eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Grunwaldzkiej ( odcinek drogi gminnej) w Plewiskach wraz ze zbiornikami retencyjnymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-22

Ogłoszenie nr 500016194-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.

Komorniki: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Grunwaldzkiej ( odcinek drogi gminnej) w Plewiskach wraz ze zbiornikami retencyjnymi
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 328016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 360800

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Komorniki, Krajowy numer identyfikacyjny 53862700000, ul. ul. Stawna 1, 62052 Komorniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 107 751, e-mail sekretariat@komorniki.pl, faks 618 107 985.
Adres strony internetowej (url): bip.komorniki.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Grunwaldzkiej ( odcinek drogi gminnej) w Plewiskach wraz ze zbiornikami retencyjnymi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IK.271.4.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- budowa sieci kanalizacji deszczowej na długości ok. 1090 mb - rury z tworzyw sztucznych PP lub PE klasy "S", SN8 o średnicy 1200 mm. - budowa zbiornika szczelnego Z1 o objętości retencyjnej - 8000 m3, powierzchnia dna 5800 m2, średnia głębokość do przelewu 1,3 m, skarpa 1:1,5 - budowa zbiornika szczelnego Z2 o objętości retencyjnej - 5000 m3, powierzchnia dna 3050 m2, średnia głębokość do przelewu 1,5 m, skarpa 1:1,5


II.4) Główny kod CPV: 45232130-2
Dodatkowe kody CPV:

45247270-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
29.11.2016 - 30.07.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/04/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych oraz zwiększenie wartości umownej do kwoty 6 650 510,69 PLN

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
? podczas wykonywania przedmiotu zamówienia pojawiły się różnice w warunkach gruntowo-wodnych polegające na pojawieniu się wody pod ciśnieniem, uniemożliwiającym wykonanie zadania metodą przyjętą w projekcie (w wykopie otwartym); ? Wykonawca robót zgłosił potrzebę wykonania na odcinku o długości około 200 m kanalizacji deszczowej metodą mikrotunelingu; ? celem potwierdzenia stanowiska wykonawcy zostały zlecone Politechnice Poznańskiej badania gruntowe w celu weryfikacji wyników badań przedstawionych przez biuro projektowe wykonujące dokumentację dla powyższego zadania; ? badania gruntowe potwierdziły występowanie wody pod ciśnieniem; ? została zlecona Politechnice Poznańskiej Ekspertyza, która miała określić możliwe sposoby wykonania przedmiotowej kanalizacji przy zastałych warunkach geotechnicznych i hydrologicznych. ? po otrzymaniu wyników ekspertyzy, która wykluczyła kontynuacje robót w sposób przewidziany w projekcie została podjęta decyzja o wykonaniu przedmiotowego zadania metodą mikrotunelingu; ? poproszono Wykonawcę o przygotowanie niezbędnej wyceny związanej ze zmianą technologii niezbędną do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; w związku z powyższym na podstawie art. 144 ust 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 poz. 2164 ze zm.) biorąc pod uwagę, iż zostały spełnione łącznie następujące warunki tj.: ? konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; ? wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
umowę zawarto z firmą: BUD-AN Sp. z o.o. ul. K. Zaremby 2/3, 62-740 Tuliszków; wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy: 5 473 841,57 PLN; data zawarcia umowy: 29.11.2017

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.