Ogłoszenie z dnia 2018-01-19
Ogłoszenie nr 500015185-N-2018 z dnia 19-01-2018 r.
Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych: Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych (windy) w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625440-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych, Krajowy numer identyfikacyjny 11577200000,
ul. ul. Grójecka
127,
02124
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 589 82 80, e-mail
a.niewiadomska@lasy.gov.pl, faks
022 589 81 71.
Adres strony internetowej (url): www.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych (windy) w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EZ.272.1.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i naprawy 6 urządzeń dźwigowych (windy) (dalej przywoływane również jako: "urządzenia") w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie oraz utrzymanie urządzeń w stałej sprawności technicznej. Wykonawca zobowiązany jest pełnić stały nadzór nad urządzeniami (zapewnić całodobowe pogotowie dźwigowe przez 7 dni w tygodniu) oraz zapewnić usuwanie awarii i usterek we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne (w tym wiadomością SMS) lub pocztą elektroniczną. Urządzenia objęte usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia to: 1) dźwig osobowy, typ: SMART MRL 002, wytwórca: Schindler, rok budowy 2000 r., nr fabryczny WAW00169, brak CE, udźwig: 320 kg (4 osoby), liczba przystanków: 4, ul. Sierpińskiego 3A; 2) dźwig osobowy, typ: hydrauliczny, wytwórca: Schindler, rok budowy 2001 r., nr fabryczny H-306, brak CE, udźwig: 1000 kg (13 osób), liczba przystanków: 6, ul. Grójecka 127; 3) dźwig osobowy, typ: EuroLift MRL (bez maszynowni), wytwórca: Schindler, rok budowy 2001 r., nr fabryczny SEL00016PL, brak CE, udźwig: 1000 kg (13 osób), liczba przystanków: 7, ul. Grójecka 127; 4) dźwig osobowy, typ: EuroLift MRL (bez maszynowni), wytwórca: Schindler, rok budowy 2001 r., nr fabryczny SEL00018PL, brak CE, udźwig: 450 kg, liczba przystanków: 6, ul. Grójecka 127; 5) dźwig osobowy, typ: EuroLift MRL (bez maszynowni), wytwórca: Schindler, rok budowy 2001 r., nr fabryczny SEL00015PL, brak CE, udźwig: 630 kg (8 osób), liczba przystanków: 6, ul. Grójecka 127; 6) dźwig osobowy, typ: EuroLift MRL (bez maszynowni), wytwórca: Schindler, rok budowy 2001 r., nr fabryczny SEL00017PL, brak CE, udźwig: 1000 kg (13 osób), liczba przystanków: 7, ul. Grójecka 127.Powyższy opis przedmiotu zamówienia uzupełniają informacje zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na konserwacji i naprawie urządzeń dźwigowych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
144000
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sebastian Piechociński LIFT-POL
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60220.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.