eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Budowa parku edukacyjno-sensorycznego i placu zabaw dla dzieci w ramach zadania pn.Rozwój terenów zieleni w Opolu poprzez budowę parku na osiedlu Malinka oraz wykonanie nasadzeń roślin na Wyspie Bolko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-17

Ogłoszenie nr 500014199-N-2017 z dnia 17-08-2017 r.

Miasto Opole: Budowa parku edukacyjno-sensorycznego i placu zabaw dla dzieci w ramach zadania pn.: Rozwój terenów zieleni w Opolu poprzez budowę parku na osiedlu Malinka oraz wykonanie nasadzeń roślin na Wyspie Bolko

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany z POIiŚ 2014-2020 w ramach działania 2.5 "poprawa jakosci srodowiska miejskiego" oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; nr umowy POIS.02.05.00-00-0007/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546459-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000, ul. Rynek-Ratusz -, 45-015 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 44 38 702, e-mail pzp@um.opole.pl, faks 77 44 58 326.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.opole.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa parku edukacyjno-sensorycznego i placu zabaw dla dzieci w ramach zadania pn.: Rozwój terenów zieleni w Opolu poprzez budowę parku na osiedlu Malinka oraz wykonanie nasadzeń roślin na Wyspie Bolko

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.042.3.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Zakres wykonania obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie parku edukacyjno-sensorycznego i placu zabaw dla dzieci na Osiedlu Malinka w Opolu, na działkach nr 1094/10; 1094/11; 1099/7; 1101/8; 1103/10; 1099/8; 1101/9; 1103/11; 1094/3; 1103/5; 1099/5; 1101/6; 1094/8; 1076/3; 204/5; 1075/10 obręb Gosławice. Szczegółowy zakres prac określają: A.Program funkcjonalno-użytkowy dla zagospodarowania terenów zieleni urządzonej i towarzyszącej obiektom usług Publicznych na Osiedlu Malinka opracowany przez Pracownię Projektową "Projekt STUDIO 2000" - projektant mgr inż. arch. Beata Domińczyk Łyśniewska - załącznik nr 1; B.Koncepcja zagospodarowania terenów zieleni urządzonej i towarzyszącej obiektom usług publicznych na Osiedlu Malinka - projektant mgr inż. arch. Beata Domińczyk Łyśniewska - załącznik nr 2; C.Program funkcjonalny dla budowy monitoringu parku edukacyjno-sensorycznego i placu zabaw opracowany przez Zbigniewa Gwizdka w uzgodnieniu ze Strażą Miejską w Opolu - załącznik nr 3; D.Wytyczne dotyczące zieleni - załącznik nr 4; E.W zakresie wykonania tablicy informacyjno-pamiątkowej: * Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji - załącznik nr 5; * Obowiązki informacyjne beneficjenta - załącznik nr 6; F.Warunki przyłączenia Tauron - załącznik nr 7; G.Warunki techniczne WIK - załącznik nr 8 i 9. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: - przedłożenia koncepcji (w wersji papierowej w 2 egzemplarzach) celem uzgodnienia jej z Zamawiającym oraz przyszłym użytkownikiem przed rozpoczęciem prac nad dokumentacją projektowo-kosztorysową, - uzyskania wszystkich informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, - uzyskania mapy niezbędnej do opracowania dokumentacji, - konsultacji wszystkich elementów, które mogą być wykonywane wariantowo i uzyskanie od Zamawiającego akceptacji wybranego rozwiązania, - uzyskania wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, zgód, opinii i sprawdzeń dokumentacji, w tym uzgodnienie dokumentacji i przyjętych rozwiązań z Zamawiającym oraz przyszłym użytkownikiem, - sporządzenia nie wymienionych imiennie opracowań, a niezbędnych z punktu widzenia kompletności przedmiotowej dokumentacji pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej czy innych jednostek branżowych uzgadniających dokumentację, - przygotowania stosownego wniosku i wystąpienia w imieniu Zamawiającego o uzyskanie decyzji o wyłączeniu z produkcji rolnej, - sporządzenia niezbędnego wniosku w imieniu Zamawiającego celem dokonania stosownego zgłoszenia/uzyskania decyzji o Pozwoleniu na Budowę. Koncepcja, jaką powinien złożyć Wykonawca Zamawiającemu do uzgodnienia powinna zawierać m. in.: A. Część opisową dotyczącą: ? zagospodarowania terenu dla każdego z elementów odrębnie z uwzględnieniem analizy funkcjonalno przestrzennej, infrastruktury technicznej, zieleni, oświetlenia zewnętrznego, monitoringu, elementów małej architektury itp. komunikacji, układu funkcjonalno- przestrzennego dla całego terenu przy założeniu, że plac zabaw dla dzieci oraz park edukacyjno-sensoryczny będą niezależne ekonomicznie, ? opis przyjętego rozwiązania projektowego zawierający przyjęte założenia projektowe, rozwiązania budowlano-konstrukcyjne, ponadto rozwiązania materiałowe, detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych, zieleni, instalacji (np. instalacje sanitarne, elektryczne, w tym oświetlenie, monitoring itp. - uzgodnione z Zamawiającym), ? zestawienia wszystkich powierzchni, w tym powierzchni komunikacji z uwzględnieniem poszczególnych nawierzchni (oddzielnie), ? wszelkich wytycznych wyposażenia wraz ze specyfikacjami technicznymi wszelkich instalacji i urządzeń oraz elementów małej architektury. B. Część rysunkową składającą się z: ? koncepcji zagospodarowania terenu z uproszczonym rzutem, z zaznaczeniem wejść, układem komunikacji, zieleni (Wykonawca uwzględni rośliny i ich parametry zgodnie z załącznikiem nr 4 - Wytyczne zieleni) itp. w skali 1:500, zawierającą zestawienie charakterystycznych parametrów technicznych, ? bilansu terenu, ? rzutów wszystkich elementów zagospodarowania w postaci rysunków określających cechy obiektów, elementów, detali architektonicznych. Uwagi do realizacji zadania: - w zakresie roślin sezonowych (grządki itp.) konieczne jest wytyczenie zagonów: * podniesionych w strefie węchu (wykonanie skrzyń), * w gruncie w strefie smaku (ewentualnie podniesionych); - dla boiska należy przewidzieć wykonanie instalacji nawadniającej; - krany do mycia owoców (3 sztuki) działające czasowo (z czasowym odkręceniem wody;) - w strefie dotyku należy zaprojektować i wykonać stojaki na rowery; - w zakresie wykonania "pachnącego pola"-w strefie węchu należy zastosować łąkę kwietną z uwzględnieniem gatunków roślin pachnących; - zaleca się by szpalery drzew -zieleń izolacyjna -były jednego gatunku; - w strefie wzroku należy zastosować różnobarwne kwiaty, pędy, rośliny barwne, kolorową korę; - ciągi komunikacyjne przyjąć minimum główne x 1,5m; - przy wyborze odmian drzew owocowych należy zapewnić zapylacze dla poszczególnych gatunków; - należy przewidzieć osłony na pnie młodych drzew owocowych; - przy sadzeniu drzew - opalikować drzewa z min. 3 palików; - w zakresie tablicy Wykonawca jest zobowiązany do wykonania tablicy informacyjno-pamiątkowej (zgodnie z załącznikiem nr 5). Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna być zrealizowana dla każdego z elementów zadania (park edukacyjno-sensoryczny i plac zabaw dla dzieci) odrębnie, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, koncepcją, wytycznymi udostępnionymi przez Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa, zwłaszcza z: a)Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r. poz.290 z późn. zmianami) i wszystkimi wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, b)Ustawą z dnia 27 marca 2003r. o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym (tj. Dz. U. z 2016 poz. 778 z późn. zmianami), c)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2004, Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami), d)Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462), e)Ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2016 r. poz.1020 z późn. zm.), f)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004r., nr 130, poz. 1389). W efekcie wykonanych prac projektowych należy złożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową, przy czym należy ją wykonać oddzielnie dla parku edukacyjno-sensorycznego i dla placu zabaw dla dzieci: a)projekty budowlano-wykonawcze w zakresie i stopniu pozwalającym na realizację robót - 4 egz. b)kosztorys inwestorski - 1 egz. c)przedmiar robót - 1 egz. d)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. e)uzyskanie wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i wykonanie dodatkowych opracowań niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonania robót budowlanych. Wszystkie elementy dotyczące opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, Wykonawca winien złożyć w siedzibie Zamawiającego w formie wydruku oraz w wersji elektronicznej - na płycie CD. Projekty w wersji elektronicznej powinny być ułożone w katalogach i plikach odpowiadających tomom oraz układowi dokumentacji i zapisane w formacie PDF oraz DWG. Do dokumentacji projektowej należy załączyć oświadczenia projektantów o wykonaniu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. Dokumentacja musi być zaopatrzona w: - wykaz opracowań, - dokumenty formalno-prawne stanowiące podstawę do wykonania robót. Przekazywana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Powyższe dokumenty będą stanowić podstawę pisemnego przyjęcia dokumentacji projektowo-kosztorysowej do odbioru (wg określonego wzoru protokołu przyjęcia dokumentacji przez Zamawiającego do odbioru). Wykonawca w ramach robót budowlanych: 1)Uzyska wszelkie decyzje, opinie i uzgodnienie niezbędne do rozpoczęcia i realizacji robót; 2)Sporządzi przed rozpoczęciem budowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późniejszymi zmianami); 3)Wyznaczy kierownika budowy posiadającego wymagane uprawnienia budowlane; 4)Zobowiązany będzie w przypadku uszkodzenia elementów zagospodarowania, przewodów podziemnych lub instalacji do wykonania naprawy własnym staraniem i na własny koszt; 5)Wykona dokumentację powykonawczą w 2 egz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71200000-0


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71221000-3, 45000000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45112700-2, 45112710-5, 45112711-2, 45112712-9, 45112720-8, 45200000-9, 45236000-0, 45311000-0, 45311000-1, 45312000-7, 71000000-8, 71200000-0, 71300000-1, 71400000-2, 71420000-8, 71500000-3, 71520000-9, 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1737000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowo Usługowe BEST OPEBEL S.C. Jerzy Kiryczuk Wiesław Wójcik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśnej Paproci 8
Kod pocztowy: 45-920
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2136510.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2136510.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2136510.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.