eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilica › Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2017/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-14

Ogłoszenie nr 500012874-N-2017 z dnia 14-08-2017 r.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy: Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2017/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553208-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Pilicy, Krajowy numer identyfikacyjny 27278936000000, ul. ul. Senatorska 17, 42436 Pilica, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 6735038, e-mail zeaspilica@poczta.onet.pl, faks 0-32 6735038.
Adres strony internetowej (url): www.zeaspilica.e-bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pilica w roku szkolnym 2017/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowozie i odwozie do szkół podstawowych i przedszkoli, uczniów i dzieci z terenu Gminy Pilica na podstawie biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę w roku szkolnym 2017/2018. 1. Przez cały okres wykonywania zamówienia dowożenie dzieci winno być realizowane pojazdami: spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami prawa o ruchu drogowym, dostosowanymi do przewozu dzieci z miejscami siedzącymi oraz z bezpłatnym przejazdem dla opiekunów dowozu. 2. Wykonawca zapewni w dni nauki szkolnej - dowóz i odwóz uczniów w ilości 551 do: a. Szkoły Podstawowej nr 1 w Pilicy - 214 uczniów, b. Przedszkola w Pilicy - 35 dzieci, c. Szkoły Podstawowej nr 3 w Dzwono-Sierbowicach - 108 uczniów, d. Zespołu Szkolno- Przedszkolny w Wierbce - 194 uczniów. 3. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem i były zabierane po ich zakończeniu, (dwukrotny odwóz), zgodnie z opracowanym harmonogramem dowozów. 4. Czas przebywania dzieci w podróży powinien być możliwie jak najkrótszy, nie dłuższy niż 40 minut. 5. Przewidywany czas rozpoczęcia zajęć lekcyjnych - godz. 8:00, powrót dzieci ze szkoły w godz. 12:30 - 15:30 (szczegółowe godziny będzie zawierał harmonogram dowozów). 6. Ilość uczniów i dzieci z poszczególnych miejscowości do kolejnych szkół: Szkoła Podstawowa nr 2 i Przedszkole w Wierbce, ul. Szkolna 3 1. Sławniów - 43 2. Cisowa - 17 3. Kleszczowa - 30 4. Wierzbica - 36 5. Dobraków - 38 6. Podleśna - 3 7. Przychody - 23 8. Wierbka - 4 Szkoła Podstawowa nr 3 w Dzwono - Sierbowicach, Dzwono-Sierbowice 2 1. Dzwonowice - 28 2. Sierbowice - 14 3. Szyce - 27 4. Kidów - 15 5. Siadcza - 7 6. Solca - 12 7. Jasieniec - 5 Szkoła Podstawowa nr1 w Pilicy, ul. 17 Stycznia 2a 1. Smoleń - 20 2. Złożeniec - 18 3. Kocikowa - 46 4. Pilica 17 Stycznia - 15 5. Sławniów - 34 6. Dzwonowice - 7 7. Sierbowice - 4 8. Dzwono-Sierbowice - 3 9. Kidów - 8 10. Szyce - 8 11. Solca - 6 12. Siadcza - 5 13. Dobra Kolonia - 4 14. Dobra - 19 15. Biskupice - 16 16. Engliszówka - 1 Przedszkole w Pilicy, ul. Senatorska 17 1. Smoleń - 4 2. Kocikowa - 16 3. Sławniów - 4 4. Dobra - 4 5. Dobra Kolonia - 3 6. Dzwonowice - 1 7. Złożeniec - 2 8. Biskupice - 1 8. Wykaz dowożonych dzieci (zawierający imię, nazwisko oraz adres zamieszkania) zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 31.08.2017 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian na liście dowożonych uczniów i związaną z tym zmianą adresów zamieszkania dzieci, a także do wykazu dni nauki szkolnej. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się na podstawie harmonogramu dowozów szkolnych. Harmonogram zawiera szczegółowy opis tras przejazdu a w szczególności: godziny poszczególnych kursów pomiędzy poszczególnymi miejscowościami oraz liczbę dowożonych dzieci z danej miejscowości. 10. Harmonogram dowozów zostanie ustalony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą do dnia 30 września 2017 r. na podstawie projektów cząstkowych harmonogramów opracowanego przez dyrektorów szkół po ustaleniu tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych i przedszkolnych. 11. Harmonogram podlega bieżącej aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych lub przedszkolnych. 12. W przypadku: - odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, - zmiany organizacji pracy szkoły spowodowaną obchodami uroczystości szkolnych, - czasowej zmiany organizacji ruchu, - niekorzystnych warunków atmosferycznych, - innych wydarzeń, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia lekcyjne, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez dyrektora szkoły i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia w ww. dniach odbywa się na podstawie rozkładu jazdy ustalonego na dany dzień. 13. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu dzieci. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o Transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260) 14. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowców autobusów w zakresie realizacji zamówienia 15. Usługi będą świadczone przez osoby wymienione w załączniku nr 8 "Wykaz pracowników świadczących usługi", które zostały wykazane przez Wykonawcę. Załącznik nr 8 zostanie przedstawiony wraz z oświadczeniami pracowników o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym do realizacji umowy. 16. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 4 dni robocze, Wykonawca przedstawi do wglądu kopie złożonych do ZUS za każdego Pracownika świadczącego usługi druku RCA. 17. Wykonawca może zastąpić Pracowników wykazanych w załączniku nr 8, wówczas, gdy spełnione będą warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 18. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii druku RCA zawierającego kod tytułu ubezpieczenia 01.10 za każdego pracownika świadczącego usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 16 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 19. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200638.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GONPOL Szczepan Goncerz, Kaml Goncerz Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@gonpol.pl
Adres pocztowy: Złożeniec 74
Kod pocztowy: 42-436
Miejscowość: Pilica
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 229987,30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 229987,30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 229987,30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.