eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych (windy) w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-19

Ogłoszenie nr 500015185-N-2018 z dnia 19-01-2018 r.

Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych: Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych (windy) w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625440-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych, Krajowy numer identyfikacyjny 11577200000, ul. ul. Grójecka 127, 02124 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 589 82 80, e-mail a.niewiadomska@lasy.gov.pl, faks 022 589 81 71.
Adres strony internetowej (url): www.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych (windy) w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EZ.272.1.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i naprawy 6 urządzeń dźwigowych (windy) (dalej przywoływane również jako: "urządzenia") w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie oraz utrzymanie urządzeń w stałej sprawności technicznej. Wykonawca zobowiązany jest pełnić stały nadzór nad urządzeniami (zapewnić całodobowe pogotowie dźwigowe przez 7 dni w tygodniu) oraz zapewnić usuwanie awarii i usterek we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne (w tym wiadomością SMS) lub pocztą elektroniczną. Urządzenia objęte usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia to: 1) dźwig osobowy, typ: SMART MRL 002, wytwórca: Schindler, rok budowy 2000 r., nr fabryczny WAW00169, brak CE, udźwig: 320 kg (4 osoby), liczba przystanków: 4, ul. Sierpińskiego 3A; 2) dźwig osobowy, typ: hydrauliczny, wytwórca: Schindler, rok budowy 2001 r., nr fabryczny H-306, brak CE, udźwig: 1000 kg (13 osób), liczba przystanków: 6, ul. Grójecka 127; 3) dźwig osobowy, typ: EuroLift MRL (bez maszynowni), wytwórca: Schindler, rok budowy 2001 r., nr fabryczny SEL00016PL, brak CE, udźwig: 1000 kg (13 osób), liczba przystanków: 7, ul. Grójecka 127; 4) dźwig osobowy, typ: EuroLift MRL (bez maszynowni), wytwórca: Schindler, rok budowy 2001 r., nr fabryczny SEL00018PL, brak CE, udźwig: 450 kg, liczba przystanków: 6, ul. Grójecka 127; 5) dźwig osobowy, typ: EuroLift MRL (bez maszynowni), wytwórca: Schindler, rok budowy 2001 r., nr fabryczny SEL00015PL, brak CE, udźwig: 630 kg (8 osób), liczba przystanków: 6, ul. Grójecka 127; 6) dźwig osobowy, typ: EuroLift MRL (bez maszynowni), wytwórca: Schindler, rok budowy 2001 r., nr fabryczny SEL00017PL, brak CE, udźwig: 1000 kg (13 osób), liczba przystanków: 7, ul. Grójecka 127.Powyższy opis przedmiotu zamówienia uzupełniają informacje zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na konserwacji i naprawie urządzeń dźwigowych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144000
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sebastian Piechociński LIFT-POL
Email wykonawcy: biuro@liftpol.com
Adres pocztowy: ul. Rychlińskiego 26
Kod pocztowy: 05-091
Miejscowość: Ząbki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60220.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60220.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177120.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.