eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Roboty budowlane polegające na remoncie dachu przy ul. Wyzwolenia 18-20 w Opolu, stanowiącego własność Gminy Opole.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-08-23

Ogłoszenie nr 500016933-N-2017 z dnia 23-08-2017 r.

Opole: Roboty budowlane polegające na remoncie dachu przy ul. Wyzwolenia 18-20 w Opolu, stanowiącego własność Gminy Opole. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 16155521000000, ul. ul. Ozimska 19, 45057 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65, e-mail beata.klopotowska@um.opole.pl, faks 77 443 57 39.
Adres strony internetowej (url): http://mzlk-opole.bip.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie dachu przy ul. Wyzwolenia 18-20 w Opolu, stanowiącego własność Gminy Opole.
Numer referencyjny MZLK.2420.39.2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Na zakres robót objętych niniejszą umową składa się: a) rozbiórka istniejącego pokrycia wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, b) wymiana łacenia, c) wykonanie pokrycia, d) wykonanie obróbek blacharskich, e) montaż rynien i rur spustowych, f) wykonanie tynków na kominach, g) wykonanie przewodów wentylacyjnych, h) wywóz, utylizacja gruzu.

II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4

Dodatkowe kody CPV:

45261100-5,

45261200-6,

45261210-9,

45261400-8,

45261900-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 89979.24
Waluta:
pln

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiotowe zamówienia należy zakwalifikować jako zamówienia z wolnej ręki. Spełnione zostały bowiem wszystkie warunki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia podstawowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego: "Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na remoncie dachów budynków komunalnych na terenie Gminy Opole" nr sprawy: MZLK.2420.18.2017.BK zostało wszczęte w dniu 22.05.2017r. poprzez publikację ogłoszenia o zamówieniu do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ogłoszenie to zostało opublikowane w BZP pod numerem 513994-N-2017. Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniami podstawowymi. Zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu (pkt. II.7), jak i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pkt. 6 przewidziano udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia podstawowego udzielono Wykonawcy: AM-SERVIVE Mirosław Błażejowski Andrzej Puc Spółka Jawna, 45-070 Komprachcice, Wawelno, ul. Nowowiejska 35 odpowiednio: a) w dniu 14.06.2017r. - umowa nr 34/2017 (na zadanie 1); b) w dniu 04.07.2017r.- umowa nr 35/2017 i 36/2017 (na zadania 2 i 3). Wartość zamówienia podstawowego łącznie na wszystkie zadania wynosiła 263 250,60 zł (dla zadań 1, 2 i 3= 106 582,09 zł.). Natomiast wartość niniejszego zamówienia oszacowano na kwotę 89979,24 zł netto czyli stanowi ono nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego, tym samym, zostały spełnione wszystkie przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

M-SERVIVE Mirosław Błażejowski Andrzej Puc Spółka Jawna, puc.andrzej@gmail.com.pl , ul. Nowowiejska 35, Wawelno, 45-070, Komprachcice, kraj/woj. opolskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.