eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Miasto Reda z podziałem na częściCzęść 1Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Remizy Strażackiej w Redzie oraz jego rozbudowa. Część 2Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 68 w Redzie. Część 3Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 70 w Redzie. Część 4Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Gniewowskiej 4 w Redzie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-16

Ogłoszenie nr 500012043-N-2018 z dnia 16-01-2018 r.

Reda: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Miasto Reda z podziałem na części: Część 1: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Remizy Strażackiej w Redzie oraz jego rozbudowa. Część 2: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 68 w Redzie. Część 3: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 70 w Redzie. Część 4: Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Gniewowskiej 4 w Redzie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Oś Priorytetowa 10 Energia Działanie 10.1. Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515383-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 93443 - 2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 515383-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda, Krajowy numer identyfikacyjny 19167516100000, ul. ul. Gdańska 33, 84240 Reda, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6788023, e-mail sekretariat@reda.pl; przetargi@reda.pl, faks 58 6783124.
Adres strony internetowej (url): http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Miasto Reda z podziałem na części: Część 1: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Remizy Strażackiej w Redzie oraz jego rozbudowa. Część 2: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 68 w Redzie. Część 3: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 70 w Redzie. Część 4: Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Gniewowskiej 4 w Redzie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

9.ZF.PN.RB.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 Wykonanie kompleksowej termomodernizacji, przebudowa dachu i rozbudowa istniejącego budynku remizy strażackiej o klatkę schodową i nowe sanitariaty. W budynku przebudowana będzie instalacja gazowa oraz rozbudowana instalacja wodna, kanalizacyjna i c.o. Część 2 Wykonanie robót budowlanych pn. Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 68 w Redzie. Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystyką ścian oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej. Część 3 Wykonanie robót budowlanych pn. Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 70 w Redzie. Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z kolorystyką ścian oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej. Część 4 Wykonanie robót budowlanych pn. Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Gniewowskiej 4 w Redzie Przedmiotem zamówienia jest docieplenie budynku przedszkolnego oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania i modernizacja instalacji c.w.u. Część 1: Nazwa firmy/Autor dokumentacji projektowej: HS Architekt Adres firmy: ul. Jana Pawła II 15, 84-241 Gościcino Imię i nazwisko: Hanna Szcześniak Część 2: Nazwa firmy/ Autor dokumentacji projektowej: Biuro Projektowe Mirosław Piórkowski Adres firmy: ul. Wojska Polskiego 14, 78-530 Wierzchowo Imię i nazwisko: Mirosław Piórkowski Część 3: Nazwa firmy/Autor dokumentacji projektowej: Biuro Projektowe Mirosław Piórkowski Adres firmy: ul. Mirosław Piórkowski Imię i nazwisko: Mirosław Piórkowski Część 4: Nazwa firmy/Autor dokumentacji projektowej: Pracownia Audytorska Sp. z o.o. Adres firmy: ul. Żabia 34, 27-400 Ostrowiec Św. Imię i nazwisko: Zbigniew Doktór Miejsce realizacji zamówienia: Część 1 : Na ternie Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Puckiej 1. Działki 161, 160/6, 160/8, 164/7, 167/3 obr. 1. Część 2 : Na ternie komunalnego budynku mieszkalnego przy ul. Wodociągowej 68. Działka 504/1. Część 3 : Na ternie komunalnego budynku mieszkalnego przy ul. Wodociągowej 70. Działka 504/1. Część 4 : Na ternie przedszkola "Akademia Pana Kleksa" ul. Gniewowska 4. Działki 208/2, 203/6 obr. 1. Dokumentacja techniczna zawarta jest w poniższych załącznikach: Część 1 a) szczegółowy opis/zakres przedmiotu zamówienia b) prawomocne pozwolenie na budowę, nr AB.6740.II.181.2015.7 z dnia 14.01.2015 r. c) audyt energetyczny d) dokumentacja projektowa e) kosztorys inwestorski f) przedmiary robót g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Część 2 a) szczegółowy opis/zakres przedmiotu zamówienia b) zgłoszenie robót budowlanych nr AB.6740.II.100.2016.8 z dnia 25.08.2016 r. c) audyt energetyczny d) dokumentacja projektowa e) kosztorys inwestorski f) przedmiary robót g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Część 3 a) szczegółowy opis/zakres przedmiotu zamówienia b) zgłoszenie robót budowlanych nr AB.6740.II.99.2016.8 z dnia 25.08.2016 r. c) audyt energetyczny d) dokumentacja projektowa e) kosztorys inwestorski f) przedmiary robót g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Część 4 a) szczegółowy opis/zakres przedmiotu zamówienia b) zgłoszenie robót budowlanych - nie jest wymagane c) audyt energetyczny d) dokumentacja projektowa e) kosztorys inwestorski f) przedmiary robót g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Część 1: - pracownicy budowlani wykonujący następujące czynności robót budowlanych: 1) murarskie 2) izolacyjne 3) tynkarskie 4) malarskie 5) montażowe okładzinowych i wykładzinowych z płytek ceramicznych, PCV, posadzek przemysłowych 6) ślusarsko-kowalskie 7) montażowe rusztowań zewnętrznych 8) montażowe stolarki otworowej 9) dekarskie 10) ciesielskie 11) betoniarsko - zbrojarskie 12) hydrauliczne 13) instalacyjne cwu, co 14) elektryczne 15) operatorów sprzętu: do prac ziemnych, drobnego sprzętu budowlanego, giętarek, prościarek, zgrzewarek, spawarek i innego sprzętu 16) kierowców samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych Część 2,3: - pracownicy budowlani wykonujący następujące czynności robót budowlanych: 1) murarskie 2) izolacyjne 3) tynkarskie 4) malarskie 5) ślusarsko-kowalskie 6) montażowe rusztowań zewnętrznych 7) montażowe stolarki otworowej 8) dekarskie 9) ciesielskie 10) betoniarsko - zbrojarskie 11) instalacyjne co 12) operatorów sprzętu: do prac ziemnych, drobnego sprzętu budowlanego, giętarek, prościarek, zgrzewarek, spawarek i innego sprzętu 13) kierowców samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych Część 4: - pracownicy budowlani wykonujący następujące czynności robót budowlanych: 1) izolacyjne 2) tynkarskie 3) malarskie 4) ślusarsko-kowalskie 5) montażowe rusztowań zewnętrznych 6) montażowe stolarki otworowej 7) dekarskie 8) ciesielskie 9) betoniarsko - zbrojarskie 10) instalacyjne co , cwu 11) operatorów sprzętu: do prac ziemnych, drobnego sprzętu budowlanego, giętarek, prościarek, zgrzewarek, spawarek i innego sprzętu 12) kierowców samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych 13) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 14) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 15) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł za każdą osobę nieposiadającą umowy o pracę określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 16) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Informacja w związku z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp Zadanie nr 1: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Remizy Strażackiej w Redzie w ramach programu regionalnego województwa pomorskiego na lata 2014- 2020 oraz jego rozbudowa. DOSTĘNOŚĆ DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH: ( informacja zawarta w projekcie) Remiza OSP nie jest obiektem ogólnodostępnym. Jest budynkiem przeznaczonym dla ratowników sprawnych i mobilnych, wyjeżdżających do akcji ratowniczych w jak najkrótszym czasie, wykazujących się bardzo dobrym stanem zdrowia. Obiekt nie posiada pomieszczeń użytkowych, których mogą korzystać osoby niepełnosprawne. Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 68 w Redzie w ramach programu regionalnego województwa pomorskiego na lata 2014- 2020 Budynek komunalny przy ul. Wodociągowej 68 jest budynkiem mieszkalnym składającym się z 4 mieszkań w którym zamieszkują 3 rodziny. Jedna osoba mieszkająca na parterze jeździ na wózku inwalidzkim, dlatego też Gmina wykonała w latach poprzednich najazd i poręcze. Poza tym zakres robót polega tylko na ociepleniu ścian zewnętrznych, ociepleniu ościeży okiennych i drzwiowych, ociepleniu dachu, wymianie rynien spustowych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w starych istniejących otworach bez zmiany ich powierzchni, naprawie schodów zewnętrznych oraz wymianie grzejników. Przedmiotem zamówienia jest tylko termomodernizacja a nie rozbudowa, dlatego też projektant w projekcie budowlanym nie zamieścił żadnej uwagi dotyczącej konieczności dostosowywania obiektu dla osób niepełnosprawnych. Warunki ewakuacji i dostępności dla osób niepełnosprawnych nie ulegają zmianie Zadanie nr 3: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 70 w Redzie w ramach programu regionalnego województwa pomorskiego na lata 2014- 2020. Budynek komunalny przy ul. Wodociągowej 70 jest budynkiem mieszkalnym składającym się z 4 mieszkań w którym zamieszkują 4 rodziny. Zakres robót polega tylko na ociepleniu ścian zewnętrznych, ociepleniu ościeży okiennych i drzwiowych, ociepleniu dachu, wymianie rynien spustowych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w starych istniejących otworach bez zmiany ich powierzchni, naprawie schodów zewnętrznych oraz wymianie grzejników. Przedmiotem zamówienia jest tylko termomodernizacja a nie rozbudowa, dlatego też projektant w projekcie budowlanym nie zamieścił żadnej uwagi dotyczącej konieczności dostosowywania obiektu dla osób niepełnosprawnych. Warunki ewakuacji i dostępności dla osób niepełnosprawnych nie ulegają zmianie. Zadanie nr 4: Termomodernizacja budynku przedszkola przy ul. Gniewowskiej 4 w Redzie w ramach programu regionalnego województwa pomorskiego na lata 2014- 2020. Przedmiotem zamówienia jest tylko termomodernizacja a nie rozbudowa, dlatego też projektant w projekcie budowlanym nie zamieścił żadnej uwagi dotyczącej konieczności dostosowywania obiektu dla osób niepełnosprawnych. Warunki ewakuacji i dostępności dla osób niepełnosprawnych nie ulegają zmianie. Przy wejściu głównym znajduje się najazd dla wózków inwalidzkich dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót polega tylko na dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu stropodachu, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w starych istniejących otworach bez zmiany ich powierzchni, naprawie schodów zewnętrznych oraz wymianie grzejników.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zakończenie prac budowlanych do 30.10.2017r, zakończenie odbiorów końcowych do 30.11.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Wodociągowej 70 w Redzie w ramach RPO WP na lata 2014-2020
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 14/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Wojciech Stanisławski DOKUMENT; Anna Latowska TEKTONIKA, , ul. Okrężna 17, 81-822, Sopot, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 145484.33 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana zakończenia terminu prac budowlanych do dnia 10.04.2018r, zmiana terminu zakończenia odbiorów końcowych do dnia 18.04.2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożlwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.