eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzysz › Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku Ratusza przy ul. Rynek 3 w Orzyszu- termomodernizacja budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31

Ogłoszenie nr 500005966-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.

Gmina Orzysz: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku Ratusza przy ul. Rynek 3 w Orzyszu- termomodernizacja budynku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPO WiM 2014-2020,Nazwa osi priorytetowej: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530381-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 95784-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Orzysz, Krajowy numer identyfikacyjny 790671515, ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 424 10 40, e-mail um@orzysz.pl, faks 87 424 10 50.
Adres strony internetowej (url): www.bip.orzysz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku Ratusza przy ul. Rynek 3 w Orzyszu- termomodernizacja budynku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WPF.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych w budynku Ratusza przy ul. Rynek 3 w Orzyszu- termomodernizacja budynku. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie niezbędnych prac budowlanych związanych z ww. zadaniem w budynku wolnostojącym o pięciu kondygnacjach nadziemnych w całości podpiwniczony. Wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Budynek usytuowany w Orzyszu przy ul. Rynek 3, budynek po byłym Hotelu Mazury. Zakres prac: - demontaż starej stolarki okiennej/drzwiowej, - montaż nowej stolarki okiennej/drzwiowej - uzupełnienie tynków na ościeżach - prace wyburzeniowe - przecieranie istniejących tynków na ościeżach, - malowanie ościeży farbą akrylową białą, - inne prace towarzyszące Stolarka okienna - okna rozwieralne, rozwieralno- uchylne z profili minimum pięciokomorowych wysokoudarowego PCV, kolor stolarki biały - okna z system oddymiającym klatkę schodową - szyby zespolone o współczynniku min. U=1.1W/m2K - szyby bezpieczne P-2 - pakiet szybowy 4/16/4 - okucia obwiedniowe - nawiewniki higrosterowalne - mechanizm mikrorozszczelniania Stolarka drzwiowa - skrzydła otwierane na zewnątrz - aluminium ciepłe - dwa zamki, pochwyt, 5 kompletów kluczy - samozamykacz - współczynnik min. U=1.3W/m2K Wykaz stolarki okiennej i drzwi objętej zamówieniem oraz wymagania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia. Integralną część zamówienia stanowi także przedmiar robót- Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Nazwa osi priorytetowej: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 235742.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instalatorstwo Elektryczne Paweł Bednarzak
Email wykonawcy: pawelbednarzak@wp.pl
Adres pocztowy: ul.11 Listopada 41/46, 08-110 Siedlce
Kod pocztowy: 08-110
Miejscowość: Siedlce
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 288435,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 288435.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 457560.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.