eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie I etapBudowa drogi dojazdowej do terenów KSSE w Knurowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-02

Ogłoszenie nr 500007190-N-2017 z dnia 02-08-2017 r.

Gmina Knurów: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie I etap: Budowa drogi dojazdowej do terenów KSSE w Knurowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526393-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie I etap: Budowa drogi dojazdowej do terenów KSSE w Knurowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.25.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie I etap: Budowa drogi dojazdowej do terenów KSSE w Knurowie, w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, zgodnie z Prawem budowlanym, obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami określonymi we wzorze umowy, w nw. branżach: 1) branża drogowa, 2) branża kanalizacyjna, 3) branża elektryczna. 2. Zakres robót i usług objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: 1) wykonanie I Etapu zadania, tj.: budowę drogi dojazdowej do terenów KSSE w Knurowie (droga klasy Z) o długości ok. 900 mb, o szerokości 7 m, z pasami postojowymi o szerokości 3m, ścieżką rowerową o szerokości 2,5 m, chodnikiem o szerokości 1,5 m wraz z oświetleniem i odwodnieniem, a w szczególności: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy wraz z podbudową (jezdnia KR4 - podłoże G4), w tym: a.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4 cm, a.2) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 6 cm, a.3) podbudowa z betonu asfaltowego grub. 10 cm, a.4) podbudowa tłuczniowa grub. 20 cm, a.5) warstwa wzmacniająca grub. 25 cm, a.6) warstwa ulepszonego podłoża min. 30 cm, b) wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy wraz z podbudową (jezdnia KR4 - osuszenie gruntu), w tym: b.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub 4 cm, b.2) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grub. 6 cm, b.3) podbudowa z betonu asfaltowego grub. 10 cm, b.4) podbudowa tłuczniowa grub. 20 cm, b.5) warstwa wzmacniająca grub. 25 cm, b.6) warstwa ulepszonego podłoża grub. 40 cm, c) wykonanie nowej nawierzchni ścieżki rowerowej wraz z podbudową, w tym: c.1) warstwa ścieralna z asfaltobetonu grub. 4 cm, c.2) podbudowa tłuczniowa grub. 22 cm, c.3) warstwa mrozoochronna grub. 20 cm, d) wykonanie nowej nawierzchni chodników z podbudową, w tym: d.1) kostka brukowa betonowa grub. 8 cm, d.2) podsypka cementowo - piaskowa grub. 3 cm, d.3) podbudowa tłuczniowa grub. 15 cm, d.4) warstwa mrozoochronna grub. 20 cm, e) wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: e.1) wpusty uliczne Ø 500 z uchylną kratą i koszami - 34 kpl., e.2) studnie kanalizacji deszczowej Ø 1500 - 21 kpl., e.3) studnie kanalizacji deszczowej Ø 1200 - 15 kpl., e.4) studnie kanalizacji deszczowej Ø 1000 - 2 kpl., e.5) studzienki drenarskie Ø 315 - 11 kpl, e.6) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 630, e.7) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 500, e.8) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 400, e.9) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 315, e.10) odcinki kanalizacji deszczowej z rur PVC Ø 160, e.11) przykanaliki z rur PVC Ø 200, e.12) drenaż z rur PVC Ø 125/113, f) wykonanie nowego oświetlenia ulicy, w tym: f.1) słupy oświetleniowe o wysokości 8 m z wysięgnikiem łukowym, na fundamencie betonowym, wraz z oprawami LED - 44 szt., f.2) ułożenie kabli oświetlenia ulicznego, g) wykonanie robót towarzyszących (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, regulacja urządzeń podziemnych, plantowanie i humusowanie poboczy wraz z obsianiem trawą, itp.), 2) wykonanie i oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie projektem organizacji ruchu, wykonanym przez Wykonawcę (w miarę potrzeb), 3) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wyszczególniona w § 3 pkt 1 wzoru umowy oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 4.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia określony w rozdz. III SIWZ w następujących terminach 1) Terminy realizacji zamówienia: a) rozpoczęcie - w dniu przekazania placu budowy dla inwestycji wymienionej w rozdz. III ust. 1 SIWZ; b) zakończenie - w dniu podpisania przez Zamawiającego robót protokołu odbioru końcowego inwestycji wymienionej w rozdz. III ust. 1 SIWZ. 2) Po upływie okresu, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca w ramach wynagrodzenia ustalonego w § 7 pkt 1 wzoru umowy zobowiązany jest do wykonania usług określonych w § 4 pkt 9 wzoru umowy do dnia upływu gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót. 3) Planowany termin realizacji inwestycji, o której mowa w rozdz. III ust. 1 SIWZ: a) rozpoczęcie: lipiec 2017 r. b) zakończenie: styczeń 2018 r. 4) Okres gwarancyjny dla robót budowlanych wynosi 60 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego inwestycji, o której mowa w rozdz. III ust. 1 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75924.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o. o.
Email wykonawcy: pui1@op.pl
Adres pocztowy: ul. J i F Białych 5
Kod pocztowy: 44-200
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98400,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21400,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121770,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.