eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Modernizacja i rozbudowa Muzeum Historii Włocławka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-07-31

Ogłoszenie nr 500006212-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.

Włocławek: Modernizacja i rozbudowa Muzeum Historii Włocławka
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY -

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 44016-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 63316-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 28205600000, ul. ul. Słowackiego , 87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 323 243, e-mail mona@muzeum.wloclawek.pl, faks 542 323 625.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum.wloclawel.pl bip zakładka zamówienia publiczne
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja i rozbudowa Muzeum Historii Włocławka

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja i rozbudowa Muzeum Historii Włocławka 2.Charakterystyka obiektu: Muzeum Historii Włocławka mieści się w dwóch barokowych kamienicach (nr 14 oraz nr 15), usytuowanych przy włocławskim Starym Rynku. Do kompleksu budynków MHW należy także kamienica nr 19, znajdująca się przy ul. Szpichlernej. Oba wspomniane zabytkowe budynki objęte są indywidualnymi wpisami do rejestru zabytków i wobec tego podlegają ochronie prawnej na podstawie art. 7 pkt 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.). Kamienica o nr 14 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 10.12.1985 r. została wpisana na Rejestru pod nr 194/A, natomiast kamienica usytuowana pod nr 15 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 10.12.1985 r. została wpisana do Rejestru pod nr 195/A. Ponadto, działki o nr ew. 59 i 60, na których znajduje się zabudowa, są częścią strefy ochrony konserwatorskiej dzielnicy Starego Miasta, wpisanej w dniu 30.09.1957 r. do rejestru zabytków pod nr rej. A/1560. Od maja 2013 r. MHW jest zamknięte dla zwiedzających. W tym czasie zostały zrealizowane: 1)Termomodernizacja Muzeum Historii Włocławka(2013) polegająca na robotach rozbiórkowych więźb i pokryć dachowych oraz stolarki okiennej, odtworzeniu więźb i ceramicznych pokryć dachowych, wymianie obróbek blacharskich i instalacji odgromowych, zabudowie i zadaszeniu patio, wymianie stolarki okiennej i konserwacji drzwiowej w kamienicach z odtworzeniem ich zabytkowego charakteru z zastosowaniem zewnętrznych szyb antywłamaniowych, ociepleniu poddaszy, stropów i części ścian oraz częściowej adaptacji pomieszczeń do celów magazynowych. 2)Modernizacja MHW(2013-2014) obejmowała przeprowadzenie robót elektrycznych (montaż rozdzielni, oprzewodowanie), podłączenie podgrzewaczy wody i wentylatorów w WC, montaż okablowania instalacji wykrywczej i sygnalizacyjnej pożaru, roboty wodno-kanalizacyjne z wyposażeniem dwóch łazienek w nowe piony, glazurę i terakotę, przebudowę węzła cieplnego i przemieszczenie przyłącza CO do pomieszczeń dawnej kotłowni, naprawę i uzupełnienie podłóg, przebudowę galerii schodowej, położenie nowych podłóg we wszystkich pomieszczeniach poza salami ekspozycyjnymi, naprawę i wymianę (do 50 %) tynków wewnętrznych w tym częściowo renowacyjnych, częściowe osuszenie ścian parteru łącznie z iniekcją fragmentów ścian nad piwnicami, częściowe malowanie ścian i sufitów, wymianę drzwi wewnętrznych i montaż drzwi przesuwnych (zagospodarowanie wszystkich skosów połaci dachowych do celów magazynowych) oraz badania geologiczne i projekt odwodnienia. 3.Szczegółowy zakres modernizacji i rozbudowy Muzeum Historii Włocławka: Część nowa - rozbudowywana 1)Rozbudowa części modernizowanej, prace rozbiórkowe, przygotowawcze i fundamentowe. 2)Ściany nadziemia. 3)Stropy i stropodach. 4)Dach, ocieplenie, obróbki i pokrycie 5)Stolarka okienna i drzwiowa. 6)Elewacja część nowa, docieplenie, tynki, malowanie elewacji. 7)Roboty wykończeniowe wewnętrzne, tynki, okładziny, malowanie. 8)Roboty wykończeniowe wewnętrzne - posadzki i ocieplenia. 9)Drenaż podposadzkowy auli do studni zewnętrznej SD3, fi 400. 10)Instalacja sanitarna wod-kan i c.o. z wyposażeniem w części nowo wybudowanej. 11)Instalacja elektryczna: wykonanie kompletnej instalacji w części nowej wraz z instalacją odgromową, zakup i montaż central SSWiN, p.poż. i oddymiającej Część stara - zabytkowa 1)Elewacja część zabytkowa nad dachem auli. 2)Przeniesienie 1 grzejnika w części starej w obrębie tego samego pokoju, instalacja grzejnika w patio. 3)Roboty uzupełniające, montaż drzwi p.poż. w atrium, wymiana pochwytów poręczy na starej klatce schodowej, tymczasowe zabezpieczenie przejść od strony rozbudowy, montaż otwieranych krat w wyłazach dachowych, wykonanie kraty siatkowej oddzielającej w węźle c.o. z furtką. 4)Instalacja elektryczna: osprzęt kompletny w części starej w zakresie sieci niskiego napięcia, pozostałych elementów osprzętu instalacji SSWiN, p.poż. i oddymiającej. 5)Montaż wyłazów strychowych w klasie odporności ogniowej EI-30, wzmocnienie odporności ogniowej schodów ewakuacyjnych w patio, zakup i montaż gaśnicy śniegowej w węźle cieplnym. 6)Zabezpieczenie obiektu p.poż. w tym malowanie lakierami ognioochronnymi podłóg i stolarki drewnianej w patio oraz drewnianych stropów, słupów, podciągów i elementów ścian w zabytkowych kamienicach. 7)Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznych dla części starej (zabytkowej) jak i nowej (nowo rozbudowywanej) w zakresie koniecznym do odbioru obiektu przez PSP. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SIWZ obejmujących: 1)projekt budowlany (załącznik nr 9) 2)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - STWiOR (załącznik nr 10)oraz pomocniczo przedmiary robót (załącznik nr 11). UWAGA! Z uwagi na wieloetapowość realizacji inwestycji, zamieszczone projekty i STWiOR obejmują również etapy robót, które były lub będą prowadzone w ramach termomodernizacji, modernizacji i rozbudowy Muzeum Historii Włocławka. Wykonawca powinien korzystać ze specyfikacji i projektów w zakresie objętym przetargiem bieżącego etapu prac - określonym w przedmiarze robót. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż ten, który jest przedmiotem przetargu. Podstawą sporządzenia kosztorysu są przedmiary robót (załącznik nr 11 do SIWZ) 4.Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Uwaga! W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia i osprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość do zabudowy) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej. 5.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem: sprawdzenia warunków związanych wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Oferent. 6.Warunki prowadzenia prac określone zostały w § 2 Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ 7.Zakres obowiązków Wykonawcy określone zostały w § 5 Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ 8.Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji - najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy na wykonane przez siebie roboty. Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego robót, który nie będzie zawierał żadnych uwag, zastrzeżeń co do wad, usterek, itp. przedmiotu zamówienia. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy i więcej. 9.Na wykonane przez Wykonawcę roboty obowiązuje 60-miesieczna rękojmia. Okres rękojmi liczony jest od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego robót, który nie będzie zawierał żadnych uwag, zastrzeżeń co do wad, usterek itp. przedmiotu zamówienia. 10.Na podstawie art. 36a ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, którą jest wykonanie nowej części budowlano-konstrukcyjnej rozbudowywanego muzeum - auli. W związku z powyższym roboty te muszą być wykonane osobiście przez Wykonawcę lub jednego ze wspólników konsorcjum w sytuacji, gdy Wykonawcy złożą wspólną ofertę. 11.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 12.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie w ofercie będzie uznane za stwierdzenie o samodzielnym wykonaniu zadania. 13.Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.Powierzenie wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcy nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. 14.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 15.Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca, w terminie do 3 dni na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 16.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 17.Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 18.W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca przed podpisaniem umowy na udzielenie zamówienia przekaże Zamawiającemu kopię umowy z podwykonawcą. We wskazanej umowie Wykonawca ustali okres odpowiedzialności za wady nie krótszy od okresu odpowiedzialności Wykonawcy wobec Zamawiającego. 19.Zamawiający określa wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu w ten sposób, że umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień: 1)sprzecznych z postanowieniami wzoru Umowy stanowiącego załącznik 8 do SIWZ i wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2)uzależniających zapłatę wynagrodzenia podwykonawcy od wcześniejszej zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy, w tym za roboty wykonywane przez podwykonawcę; 3)uzależniających zwrócenie podwykonawcy zabezpieczenia przez Wykonawcę od wcześniejszego zwrócenia zabezpieczenia wykonania umowy Wykonawcy przez Zamawiającego; 4)przewidujących termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45110000-1,

45223200-8,

45260000-7,

45262400-5,

45262500-6,

45262800-9,

45300000-0,

45310000-3,

45312000-7,

45314000-1,

45320000-6,

45330000-9,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 11.04.2017 do 31.07.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/07/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
termin wykonania przedmiotu umowy przesunięto do 31.08.2017 r.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wniosek wykonawcy poparty przez inspektora nadzoru budowlanego spowodowany: 1) Okresowym wstrzymaniem budowy przez zamawiającego( zmiana dokumentacji przez projektanta) 2) Wykonanie robót zamiennych możliwych do rozliczenia w ramach zawartej umowy bez wzrostu jej wartości. 3) Wystąpienie okoliczności budowlanych na obiekcie zabytkowym, niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć wcześniej.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany powyższego typu zostały przewidziane w SIWZ, w ogłoszeniu o zamówieniu i umowie podstawowej.


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.