eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łużna › Budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej 977 Tarnów -Gr. Państwa etap I w miejscowości Łużna odc. 200 w km 0+884 - 1+286.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-22

Ogłoszenie nr 500016022-N-2017 z dnia 22-08-2017 r.

Gmina Łużna: Budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej 977 Tarnów -Gr. Państwa etap I w miejscowości Łużna odc. 200 w km 0+884 - 1+286.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550275-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łużna, Krajowy numer identyfikacyjny 49189246900000, ul. Łużna 634, 38322 Łużna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 543 922, e-mail boruchm@luzna.iap.pl, faks 183 543 039.
Adres strony internetowej (url): http://bip.malopolska.pl/ugluzna/Article/id,240588.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej 977 Tarnów -Gr. Państwa etap I w miejscowości Łużna odc. 200 w km 0+884 - 1+286.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BD 7011.20.17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej 977 Tarnów -Gr. Państwa etap I w miejscowości Łużna odc.200 w km 0+884 - 1+286 polegająca na wykonaniu :robót rozbiórkowych i przygotowawczych ,robót ziemnych drogowych i kanalizacyjnych, budowy chodnika z poszerzeniem drogi, oraz zatoka autobusowa, umocnienie skarp i rowów, przepusty pod zjazdami, przepust pod drogą km 1+089, elementy odwodnienia -montaż studzienek , kanalizacja z rur PCV, roboty wykończeniowe, przebudowa telekomunikacyjnej sieci napowietrznej. Z zakresu robót wyłączony jest przepust pod drogą 977 odc.200 km0+972, Wykonawca ma opracować zmianę organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1/Projekt budowlany 2/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 4) Przedmiar robót stanowiący element pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. 5)Zakres I etapu robót do wykonania w ramach zamówienia. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń (równoważnych) niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wszelkie nazwy własne podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako przykładowe. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Prace muszą być wykonywane zgodnie z wymogami określonymi w: 1) ustawie Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r. (t.j.Dz.U. z 2017 r. poz. 1332), 2) ustawie z 21 marca 1985 r. - o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 460), 3) rozporządzeniu Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U.z 2016 r. poz. 124), 4) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263), 5) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 23 czerwca 2003 r. sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126), 6) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1422), 8) rozporządzeniu Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 63 poz. 735), 9) innymi obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami i innymi aktami prawnymi, o warunkom technicznym, jakim powinny odpowiadać obiekty użyteczności publicznej, o przepisom i normom dotyczącym ogólnych wymagań odnośnie wykonywania robót, o szczegółowym przepisom, Polskim Normom, aprobatom technicznym oraz innym dokumentom i ustaleniom technicznym dla poszczególnych rodzajów robót. 5. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) ustanowienie kierownika budowy, 2) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) na każde żądanie Zamawiającego - okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, 5) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 6) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 7) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy , 8) przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233260-9


Dodatkowe kody CPV: 45232310-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 432552.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe GODROM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: godrom@godrom.pl
Adres pocztowy: ul. Zakole 9
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 569205.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 569205.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 569211.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.