eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu. "Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku oraz budowa placu zabaw, przy Przedszkolu nr 43, ul. Klonowa 2 w Zabrzu."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-01

Ogłoszenie nr 500006589-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.

Miasto Zabrze: Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu. "Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku oraz budowa placu zabaw, przy Przedszkolu nr 43, ul. Klonowa 2 w Zabrzu."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504291-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 89711-2017; 91656-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 276255520, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323733537, e-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks 323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl
Adres profilu nabywcy: www.zabrze.magistrat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu. "Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku oraz budowa placu zabaw, przy Przedszkolu nr 43, ul. Klonowa 2 w Zabrzu."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.25.2017.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi : - Zagospodarowanie terenu wraz z dostawą i montażem stojaka na rowery ( z wyłączeniem wykonania nawierzchni z trawy z rolki - N3, N6, N6r, nawierzchni piaskowej N7, trawników dywanowych N8, tłucznia kamiennego N9, nawierzchni z kory N10, N11, nasadzeń oraz dostawy i montażu placu zabaw których wykonanie objęte będzie odrębnym postępowaniem przetargowym). - Roboty rozbiórkowe (w tym rozbiórka parterowej dobudowy od strony wejściowej - zachodniej) - Roboty ogólnobudowlane min.: o termomodernizację obiektu w tym docieplenie przegród zewnętrznych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej o rozbudowę części parterowej od strony wejściowej (zachodniej) o hol i szatnie dla dzieci o nadbudowę obiektu od strony zachodniej o I i II piętro (sale dydaktyczne) o przebudowę istniejącego obiektu użyteczności publicznej - Przedszkola nr 43 o wykonanie ogrodzenia od garażu do budynku parterowego od strony północnej przedszkola oraz wzdłuż tarasu do auli od strony południowej przedszkola. - Instalację c.o. - Instalację elektryczną - Instalację kanalizacji deszczowej - Instalację wod.-kan. - Wentylację mechaniczną - Przyłącze energetyczne. Zakres zadania nie obejmuje zakupu wyposażenia meblowego. W zakres zadania wchodzi zakup, dostawa i montaż zmywarki oraz kuchenki gazowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45112000-5, 45233200-1, 45236210-5, 45223500-1, 45223110-0, 45260000-7, 45420000-7, 45410000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45443000-4, 45300000-0, 45332400-7, 45331100-7, 45310000-3, 45315700-5, 45312310-3, 45112100-6, 45231300-8, 45255600-5, 45332000-3, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2910987.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany "PLAST- BUD" Mariusz Dawidowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiślana 17/4
Kod pocztowy: 44-119
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3580514,56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2.730.982,87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3580514,56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Funkcję podwykonawców będą pełnić: p. Adam Kozik- kierownik robót elektrycznych, p. Krzysztof Migal- kierownik robót instalacyjnych


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.