To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-14
Ogłoszenie nr 500012859-N-2017 z dnia 14-08-2017 r.
Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko: Budowa instalacji wewnętrznej i przyłączy kanalizacji sanitarnej służącej do odprowadzania ścieków z budynku siedziby Nadleśnictwa Łopuchówko - odcinek S1-S9 wraz z przyłączami
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532408-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500000797-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko, Krajowy numer identyfikacyjny 63001151000000,
ul. Łopuchówko
1,
62095
Murowana Goślina, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 8122161, 604-549-228, e-mail
karolina.krzeminska@poznan.lasy.gov.pl, faks
618 122 161.
Adres strony internetowej (url): www.lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa instalacji wewnętrznej i przyłączy kanalizacji sanitarnej służącej do odprowadzania ścieków z budynku siedziby Nadleśnictwa Łopuchówko - odcinek S1-S9 wraz z przyłączami
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową instalacji wewnętrznej i przyłączy kanalizacji sanitarnej służącej do odprowadzania ścieków z budynku siedziby Nadleśnictwa Łopuchówko. Zamówieniem objęty będzie odcinek kanalizacji sanitarnej S1-S9 o długości 249,80 m wraz z 4 szt. przyłączy o łącznej długości 31,57 m, z wyłączeniem odcinka S7-P5. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewidencyjnym 126 w miejscowości Łopuchówko, obręb ewidencyjny Głębocko, gmina Murowana Goślina, powiat poznański, województwo wielkopolskie. Inwestycja realizowana będzie na gruntach będących własnością Skarbu Państwa w zarządzie Lasów Państwowych Nadleśnictwa Łopuchówko. Niemniej jednak końcowy ok. 25 metrowy odcinek kanalizacji realizowany będzie na gruncie dzierżawionym od Nadleśnictwa Łopuchówko przez osobę prywatną - tj. odcinek pomiędzy istniejącą studnią S1 a projektowaną do budowy studnią S2. Na tym odcinku Wykonawca zobowiązany będzie do: skontaktowania się z Dzierżawcą tego terenu celem ustalenia terminu rozpoczęcia prac na gruncie (dane kontaktowe Dzierżawcy Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy), zdemontowania bez uszkodzenia fragmentu ogrodzenia (o ile zajdzie taka konieczność) będącego własnością dzierżawcy celem przeprowadzenia robót ziemnych, ponownego zamontowania bez uszkodzenia ogrodzenia będącego własnością Dzierżawcy terenu, przywrócenie stanu pierwotnego gruntu objętego umową dzierżawy. 3.2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowi: - Projekt budowlano - wykonawczy "Projekt instalacji wewnętrznej i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynków siedziby Nadleśnictwa Łopuchówko" z wyłączeniem odcinka S7-SP5 - projekt stanowi załącznik nr 11 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla "Projekt instalacji wewnętrznej i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynków siedziby Nadleśnictwa Łopuchówko" z wyłączeniem odcinka S7-P5 - STWiOR stanowi załącznik nr 12 do SIWZ, - Przedmiar robót dla "Przebudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko" - w zakresie wskazanym w pkt. 1 przedmiaru robót pt. "Kanalizacja sanitarna - odcinek z wyłączeniem S7-SP5"- przedmiar robót pełni tylko i wyłącznie funkcję pomocniczą i informacyjną i może nie obejmować całego zakresu prac - przedmiar stanowi załącznik nr 13 do SIWZ, - Zaświadczenie Starosty Poznańskiego z dnia 15.12.2016 r. (znak spr.: AB.6743.04.109.2016.IV) - zaświadczenie stanowi załącznik nr 14 do SIWZ. 3.3. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używać będzie własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych na miejsce realizacji robót własnym staraniem. 3.4. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. 3.5. Zamawiający ma prawo z ważnych przyczyn do ograniczenia przedmiotu zamówienia w stosunku do zakresu, o którym mowa w niniejszej SIWZ. Przez ważne przyczyny rozumieć należy w szczególności niesprzyjające warunki atmosferyczne, przyczyny przyrodnicze, okoliczności wywołane przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne, nieprzewidziany brak środków na sfinansowanie zamówienia przez Zamawiającego. Ograniczenie przedmiotu umowy nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 3.6. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia oraz wszelkie urządzenia i materiały objęte przedmiotem zamówienia na okres 4 lat licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, czyli od dnia przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę powykonawczej mapy inwentaryzacji urządzeń podziemnych i nadziemnych (sporządzonej w min. 3 egzemplarzach), potwierdzonej przez właściwy miejscowo urząd geodezji i kartografii. 3.7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac związanych z usunięciem wad i usterek na własny koszt, w najkrótszym możliwym terminie uwzględniającym techniczne możliwości ich usunięcia, jednak nie dłuższym niż 48 godzin od przesłania drogą mailową lub faxem Wykonawcy zawiadomienia o konieczności usunięcia wady lub usterki. 3.8. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc przeznaczonych do realizacji robót budowlanych i ich otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt. 9.6 SIWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego - biuro Nadleśnictwa Łopuchówko czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. 3.9. Obowiązki Wykonawcy: - w przypadku konieczności usunięcia kolidujących drzew lub krzewów, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego, wykona inwentaryzację zieleni oraz na podstawie pełnomocnictwa uzyska decyzje zezwalające na usunięcie zieleni kolidującej (jeśli będzie wymagana), - informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, - organizacja placu budowy, - każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac, - obsługa geodezyjna w trakcie budowy, - dostawa materiałów do realizacji zamówienia objętego postępowaniem, - całkowite pokrywanie kosztów związanych z zasilaniem placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę, - utrzymywanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2015 r., poz. 460). 3.10. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 3.11. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z: - warunkami określonymi we wzorze umowy, - aktualnym poziomem wiedzy technicznej, normami i uregulowaniami prawnymi, - ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r., poz. 1654 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. nr 193, poz. 1890), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz. U. nr 191, poz. 1596 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r., poz. 1650 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. nr 58, poz. 405 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 109, poz. 719 z późn. zm.), - Projektem budowlano - wykonawczym "Projekt instalacji wewnętrznej i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynków siedziby Nadleśnictwa Łopuchówko" z wyłączeniem odcinka S7-P5 - projekt stanowi załącznik nr 11 do SIWZ, - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla "Projekt instalacji wewnętrznej i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynków siedziby Nadleśnictwa Łopuchówko" z wyłączeniem odcinka S7-P5 - STWiOR stanowi załącznik nr 12 do SIWZ, - Przedmiarem robót dla "Przebudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko" - w zakresie wskazanym w pkt. 1 przedmiaru robót pt. "Kanalizacja sanitarna - odcinek z wyłączeniem S7-P5" - przedmiar stanowi załącznik nr 13 do SIWZ i pełni on tylko i wyłącznie funkcję pomocniczą i informacyjną i może nie obejmować całego zakresu prac, - ofertą Wykonawcy. 3.12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych oraz za szkody jakie mogą powstać w drzewostanie na skutek prowadzonych prac, od chwili rozpoczęcia robót, aż do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego umowy. Do obowiązków Wykonawcy należy również naprawa na własny koszt wszelkich uszkodzeń na drogach dojazdowych powstałych w związku z wykonywaniem zleconych robót, w tym transportu materiału. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku, tj. co najmniej do istniejącego przed rozpoczęciem prac miejsca prowadzenia robót, w szczególności te, które Wykonawca naruszy lub uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 3.13. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Stosowanie do dyspozycji art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia - tj. operatorów koparek wykorzystywanych w zakresie realizacji robót ziemnych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.)." Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 3.14. Odcinek kanalizacji sanitarnej S1-S9 wraz z przyłączami wskazany został na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 15 do SIWZ. 3.15. Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi ustala się na okres 4 lat. 3.16. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. 3.17. Zgodnie z treścią dokumentacji projektowej, zadaniem Wykonawcy będzie pompowanie wody gruntowej (o ile wystąpi). Informacja ta ma swoje przełożenie w pozycji nr 7 przedmiaru robót. W dokumentacji projektowej nie ma informacji o poziomie wody gruntowej. 3.18 W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do demontażu i ponownego montażu fragmentu ogrodzenia, bez jego uszkodzenia, będącego własnością Zamawiającego zlokalizowanego prostopadle w ciągu projektowanej linii kanalizacyjnej, która położona będzie pomiędzy studzienką S5 a S6 (o ile zajdzie taka konieczność przy realizacji prac ziemnych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
96400.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MPGK Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
118572.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MUROWANA GOŚLINA
więcej: przetargi MUROWANA GOŚLINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.