eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłków › Całodobowa ochrona bezpośrednia mienia i osób oraz monitoring obiektów Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-19

Ogłoszenie nr 500014621-N-2018 z dnia 19-01-2018 r.

Leśny Bank Genów Kostrzyca: Całodobowa ochrona bezpośrednia mienia i osób oraz monitoring obiektów Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624035-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Leśny Bank Genów Kostrzyca, Krajowy numer identyfikacyjny 23029624100000, ul. Miłków 300, 58535 Miłków, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 7131048 wew. 131, e-mail Dorota.Jasik@lbg.lasy.gov.pl, faks 757 131 754.
Adres strony internetowej (url): www.lbg.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: LEŚNICTWO

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Całodobowa ochrona bezpośrednia mienia i osób oraz monitoring obiektów Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.1.31.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia i osób oraz monitoring elektroniczny obiektów i urządzeń Zamawiającego. Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. Załączone poniżej mapy przedstawiają teren należący do Zamawiającego, na obszarze którego Wykonawca będzie świadczył usługi bezpośredniej ochrony. 1) Zamawiający wymaga całodobowego pełnienia dyżurów w tym: a) Jeden pracownik w systemie całodobowym; b) Drugi pracownik w godzinach od 2200 do 600 dnia następnego. 2) Szczegółowy zakres zadania: a) Działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu; b) Działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń; c) Niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego; d) Stałe dozorowanie i obsługa zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego systemów: ? monitoringu urządzeń chłodniczych, ? systemu telewizji dozorowej, ? systemu sygnalizacji wykrywania pożaru, przejść i włamania, oraz powiadamianie służb interwencyjnych i Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami Zamawiającego w tym zakresie; e) Ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami oraz obsługa wyjazdu i wjazdu samochodów z parkingu i na parking; f) Stałe prewencyjne obchody obiektu, wszystkich korytarzy oraz terenu wokół budynków i otaczającego ich Arboretum z potwierdzeniem obchodu na rejestratorze - czytniku zewnętrznym kontroli przejść; g) W porze nocnej, ciągła - co najmniej sześciokrotna kontrola stanu ogrodzenia i nasadzeń w archiwum klonów i obiektów LBG, z potwierdzeniem wykonania obchodu w ośmiu punktach na rejestratorze-czytniku zewnętrznym kontroli przejść, zainstalowanych w miejscach uzgodnionych z zamawiającym; h) Obsługa centrali telefonicznej w godzinach od 1500 do 700 dnia następnego w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy; i) Krótkotrwała obsługa centrali w godzinach od 700 do 1500 w dni robocze w przypadku konieczności wynikającej z braku obsługi sekretariatu Zamawiającego; j) Świadczenie usług portiersko - recepcyjnych w portierni polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, przechowywaniu i wydawaniu kluczy, prowadzeniu ewidencji wydawanych kluczy, obsłudze interesantów, udzielaniu informacji na temat rozmieszczenia działów itp.; k) Prowadzenie książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. Książka dyżurów jest dostarczana przez Wykonawcę, weryfikowana przez Zamawiającego oraz protokolarnie przekazywana do archiwizacji u Zamawiającego; l) Prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektu po upływie regulaminowego czasu pracy; m) Prowadzenie ewidencji osób przebywających na terenie obiektu i jego otoczenia po upływie regulaminowego czasu pracy; n) Prowadzenie obserwacji osób wchodzących na teren objęty dozorem i opuszczających go; o) Ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności: ? zapobieganie zakłóceniom porządku, ? zapobieganie zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę, ? kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód tj. malowania sprayem, aktów samowoli, sabotażu. Natychmiastowe działanie w ww. przypadkach; p) Prowadzenie książki meldunkowej osób przebywających w pokojach gościnnych Zamawiającego; q) Udzielanie informacji w zakresie użytkowania pokoi gościnnych oraz poruszania się po terenie Arboretum; r) Wskazywanie miejsca noclegu i parkowania samochodów osób przebywających w pokojach gościnnych; s) Podlewanie kwiatów w budynkach i na tarasach pokoi gościnnych Zamawiającego; t) Po zakończeniu pracy Zamawiającego i firmy sprzątającej sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń, mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu, w tym ppoż., oraz ustalenie, czy na terenie chronionych obiektów nie pozostały nieupoważnione osoby; u) Podnoszenie rolet zewnętrznych około godz. 500 rano w dni robocze w pomieszczeniach ogólnodostępnych; v) Dbałość Wykonawcy za powierzone pomieszczenia oraz teren przed wejściem do budynku administracyjnego; w) Odśnieżanie ścieżek od bramy głównej do wejść do budynku administracyjnego i pokoi gościnnych; x) Odśnieżanie wjazdu w świetle bramy na odległość 3 m po obu jej stronach; y) Sprawdzanie (szczególnie podczas burzy lub ulewnych weekendów/nocy), stanu pracowni laboratoryjnych, tzn. sprawdzenie stanu przeciekania sufitów i poinformowania Kierownika Pracowni w przypadku zaistnienia przecieków; z) Zapobiegania w miarę możliwości ewentualnym skutkom wypadków nadzwyczajnych np. awaria sieci wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, pożaru. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu i zapoznania się z warunkami realizacji robót w celu uwzględnienia ich w cenie oferty. 3) Wymagania szczegółowe dotyczące pracowników ochrony. Wykonawca zapewni na czas wykonywania przedmiotu zamówienia stałą obsługę personelu z pomocą, którego będzie go realizował, Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje tj.: a) Pracownicy obsługujący urządzenia Zamawiającego i mający bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz, posiadający co najmniej wykształcenie średnie; b) Pracownicy ochrony wyposażeni są w niezbędny sprzęt i wyposażenie indywidualne, w tym w środki łączności bezprzewodowej; c) Pracownicy ochrony niekarani; d) Pracownicy ochrony przeszkoleni w zakresie usług portiersko - recepcyjnych, kontaktu z Klientem, poprawnego zachowania i kultury osobistej, higieny pracy, aktualnych przepisów bhp i ppoż., udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej; e) Wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia muszą być umundurowani w sposób schludny, jednolity oraz wyposażeni w imienne identyfikatory. 4) Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia. a) Wykonawca, na swój koszt, zainstaluje czytniki kontroli przejść pracowników ochrony; b) Wykonawca zobowiązuje się do niepobierania opłaty za wywołanie dwóch w roku kalendarzowym próbnych alarmów w czasie wykonywania usługi; c) Przed przystąpieniem do wykonywania umowy i każdorazowo przed skierowaniem nowego pracownika do ochrony obiektu, Wykonawca przedłoży do akceptacji przez Zamawiającego wykaz pracowników wraz z aktualną licencją oraz informacją z Krajowego Rejestru Karnego każdego pracownika; d) Ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu harmonogramu obsady personalnej na posterunku ochrony na kolejny miesiąc; e) Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji pracownika wykonującego usługę, jak również żądania zmiany pracownika, a Wykonawca zobowiązuje się do zmiany pracownika po zgłoszeniu przez Zamawiającego żądania; f) W dni robocze po godz. 15 i dni wolne od pracy Wykonawca przeprowadzi okresową (co 3 godz.) kontrolę pracy urządzeń chłodniczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i grzewczych Zamawiającego oraz będzie załączał te urządzenia po zaniku napięcia; Szkolenie w zakresie załączania przeprowadzi upoważniony pracownik Zamawiającego. 5) Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a) Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawcy zostanie udostępnione nieodpłatnie pomieszczenie - portiernia; b) Zamawiający zapewni właściwe warunki sanitarno-higieniczne pracy w miejscu prowadzenia usługi, zgodność z przepisami ppoż. i bhp; c) Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawcy udostępniony zostanie telefon w celach służbowych oraz w przypadkach awaryjnych. Połączenia niezwiązane z prawidłowym wykonywaniem zamówienia, tj. inne niż m.in. z siedzibą Wykonawcy, policją, pogotowiem ratunkowym i strażą pożarną i osobami Zamawiającego wskazanych do powiadomień traktowane będą, jako nieuzasadnione i na podstawie bilingów obciążą Wykonawcę; d) Pracownicy wykonujący usługę zobowiązani są do przestrzegania zasad bhp, regulaminów, zarządzeń i procedur oraz innych ustaleń obowiązujących w siedzibie Zamawiającego; e) Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach udostępnionych Wykonawcy przy użyciu sprzętu Wykonawcy. 6) Stwierdzone przez Zamawiającego nieprawidłowości usuwane będą niezwłocznie, w przypadku ich nieusunięcia po pierwszym bezskutecznym wezwaniu Zamawiający będzie miał podstawy do naliczenia kar umownych. 7) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 8) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę dla co najmniej 4 osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na świadczeniu usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia i osób, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4


Dodatkowe kody CPV: 79711000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134468.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: YAX - Sławomir Wleklik
Email wykonawcy: sekretariat@yaxochrona.pl
Adres pocztowy: ul. Wjazdowa 5
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179119.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179119.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 223899.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.