Ogłoszenie nr 500008221-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.
Giżycko: Remont nawierzchni przy Gimnazjum nr 2 w Giżycku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530981-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 108006-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku - jednostka organizacyjna prowadząca wspólną obsługę administracyjną, organizacyjną i finansową oświatowym jednostkom organizacyjnym Gminy Miejskie Giżycko.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, Krajowy numer identyfikacyjny 101108100000,
ul. al. 1 Maja
14,
11500
Giżycko, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
874 282 935, e-mail
mzosip@gizycko.pl, faks
874 282 935.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gizycko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni przy Gimnazjum nr 2 w Giżycku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MZO.261.17.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontu nawierzchni przy Gimnazjum nr 2 w Giżycku, w szczególności:rozebranie istniejącej nawierzchni z betonu zwykłego,wykonanie podbudowy pod nową nawierzchnię (roboty ziemne),montaż barierki szkolnej wzdłuż budynku, montaż oświetlaczy piwnicznych z podłączeniem odpływu do kanalizacji deszczowej, wykucie z muru ościeżnic stalowych oraz krat okiennych,wykonanie odwodnienia liniowego i podłączenie poprzez studnię do kanalizacji deszczowej istniejącej na terenie posesji, regulacja istniejących studzienek,wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm i 8 cm, wykonanie trawnika oraz nasadzenie drzew i krzewów iglastych, wywiezienie gruzu i uporządkowanie miejsca robót.
II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45231300-8,
45111291-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
11.07.2017 do 14.08.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont nawierzchni przy Gimnazjum nr 2 w Giżycku | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
11/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Spółdzielnia Wielobranżowa "Niegocin",
swniegocin@wp.pl,
ul. Mazurska 3,
11-500,
Giżycko, kraj/woj.
warmińsko - mazurskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/08/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana umowy dotyczy wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, niezbędnych do do wykonania podstawowego zadania na podstawie protokołu konieczności z dnia 11.08.2017 r.. Zamawiający działaljąc z należyta starannością nie mógł przewidzieć. Zwięszeniu uległo wynagrodzenie Wykonawcy brutto o kwotę 3500.00 PLN. W zwią7zku z koniecznością wykonania dodatkowych robót przedłużono termin wykonania umowy - do 22.08.2017
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy dotyczy wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, polegających na podłączeniu rury spustowej niezbędnej do odwodnienia na podstawie protokołu konieczności z dnia 11.08.2017 r.. Zamawiający działając z należyta starannością nie mógł przewidzieć robót dodatkowych. Zwiększeniu uległo wynagrodzenie Wykonawcy brutto o kwotę 3500.00 PLN. W związku z koniecznością wykonania dodatkowych robót przedłużono termin wykonania umowy - do 22.08.2017.Roboty, które zostały szczegółowo opisane w protokole konieczności oraz kosztorysie Wykonawcy, są z punktu widzenia wymogów prawa budowlanego i sztuki budowlanej niezbędne do prawidłowego wykonania podstawowego zamówienia. Ponadto wartość zmiany umowy nie przekracza 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Remont pokrycia dachowego budynku nr 23 na terenie jednostki wojskowej przy ul. Nowowiejskiej w Giżycku
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku pomocniczego Szkoły Podstawowej w Spytkowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Klub dziecięcy w Wilkasach z siedzibą przy ul. Olsztyńskiej 29, 11-500 Giżycko - przebudowa i adaptacja pomieszczeń w istniejącym budynku szkoły w Wilkasach (Maluch+)
- Remont pomieszczeń sanitarnych w budynkach nr 3, 4, 5, 6 użytkowanych przez wojska eFP w Bemowie Piskim
- Budowa drogi wewnętrznej na działce nr 691 wraz z budową zjazdu na czas określony na drogę wojewódzką nr 592 w miejscowości Sterławki Małe
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
- Modernizacja nawierzchni drogi leśnej nr 46 w leśnictwie Kamieńczyk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.