eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIASTO ŁĘCZYCA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY W LATACH 2018 - 2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-17

Ogłoszenie nr 500013014-N-2018 z dnia 17-01-2018 r.

Gmina Miasto Łęczyca: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIASTO ŁĘCZYCA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY W LATACH 2018 - 2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620563-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500067495-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Łęczyca, Krajowy numer identyfikacyjny 61101547700000, ul. ul. Marii Konopnickiej 14, 99100 Łęczyca, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (024) 721 03 00, e-mail wydzialrozwoju@wp.pl, faks (024) 721 03 01.
Adres strony internetowej (url): bip.leczyca.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIASTO ŁĘCZYCA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY W LATACH 2018 - 2020.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Miasto Łęczyca, podległych jednostek organizacyjnych, wydzielonych rachunków dochodów, rachunków pomocniczych obecnych i nowo powstałych jednostek organizacyjnych w trakcie realizacji zamówienia (wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia - załącznik nr 6), polegająca na: a) otwieraniu i prowadzeniu rachunku bieżącego budżetu, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Gminy Miasta, rachunków funduszy socjalnych, rachunków pomocniczych (42 konta - ich liczba może ulec zmianie w trakcie trwania umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia), b) otwieraniu i prowadzeniu rachunków wirtualnych (Identyfikacja masowych płatności), c) otwieraniu i zamykaniu rachunków pomocniczych na podstawie pisemnych dyspozycji każdej obsługiwanej jednostki, d) realizacji poleceń przelewów do innych banków w wersji elektronicznej (elektroniczna obsługa rachunków), oraz papierowej (w sytuacji braku możliwości przelewu elektronicznego), e) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) - nieodpłatnie, f) przyjmowaniu wpłat gotówkowych, g) dokonywaniu wypłat gotówkowych, h) elektronicznej obsłudze rachunków, i) codziennym przygotowywaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej, każda operacja na wyciągu musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji oraz tytuł płatności, j) przygotowaniu wyciągów bankowych w wersji papierowej w sytuacji awarii systemu bankowości elektronicznej nie później niż kolejnego dnia roboczego po dniu operacji do godz. 10.00, k) udostępnianiu wszystkim obsługiwanym jednostkom systemu elektronicznej obsługi rachunków oraz przeszkolenie pracowników w zakresie pełnej obsługi: - składania poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych, - uzyskania informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich. Zamawiający wymaga aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały prawidłowo z dniem rozpoczęcia obowiązującej umowy, l) przechowywanie historii operacji na wszystkich rachunkach Zamawiającego w archiwum systemu co najmniej przez okres trwania umowy, m) Zamawiający może ustalić dowolną liczbę użytkowników systemu bankowości elektronicznej oraz Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany użytkowników i/lub zakresu ich uprawnień, n) oprocentowanie środków na wszystkich rachunkach bankowych. Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych oparte ma być na stawce WIBID dla 1- miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego okres obrachunkowy, pomnożony o wskaźnik korygujący nie mniejszy niż 0,55 przy kapitalizacji miesięcznej. Wskaźnik korygujący banku powinien być stały w okresie obowiązywania umowy, o) lokowaniu środków na lokatach krótkoterminowych overnight, na podstawie pisemnej dyspozycji każdej obsługiwanej jednostki o otwarciu lub zamknięciu lokaty. Usługa obejmuje środki zgromadzone na wszystkich rachunkach bankowych do obsługi budżetu Gminy Miasta Łęczyca. Oprocentowanie środków na rachunku lokat krótkoterminowych typu overnight obliczone w oparciu o stawkę WIBID ON i wskaźnik korygujący nie mniejszy niż 0,55. p) przyjmowanie innych lokat, oprocentowanie lokat na dłuższe terminy będzie każdorazowo negocjowane między Zamawiającym a Bankiem, q) automatyczne przekazywaniu przez Bank na rachunek bieżący budżetu gminy, w ostatnim dniu miesiąca, dochodów z tytułu naliczonych odsetek od środków na rachunkach bieżących jednostek podległych organizacyjnie miastu - z rachunków oraz jednostek wskazanych przez Zamawiającego, r) udzieleniu Gminie Miastu kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 1.500.000,00 zł w latach 2018-2020. Bank bez dodatkowych wniosków postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego w terminie 3 dni od daty otrzymania pisma z prośbą o uruchomienie kredytu i podaniem kwoty kredytu zgodnej z uchwałą budżetową Gminy Miasta Łęczyca na dany rok. Uruchomienie kredytu będzie następować bez prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, powiększonej o stałą marżę banku. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie poprzez pobranie z wskazanego przez Zamawiającego rachunku. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, przy czym, każdy wpływ na rachunek bankowy będzie natychmiast powodował zmniejszenie zadłużenia. Zabezpieczeniem niniejszego kredytu winien być weksel in blanco. s) zapewnieniu ciągłości dostarczania obsługiwanym jednostkom druków obowiązujących w banku w ramach obsługi bieżącej oraz wydawaniu blankietów czeków gotówkowych, t) wydawaniu nieodpłatnie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Zamawiającego. Ilość osób, które należy przeszkolić w zakresie systemu home banking - 41, Szacunkowa liczba przelewów elektronicznych zewnętrznych/rocznie - 43.641 szt., Szacunkowa wartość wpłat gotówkowych/rocznie - 5.251.047 zł, Szacunkowa wartość wypłat gotówkowych/rocznie - 9.393.813 zł, Szacunkowa liczba blankietów czekowych/rocznie - 576 szt., Szacunkowa liczba rachunków bieżących podstawowych i pomocniczych - 42 Szacunkowa liczba rachunków Wirtualnych(Identyfikacja masowych płatności) - 1.100 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie obsługi rachunków bankowych w trakcie realizacji zamówienia. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogów, o których mowa pkt 4.4 SIWZ na zasadach przewidzianych w projekcie umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapewnił sobie możliwość egzekwowania od podwykonawcy (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach zawieranych z nimi) dokumentowania spełnienia wyżej wymienionych wymogów i przedkładania przez podwykonawcę dokumentów w celu przeprowadzenia czynności kontrolnych, o ile spełnienie tych wymogów będzie realizowane przez podwykonawcę. 4.6. Uwaga: Zamawiający informuje, iż poniższe dokumenty służące ocenie sytuacji ekonomicznej Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.leczyca.info.pl uchwała budżetowa miasta na 2017 rok, opinia RIO o projekcie budżetu na 2017 rok, sprawozdania Rb-27S , Rb-28S, Rb - NDS, Rb-Z, Rb-N za rok 2016 r. i III kw 2017 r., informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2017 r., opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Miasto Łęczyca za I półrocze 2017 uchwała w sprawie WPF Gminy Miasta Łęczyca na lata 2017-2023, uchwała RIO Łódź w sprawie opinii o wykonaniu budżetu Miasta Łęczyca za 2016 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4


Dodatkowe kody CPV: 66113000-5, 66112000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 421397.68
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Polska Kasa Opieki SA. Centrum Korporacyjne w Łodzi
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 234
Kod pocztowy:
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185161.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.