To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-04
Ogłoszenie nr 500008574-N-2017 z dnia 04-08-2017 r.
Miasto Żywiec: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549793-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Żywiec, Krajowy numer identyfikacyjny 7218253900000,
ul. ul. Rynek
2,
34300
Żywiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
334 754 200, e-mail
sekretariat@zywiec.pl, faks
334 754 202.
Adres strony internetowej (url): www.zywiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IOŚ-DR.271.00005.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca - tzw. akcja zimowa. Usługa ta polega na: 1)prowadzeniu i koordynowaniu akcji zimowej na ulicach, placach, chodnikach oraz miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2)dostarczeniu i uzupełnianiu w trakcie realizacji zamówienia, materiałów uszarstniających do zwalczania śliskości zimowej, na pobocza dróg i do skrzyń w miejscach i ilościach wskazanych w załączniku nr 7.3 do SIWZ wraz z usypaniem pryzm i napełnieniem skrzyń oraz usunięcie pryzm i skrzyń po zimie, 3)odśnieżaniu ulic, placów, chodników oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego, 4)usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) z ulic, placów, chodników oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego, 5)wywożeniu śniegu z chodników i ulic oraz innych miejsc ustalonych przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 5.4 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST)pt. "Odśnieżanie drogi" - załącznik nr 8.1 do SIWZ, 6)wykonaniu prac porządkowych po zakończeniu akcji zimowej polegających na usunięciu z dróg materiałów uszarstniających w terminie do 30 dni po zakończeniu akcji zimowej, zgodnie z pkt. 5.12. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST)pt. "Zwalczanie śliskości zimowej na drodze" - załącznik nr 8.2 do SIWZ. 2. Zamówienie dotyczy kompleksowego zimowego utrzymania dróg i chodników wyszczególnionych w załączniku nr 7.1 i 7.2 do SIWZ zawierającym wykaz dróg i chodników objętych akcją zimową. Wykaz składowisk materiałów do zwalczania śliskości stanowi załącznik nr 7.3 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prowadzenie następujących rodzajów akcji zimowej: 1)akcji czynnej, 2)akcji biernej. 4. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, tj. realizacji zamówienia zostały określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST): odśnieżanie drogi i zwalczanie śliskości zimowej na drodze - załącznik nr 8.1 i 8.2 do SIWZ. Podana w SST ilość przejazdów jest minimalna. W razie wystąpienia trudnych warunków (ciągłe opady śniegu itp.) będzie wymagana od Wykonawcy większa ilość przejazdów dla utrzymania zasad określonych standardami zimowego utrzymania dróg miejskich (standardy: I i II określone w załączniku). W przypadku zwiększenia ilości przejazdów Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie. 5. Do Wykonawcy przedmiotu zamówienia należą, również koszty związane z: 1)opracowaniem projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas wywozu śniegu, łącznie z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i zatwierdzeń. Zapewnieniem w czasie trwania robót bezpiecznych dojść do budynków mieszkalnych oraz obiektów usługowo-handlowych i innych miejsc użyteczności publicznej działających w obrębie realizacji zamówienia, 2)składowaniem śniegu, 3)transportem (dowiezienie i odwiezienie po zimie) materiałów, o których mowa w pkt. 4.1 ppkt 2 oraz skrzyń, łącznie z załadunkiem i wyładunkiem. Skrzynie po zimie należy odwieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. Odległość transport skrzyń do 5km. 4)utrzymaniem całodobowego dyżuru telefonicznego, 5)wyposażeniem każdej jednostki sprzętowej używanej do akcji zimowej w sprawne urządzenie GPS do określenia lokalizacji, 6)wykonaniem prac porządkowych polegających na usunięciu z dróg materiałów uszarstniających oraz pryzm i skrzyń z poboczy dróg w terminie do 30 dni po zakończeniu akcji zimowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
872347.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WGB Firma Usługowo-Handlowa Wojciech Gaweł
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
939835.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- DOSTAWA LEKÓW DLA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŻYWCU
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części
- Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska przy drodze powiatowej nr 1439S Kamesznica - Milówka - Rajcza - Ujsoły - gr. państwa w km od 11+400 do km 11+460 w m. Ujsoły
- Zakup i dostawa samochodu elektrycznego dla Straży Miejskiej w Żywcu
- Renowacja dachu na budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Rajczy - drugie postępowanie
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.