eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Żabia Wola w latach 2017 - 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-16

Ogłoszenie nr 500013115-N-2017 z dnia 16-08-2017 r.

Gmina Żabia Wola: Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Żabia Wola w latach 2017 - 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536221-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Żabia Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 75014857800000, ul. ul. Główna 3, 96321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 046 8578182, 8578224, e-mail przetargi@zabiawola.pl, faks 468 578 181.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Żabia Wola w latach 2017 - 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.4.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej w 2017 i 2018 roku na podstawie dokumentacji projektowo - kosztorysowej. Etap I - Budowa sieci wodociągowej w 2017 roku w poniższych miejscowościach: 1 Żabia Wola ul. Cicha Orientacyjna długość [mb] ok. 283,00 2 Żabia Wola ul. Rąbieńska i Główna Orientacyjna długość [mb] ok. 435,20 3 Żabia Wola ul. Kwiatowa Orientacyjna długość [mb] ok. 141,20 4 Huta Żabiowolska ul. Cedrowa Orientacyjna długość [mb] ok. 135,00 5 Żelechów ul. Bocianów Orientacyjna długość [mb] ok. 176,00 Etap II- Budowa sieci wodociągowej w 2018 roku w poniższych miejscowościach: 1 Musuły ul. Folwarska odcinek W4 - W6 Orientacyjna długość [mb] ok. 453,00 2 Osowiec ul. Nutki odcinek HP 17 - HP 56 Orientacyjna długość [mb] ok. 146,00 3 Ojrzanów ul. Tarczyńska, Borowikowa, Sosnowa pozostały odcinek od ZL 8 do ZL 10 oraz od T4 do HP10 Orientacyjna długość [mb] ok. 380,00 4 Grzegorzewice, Piotrkowice, Bartoszówka ul. Mszczonowska, Tarczyńska Orientacyjna długość [mb] ok. 150,00 5 Żabia Wola ul. Polna pozostały odcinek T10 do HP6 Orientacyjna długość [mb]ok. 147,30 6 Piotrkowice ul. Tarczyńska, Przejazdowa, Świerkowa Orientacyjna długość [mb] ok. 825,00 Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa sieci wodociągowej i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonania prób szczelności i innych technicznych odbiorów wymaganych przez Inspektora Nadzoru; 2) w ramach odtworzeń dróg po wybudowaniu sieci: zdjęcia wierzchniej warstwy nawierzchni drogowej, zagęszczenia zasypki wykopów w miejscu budowanej sieci wodociągowej zaprojektowanej w drogach, a następnie ponownego ułożenia wierzchniej warstwy nawierzchni drogowej, a w razie konieczności dowiezienia kruszywa niezbędnego do właściwego zagęszczenia nawierzchni drogi; 3) w przypadku posadowienia sieci w gruntach rolnych i innych upraw prywatnych, odtworzenia stanu pierwotnego i uporządkowania terenu. 4) w terenach pasów gruntu przeznaczonych pod komunikację prywatną, odtworzenie stanu pierwotnego, uporządkowanie i uzyskanie potwierdzenia odbioru od właścicieli drogi. 5) częściowej wymiany gruntu w pasach dróg, jeżeli zajdzie taka potrzeba (wg wskazań, zaleceń Inspektora Nadzoru); 6) wykonania pompowania oczyszczającego i pomiarowego z maksymalną wydajnością, na sieci wodociągowej; 7) wykonania badania jakości wody, (bakteriobójczych i fizykochemicznych analiz wody i uzyskanie pozytywnych wyników); 8) dokonania wycinki kolidujących zakrzaczeń i usunięcia korzeni wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury formalno - prawnej w tym zakresie; UWAGA! 1. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające się w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności do danego jednego dokumentu. 2. Roboty będą wykonywane w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych. Wykonawca powinien przewidzieć odpowiedni sprzęt i środki na wykonywanie robót w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych - odwodnienie wykopów. 3. Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo zapoznać się z wzorem umowy i wymaganiami w nim zawartymi również uwzględnić w cenie oferty oraz zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w nim. 4. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować, jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia Projektowe . 5. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających, co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 6. Przedmiary robót załączono, jako dokument pomocniczy dla wykonawcy. Przedmiary robót, ze względu na formę wynagrodzenia ryczałtowego nie stanowią podstawy obliczenia ceny oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232100-3, 71900000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 447145.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FRANK POL s.c Paskudzki Marcin Paskudzka Karolina
Email wykonawcy: frankpol@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Zachodnia 12,
Kod pocztowy: 05-825
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 550000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 550000,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 550000,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.