eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa tonerów oraz wkładów drukujących do drukarek, faksów i kopiarek używanych przez Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia



Ogłoszenie z dnia 2018-01-17

Ogłoszenie nr 500013021-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.

Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu: Dostawa tonerów oraz wkładów drukujących do drukarek, faksów i kopiarek używanych przez Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 1544738200000, ul. ul. Grunwaldzka 158, 60309 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 506 020, e-mail zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl, faks 618 506 131.
Adres strony internetowej (url): www.nfz-poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa tonerów oraz wkładów drukujących do drukarek, faksów i kopiarek używanych przez Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.261.20.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Zamawiającego, przez okres obowiązywania umowy, wkładów drukujących do: tonerów do drukarek laserowych i kserokopiarek oraz wkładów barwiących do drukarek atramentowych i faksów (zwanych dalej "wkładami"), zalecanych przez producentów tych urządzeń, spełniających wymagania określone umowie (jej projekt stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Zestawienie wkładów zawarte jest w załączniku nr 1 do umowy - zestawienie cenowe. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów właściwej jakości oraz zgodna z poniższymi wymaganiami: a. wkłady są fabrycznie nowe, pełnowartościowe (w 100% sprawne), nieregenerowane, wyprodukowane wyłącznie ze 100% nowych komponentów do których produkcji nie użyto elementów uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych, b. wkłady posiadają w dniu dostawy minimum 12-miesięczny termin przydatności do użycia, c. dostawy wkładów odbywa się w nienaruszonych, w oryginalnych opakowaniach z cechami producenta, d. wkłady i ich opakowania oznaczania numerem katalogowym (symbolem) producenta, z opisem zawartości, informacją do jakich typów urządzeń są przeznaczone oraz kolorem wkładu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eureka-Thiel sp. j. Jaraczewski, Michalczyk
Email wykonawcy: eurekathiel@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Armii Poznań 26
Kod pocztowy: 62-030
Miejscowość: Luboń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 268860.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 268860.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298592.34
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W niniejszym postępowaniu przedmiotem zamówienia jest dostawa ogólnie dostępnych, typowych tonerów, wkładów drukujących do drukarek, faksów i kopiarek, które oferuje wiele firm funkcjonujących w branży. Dostawa tonerów zlecana przez Zamawiającego jest dostawą typową, powszechnie dostępnych materiałów, mających ustalone standardy jakościowe, które są zachowane pod względem przeznaczenia do urządzeń, kolorów tonerów, a także pojemności i wydajności. Wartość zamówienia oszacowana została na kwotę niższą niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z2017 r., poz. 1579).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.