To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-12
Ogłoszenie nr 500009366-N-2018 z dnia 12-01-2018 r.
Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Dostawa wyrobów medycznych: soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów medycznych stosowanych w okulistyce oraz materiałów i akcesoriów do aparatu Infiniti
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635108-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500081375-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 27820930000000,
ul. Szpitalna
40,
41-250
Czeladź, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(032) 7637636, e-mail
przetargi@pzzoz.bedzin.pl, faks
(032) 2651430.
Adres strony internetowej (url): www.pzzoz.bedzin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych: soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów medycznych stosowanych w okulistyce oraz materiałów i akcesoriów do aparatu Infiniti
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):34/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa wyrobów medycznych: soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów medycznych stosowanych w okulistyce oraz materiałów i akcesoriów do aparatu Infiniti
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33662100-9
Dodatkowe kody CPV: 33731110-7, 33141620-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
132200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alcon Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
142225.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32550.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33399.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19550.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20622.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: pakiet IV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu IV na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późń. zm) ponieważ, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Do Pakietu IV nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet V |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu V na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późń. zm) ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: W Pakiecie V cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet VI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
179460.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
193043.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Remont i przebudowa budynku technicznego usytuowanego w Czeladzi przy ul. Krakowskiej, dz. nr 11/19, obręb 0001 Czeladź
- Dostawa łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi dla Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czeladzi
- Zakup urządzeń do fizykoterapii
- "Wykonanie nawierzchni utwardzonej przy ulicy Tuwima 1,3,5 w Czeladzi"
- Remont Sali Gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Czeladzi
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Zakup i Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych niesterylnych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Sukcesywne dostawy soczewek i noży okulistycznych
- "Zakup i dostawa komponentów do rotacji Indywidualnego Pakietu Medycznego oraz Zestawów Ratownictwa Taktycznego dla 35 WOG oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu."
- Dostawę sprzętu 1x użytku, opatrunków dla SP ZOZ w Obornikach-powtórka
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2024).
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.