eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › Termomodernizacja z przebudową i rozbudową budynku użyteczności publicznej (OSP, świetlica, biblioteka, przedszkole) w miejscowości Lulkowo, gmina Łysomice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31

Ogłoszenie nr 500006207-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.

Urząd Gminy Łysomice: Termomodernizacja z przebudową i rozbudową budynku użyteczności publicznej (OSP, świetlica, biblioteka, przedszkole) w miejscowości Lulkowo, gmina Łysomice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania 3.5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT Poddziałanie 3.5.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT Nazwa schematu: Termomodernizacja w obiektach należących do jednostek samorządu terytorialnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT) NR KONKURSU: RPKP.03.05.01-IZ.00-04-057/16 TYTUŁ PROJEKTU: Termomodernizacja i rozbudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Lulkowo, gm. Łysomice

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523717-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Łysomice, Krajowy numer identyfikacyjny 54250500000, ul. ul. Warszawska 8, 87148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (056) 678 32 22, e-mail sekretariat@lysomice.pl, faks (056) 678 32 22 w.23.
Adres strony internetowej (url): www.lysomice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja z przebudową i rozbudową budynku użyteczności publicznej (OSP, świetlica, biblioteka, przedszkole) w miejscowości Lulkowo, gmina Łysomice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji z przebudową i rozbudową budynku użyteczności publicznej (OSP, świetlica, biblioteka, przedszkole) w miejscowości Lulkowo, gmina Łysomice. 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia: 1) 45000000-7 Roboty budowlane 2) 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 3) 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 4) 45113000-2 Roboty na placu budowy 3. Przedmiotowa inwestycja położona jest w miejscowości LULKOWO Gm. ŁYSOMICE (działka nr 83/4). Przedmiotem opracowania jest Przebudowa i Rozbudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej w Lulkowie, który pierwotnie realizowany był jako siedziba Ochotniczej Straży Pożarnej wraz ze świetlicą wiejską. W późniejszym okresie rozszerzono przeznaczenie obiektu o dwie dodatkowe funkcje: bibliotekę i punkt przedszkolny. Głównym powodem obecnej rozbudowy jest potrzeba pełnowymiarowego garażu dla 2 wozów bojowych straży pożarnej. Przy okazji dokonano przeglądu stanu technicznego oraz warunków funkcjonowania, jakie panują w poszczególnych częściach obiektu. Stwierdzono również znaczne zużycie materiałów wykończeniowych wewnątrz i na zewnątrz budynku (zniszczone podłogi, przecieki dachu, brudne ściany elewacji oraz wewnętrzne malowanie). Inną przyczyną dla przebudowy jest niewystarczająca ilość przyborów sanitarnych (jedna miska ustępowa w części ogólnej ,poza OSP). Celem opracowania jest kompleksowa przebudowa i rozbudowa obiektu zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami i wymogami bezpieczeństwa, stosownie dla potrzeb każdej funkcji. Jednocześnie dokonano uporządkowania otaczającego terenu wraz z całą infrastrukturą. 4. Istniejące i projektowane zagospodarowanie. Omawiana działka nr 83/4 zabudowana jest parterowym budynkiem użyteczności publicznej z lat 70 - tych. Obiekt wybudowano w czynie społecznym głównie jako siedziba OSP i świetlica wiejska. Z czasem dołączyły dodatkowe funkcje w postaci biblioteki i przedszkola. Zaistniały kosztem świetlicy, która całkowicie straciła rację bytu. Od strony wschodniej dobudowano systemem gospodarczym dodatkowy garaż OSP. Jednakże nie jest on wystarczający na obecne potrzeby tej placówki, która ma wkrótce otrzymać 2 nowe wozy bojowe. Oprócz w/w budynku istnieje niewielki obiekt gospodarczy, wykorzystywany na dodatkowy sprzęt strażacki. Obecnie obiekt przewidziano do rozbiórki. Przedstawia zły stan techniczny, a jego położenie koliduje z nowym zagospodarowaniem. Działka nr 83/4 posiada jeden legalny dostęp komunikacyjny z drogi wojewódzkiej, na wprost wrót garażowych OSP. Przed budynkiem funkcjonuje również plac gospodarczy służący manewrom wozu bojowego jak również postojom samochodów osobowych. Teren nie posiada żadnego parkingu. Drugi zjazd od trony zachodniej, choć utwardzony, dopiero teraz ma otrzymać warunki techniczne. Władający pasem drogowym jest Zarząd Dróg Wojewódzkich, który narzucił wykonanie Audytu BRD, co pozwoli tej instytucji na wydanie warunków technicznych. Teren działki jest tylko fragmentami ogrodzony, głownie z powodu grodzenia działek sąsiednich . Od strony południowej obiektu znajduje się plac zabaw dla dzieci, oraz wiata ogniskowa jako miejsce rekreacji dorosłych mieszkańców wsi. W głębi działki w części płd- wsch. znajduje się naturalny zbiornik wodny, połączony z systemem melioracyjnym wsi. Zbiornik nie posiada zabezpieczenia dla dzieci. Pozostały teren działki stanowi łąkę z pojedynczymi egzemplarzami zieleni wysokiej. Zgodnie z przyjętą koncepcją zagospodarowania, która miała na celu kompleksowe uporządkowanie terenu publicznego, Rozbudowa budynku odbywa się w części południowej w bezpiecznym oddaleniu od zbiornika wodnego (stawu). Wejście główne do budynku pozostaje w miejscu dotychczasowym, od strony północnej, obecnie za pośrednictwem nowo projektowanego wiatrołapu. Odrębne wejście od strony zachodniej otrzymał segment przedszkolny, który posiada wewnętrzne połączenie ze świetlicą poprzez drzwi El 60 (czyli odpowiedniej odporności ogniowej). Przedszkole stanowi odrębną strefę pożarową. Od strony południowej sala zajęć przedszkola posiada też bezpośrednie wyjście na swój plac zabaw. Dzięki temu przedszkole posiada w sumie 3 wyjścia ewakuacyjne. Wzdłuż dojścia do przedszkola zaplanowano barierki zabezpieczające o całkowitej dł. 28,50 m, systemowe wys. 1,10 m np. firmy - metalowy24h.pl - pn BARIERA RUROWA U11a Z PIONOWYMI SZCZEBLINKAMI, lub równoważne. Zmodernizowane wejście główne zapewnia dostęp do świetlicy, biblioteki, Koła Gospodyń Wiejskich oraz dla członków OSP. Obiekt otrzymał wspólne pomieszczenie techniczne - kotłownię gazową dostępną od zewnątrz, w ścianie południowej. OSP w miejscu rozbiórki 1- stanowiskowego garażu otrzyma 2 - stanowiskowy garaż przejazdowy, co pozwoli wozom bojowym na właściwe ustawienie do wyjazdu na wypadek alarmu pożarowego. Wewnętrzna droga wozów bojowych na odcinku równoległym do części przedszkola jest wspólna z samochodami docierającymi do projektowanego parkingu. Docelowo parking ten przewidziano dla 26 stanowisk, przy projektowanym zjeździe zaplanowano dwa miejsca postojowe dla samochodów osób niepełnosprawnych. Na obecnym etapie zasadniczy parking posiada 13 miejsc postojowych, pozostałe 13 stanowisk wykonane zostanie w II etapie realizacji inwestycji. II etap dotyczy sąsiedniej działki, którą Gmina zakupiła. W ramach tej działki przewidziano również boisko sportowe, wielofunkcyjne owym. 30 x 44 m, w części północnej działki nr 80/8. Południowa część dz. nr 80/8 zabudowana jest budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym poprzedniego właściciela. Aktualnie Gmina nie wiąże żadnych planów odnośnie przeznaczenia w/w obiektu. Prawdopodobnie ulegnie rozbiórce, gdyż nie nadaje się do zmiany sposobu użytkowania na cele publiczne. W granicach obszaru opracowania przestawiona zostanie wiata ogniskowa, obecnie zbliżona do otwartego zbiornika wodnego, który otrzyma nowe wzmocnienie brzegowe poprzez faszynowanie. Z dwóch stron stawu (brzeg płn i zachodni) pojawią się ścieżki spacerowe z ławeczkami. Wokół stawu planuje się ogrodzenie panelowe wys. 1,0 m na słupkach stalowych + 2 furtki. Ogrodzenie terenu zaplanowano wzdłuż granic własności po stronie zachodniej i południowej o dł. 510,0 mb 1 z pominięciem granicy z tartakiem. Od frontu zastosowano dwie bramy cofnięte do krawędzi budynków. W miejscu dawnego obiektu gospodarczego stanie zbiornik gazu - propan o pojemności V = 4850 I ze strefą ochronną wynoszącą 10,0 m od zaworu wydechowego. Teren frontowy (pas pomiędzy drogą wojewódzką, a przedmiotowym budynkiem) otrzyma szeroki chodnik wejściowy na wprost nowego portalu wejścia głównego oraz zieleń urządzoną (zieleń ozdobna wtopiona w trawnik). 5. Bilans terenu: powierzchnia działki 83/4 wynosi 0,74 ha, w tym: 1) istniej. pow. zabudowy - 306,20 m2 2) proj. pow. zabudowy - 393,70 m2 3) istniej. pow. drogi wewnętrzne, place - 1010,00 m2 4) proj. pow. parkingów - 355,50 m2 5) proj. pow. chodników - 1463,00 m2 6) proj. pow. wiaty ogniskowej - 70,00 m2 7) istniej. pow. zieleni niskiej i ozdobnej - - 3801,60m2, co oznacza, że powierzchnia biologicznie czynna wynosi 51,3 % działki (min. 50 %), a wskaźnik pow. zabudowy do pow. działki 9,45 % (dopuszcz. 25 %). 6. Opis architektoniczno - konstrukcyjny 1) dane ogólne a) POW. ZABUDOWY ( istniejąca ) - 306,20 m2 b) POW. ZABUDOWY (projektowana) - 393,70 m2 c) POW. UŻYTKOWA (istniejąca) - 251,50 m2 d) POW. UŻYTKOWA (projektowana) - 349,10 m2 e) KUBATURA (istniejąca) - 900,00 m3 f) KUBATURA (projektowana)- 1600,00 m3 7. Charakterystyka obiektu użyteczności publicznej - stan istniejący: Budynek powstał w latach 70 - tych XX wieku jako obiekt parterowy, niepodpiwniczony. Otrzymał prostą formę architektoniczną, charakterystyczną dla obiektów z tego okresu. Omawiany budynek III - traktowy, zrealizowany w technologii tradycyjnej; ściany murowane zewnętrzne gr. 40 cm , wewnętrzne 28, 30 cm / z tynkiem /, stropy kanałowe, dach / stropodach niewentylowany / wielo - spadowy, pokryty papą. Przewody dymowe i wentylacyjne murowane. Stan techniczny konstrukcji dobry, jednakże z uwagi na dość długi okres bez remontu kapitalnego stwierdza się znaczne zużycie elementów wykończeniowych. Stolarka okienna z PCV - częściowo wymieniona. Elementy wykończenia - pokrycie dachu papą - wymienione, blacharka, rynny, rury spustowe - zużyte i zniszczone. Z uwagi na nie wystarczające parametry termiczne istniejącego budynku należy dokonać termomodernizacji ścian i stropodachu. 8. Przeznaczenie inwestycji: Zgodnie z przyjętą koncepcją oraz decyzją o ustaleniu lokalizacji celu publicznego budynek pełnić będzie nadal funkcję użyteczności publicznej, z tym że po rozbudowie nastąpi konieczny i prawidłowy rozdział funkcjonalno - użytkowy. Dobudowa wiatrołapu poprawić ma komfort samego wejścia i parametry termiczne i estetyczne obiektu. Społeczność lokalna otrzyma swoją świetlicę, a biblioteka niezależną od świetlicy powierzchnię dla przechowywania zbiorów, stanowiska komputerowe i miejsca dla czytelni. Koło Gospodyń Wiejskich pozyskało większe pomieszczenie z dogodnym połączeniem ze świetlicą. Przedszkole zlokalizowano od strony południowej, dzięki czemu uzyskano więcej światła słonecznego w sali zajęć i bezpośrednie połączenie z placem zabaw. Ważnym argumentem na poprawienie warunków funkcjonowania całego kompleksu jest niezależne wejście do przedszkola i jego funkcjonowanie w ramach odrębnej strefy pożarowej. 9. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia na roboty budowlane oraz zakres robót określają: umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ, kosztorys ofertowy z przedmiarem robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 10 do SIWZ i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. Jednocześnie treść tych załączników zawiera istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektowo- kosztorysową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i poleceniami Inspektora nadzoru. Prace budowalne należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, Polskimi Normami oraz posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem budowlanym. 11. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w dokumentacji przetargowej należy traktować jako rozszerzenie opisu robót. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą "lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)". Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. takie parametry i jednostki jak: długość, szerokość, wysokość, kubatura, itd.) oraz wybrane cechy jakościowe , które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.) 12. Zamawiający informuje, iż kosztorys ofertowy z przedmiarem robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ należy traktować jako informacje pomocnicze przydatne do sporządzenia oferty w postępowaniu i w kalkulacji ceny za realizację zamówienia. Jednocześnie przedmiar i kosztorys ofertowy stanowią aktualizację technologii wykonania robót określonych w projekcie i należy je wycenić zgodnie z kosztorysem ofertowym. 13. Cenę należy obliczyć w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na podstawie zakresu robót określonego w projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ, Załącznika nr 9 (kosztorys ofertowy z przedmiarem robót), Załącznika nr 10 (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), Załącznika nr 11 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), wizji lokalnej oraz innych kosztów koniecznych do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z projektu i przedmiaru, jak również koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, organizacji placu budowy wraz z jego likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy. Zgodnie z Załącznikiem nr 1 (wzór umowy) Zamawiający przewiduje ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie niniejszego zamówienia. Wymagany przez Zamawiającego załącznik do oferty w postaci kosztorysu ofertowego jest jedynie dokumentem pomocniczym, który będzie wykorzystany do obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź rozliczenia ewentualnych robót zamiennych i nie będzie podlegał ocenie na etapie oceny ofert. Ewentualne braki pozycji robót w kosztorysie ofertowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Dlatego też Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót w celu umożliwienia Wykonawcy dokładnego zapoznania się z obiektem, na którym będą wykonywane roboty budowlane, co pozwoli na rzetelną ocenę niezbędnego zakresu prac, a w konsekwencji właściwe skalkulowanie ceny za realizację zamówienia. Wizja lokalna po uprzednim kontakcie telefonicznym z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego (pkt VIII.5.1) SIWZ. 14. Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia: 1) dla robót budowlanych: będzie zgodny z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w ofercie, nie krótszy niż 60 miesięcy (5 lat) 2) na wbudowane / zamontowane urządzenia: okres gwarancji zgodny z gwarancją udzielaną przez producenta, nie krótszy niż 24 miesiące (2 lata), okres rękojmi będzie zgodny z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w ofercie, nie krótszy niż 60 miesięcy (5 lat); liczony od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem. 15. Realizując obowiązek określony w art. 29 ust. 3a uPZP, Zamawiający wskazuje wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm. [174] ), tj.: osób wykonujących roboty budowlane w ramach zamówienia oraz osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi, na które powołuje się wykonawca celem wykazania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt VI.3.1 SIWZ, a następnie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. Dokumentowanie zatrudnienia w/w osób w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odbywać się będzie w drodze oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie, następnie w umowie w sprawie zamówienia publicznego, a w toku realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć listę osób zatrudnionych na umowę o pracę z dokumentami ZUS potwierdzającymi objęcie tych osób ubezpieczeniami społecznymi z tytułu zawartej umowy o pracę. 16. Wszelkie informacje zawarte w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim nie uczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45311000-0, 45113000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2177936.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOGA INWESTYCJE BUDOWLANE SP. Z O.O. Sp.K.
Email wykonawcy: koga.grudziadz@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Gdańska 5/5
Kod pocztowy: 85-005
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2678861,76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2678861,76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2880064,48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.