produkty należy dostarczyć w opakowaniach producenta: 1) fabrycznie zamkniętych, 2) z trwale przymocowaną etykietą - zawierającą instrukcję stosowania w języku polskim, 3) z nienaruszonymi zabezpieczeniami i oznakowaniami producenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testu zgodności dostarczanych produktów równoważnych, z oryginałem. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV: 30232110-8, 32322000-6, 38652100-1, 32324600-6, 30232140-7, 30213100-6, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - dostawa komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym i programem antywirusowym |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35121.95
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 13p Grzegorz Kociumbas
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - dostawa drukarek laserowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1626.02
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 13p Grzegorz Kociumbas
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2214
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - dostawa tablicy interaktywnej, projektorów multimedialnych i telewizora |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9024.39
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAXICO GROUP sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11051.2
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 - dostawa plotera |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12195.12
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURONET F.H.U. Kubacki Dariusz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12915
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5 - dostawa laptopów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/06/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30487.80
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALLTECH sp. j. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44220.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6 - dostawa oprogramowania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9512.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MicrOne Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11332.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie 7 - dostawa wraz z montażem systemu do nauczania języków obcych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18292.68
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURONET F.H.U. Kubacki Dariusz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26445.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup subskrypcji licencji dla Systemu Wideokonferencyjnego wraz z integracją w środowisku teleinformatycznym statystyki publicznej
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.