eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemkowice › "Budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Siemkowicach - Etap IEtap I - Budowa oczyszczalni ścieków w Siemkowicach, Etap II - Zagospodarowanie terenu wokół oczyszczalni"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-05

Ogłoszenie nr 500003821-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.

Gmina Siemkowice: "Budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Siemkowicach - Etap I: Etap I - Budowa oczyszczalni ścieków w Siemkowicach, Etap II - Zagospodarowanie terenu wokół oczyszczalni"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Typ operacji Gospodarka Wodno - ściekowa w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603785-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Siemkowice, Krajowy numer identyfikacyjny 730934720, ul. Plac Wolności 1, 98-354 Siemkowice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 043 841 72 69, e-mail zamowienia@gminasiemkowice.pl, faks 043 841 72 69.
Adres strony internetowej (url): www.siemkowice.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Siemkowicach - Etap I: Etap I - Budowa oczyszczalni ścieków w Siemkowicach, Etap II - Zagospodarowanie terenu wokół oczyszczalni"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRŚ.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Budowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Siemkowicach - Etap I: Etap I - Budowa oczyszczalni ścieków w Siemkowicach Etap II - Zagospodarowanie terenu wokół oczyszczalni Przepustowość oczyszczalni Qdśr.= 2 x 190 m3/d = 380 m3/d, UWAGA! Przedmiot zamówienia dotyczy budowy pierwszego reaktora o przepustowości 190 m3/d. 3.2 Zakres robót obejmuje wykonanie: Podstawowe elementy oczyszczalni Etap I: 1. Punkt zlewny ścieków dowożonych o Szybkozłącze do odbioru ścieków o Wstępne mechaniczne podczyszczenie ścieków o Pomiar ilości ścieków dowożonych o Moduł rejestracyjny, wydruk danych 2. Zbiornik uśredniający ścieków dowożonych o Układ napowietrzania / mieszania o Porcjowe dozowanie ścieków 3. Pompownia główna ścieków surowych o Krata koszowa - rzadka o Stacja pomp zatapialnych 4. Oczyszczanie mechaniczne ścieków połączonych: o Automatyczne sito skratkowe o Separator zawiesiny / Piaskownik pionowy 5. Oczyszczanie biologiczne ścieków połączonych: o Dwukomorowy selektor - warunki nie dotlenione stosowane dla procesu. Dzięki temu osad odwodniony posiada znacznie lepsze parametry sedymentacyjne o Komora denitryfikacji/nitryfikacji o Osadnik wtórny pionowy - separacja osadu od ścieków 6. Pomieszczenie dmuchaw o Stacja dmuchaw o Układ dystrybucji powietrza 7. Mechaniczne odwadnianie osadu nadmiernego o Prasa taśmowa o Stacja przygotowania i dozowania flokulantu 8. Wapnowanie osadu odwodnionego o Dozownik wapna 9. System sterowania i automatyki procesu technologicznego - działanie oczyszczalni będzie całkowicie zautomatyzowane poprzez zastosowanie sterowania z możliwością przesyłania wiadomości tekstowych SMS stanów alarmowych z oczyszczalni ścieków. Etap II - Zagospodarowanie terenu wokół budynku oczyszczalni: 1. Nawierzchnie z betonu asfaltowego; 2. Jezdnia z kostki betonowej; 3. Nawierzchnia betonowa; 4. Chodniki; 5. Ogrodzenie terenu; 6. Przygotowanie terenu pod siewy. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, które stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - wykonanie dokumentacji powykonawczej - wykonanie prób szczelności sieci i zbiorników, pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych - wykonanie rozruchu oczyszczalni ścieków na bazie ścieków dopływających Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.4 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 3.4.1 Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlanym, przedmiarze robót w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3.4.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Uwaga: Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.4.3 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.4. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy 3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Budowa oczyszczalni 1) Projekt budowlano - wykonawczy - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Opis i wykaz wymaganych parametrów urządzeń i materiałów równoważnych - stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ. 4) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 5) Decyzja nr 183/2012 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę z dnia 14.05.2012 - stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ. Zamawiający dysponuje pozwoleniem wodno-prawnym na odprowadzenie ścieków z nowej oczyszczalni. 3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację projektu zgodnie z podanym zakresem. 3.6.1 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót wykonanych w zgodności z Polską Normą. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonych w dokumentacji projektowej oraz wykonanych w zgodności z Polską Normą. Zastosowane urządzenia równoważne nie mogą wprowadzać zmian w projekcie skutkujących np. koniecznością zmiany pozwolenia na budowę lub wykonaniem zadania niezgodnie z uzyskanymi innymi uzgodnieniami branżowymi. Zamawiający zastrzega konieczność uzgodnienia z projektantem wszelkich przypadków zastępowania urządzeń wskazanych w projekcie, urządzeniami równoważnymi. 3.6.2 W przypadku zastosowania urządzeń równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub urządzeń oraz przedłożenia listy referencyjnej z obiektami, gdzie wbudowane zostały zaproponowane zamienniki. W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie i karty katalogowe). Do wykazu wówczas należy dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń. W tym celu należy wypełnić załącznik nr 12 a do SIWZ - Tabela elementów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia. Opis i wykaz wymaganych parametrów urządzeń i materiałów równoważnych stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. 3.6.3 Zamawiający informuje iż w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonej: dokumentacji projektowej, opisach technicznych, rysunkach lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostały wskazane jednoznaczne nazwy materiałów wskazujące na producenta i konkretny typ katalogowy - wszystkie takie nazwy należy każdorazowo czytać z klauzulą "lub równoważne", czyli o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych. Jeżeli w dokumentacji podano konkretne typy materiałów należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 3.6.4 Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia lub rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji projektowej bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe działanie oczyszczalni ścieków (określone w warunkach gwarancji) jak i wymagany stopień oczyszczenia ścieków podany w dokumentacji projektowej. 3.6.5 Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290.) Nie dopuszcza się wykonania obiektu budowlanego oraz stosowania, dostawy urządzeń, materiałów itp. jako prototyp, seria próbna, lub jako produkcja jednostkowa. Wykonawca wbuduje i zamontuje wyłącznie urządzenia nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż rok produkcji 2017 r. 3.6.6 Przy realizacji zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzgodnienie go z zarządcami dróg gminnych/powiatowych, b) prowadzenie robót w zgodności z decyzjami administracyjnymi uzyskanymi na etapie uzgadniania dokumentacji projektowej, c) prowadzenie robót zgodnie z zaleceniami nadzoru przyrodniczego w postaci specjalisty przyrodnika z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadającego wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków/siedlisk w szerokim zakresie, którego zadaniem będzie kontrolowanie inwestycji - zgodnie z decyzjami o środowiskowych uwarunkowaniach, koszty nadzoru przyrodniczego ponosi Inwestor, d) wszelkie koszty związane z prowadzeniem robót, wynikłe z wydanych decyzji administracyjnych ponosi Wykonawca, e) ponoszenie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego w związku z prowadzonymi robotami, f) odbudowanie w całości i przywrócenie do stanu poprzedniego uszkodzonych podczas prowadzenia robót nawierzchni dróg, chodników, zjazdów, rowów przydrożnych, itp. g) wykonanie inspekcji telewizyjnej zrealizowanej sieci kanalizacji sanitarnej, h) przekazać Zamawiającemu dokumenty budowy, inwentaryzację geodezyjną i kompletną dokumentację powykonawczą, i) wykonanie prób szczelności sieci i zbiorników, pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych, j) nową oczyszczalnię ścieków na 30 dni przed oddaniem do użytku należy zgłosić do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi, k) bieżąca współpraca z Jednostką Realizującą Projekt. l) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed dostępem osób postronnych, a w szczególności zapobiegania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. m) Wykonawca ma obowiązek zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia ich kosztów przez cały okres trwania budowy. Zużycie mediów będzie ewidencjonowane (sposób ewidencji Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym). n) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia własnego źródła energii elektrycznej do momentu wybudowania przyłącza energetycznego. o) wykonanie rozruchu oczyszczalni ścieków na bazie ścieków dopływających, p) Przeprowadzenie rozruchu po zakończeniu realizacji Wykonawca zapewni chemikalia i materiały eksploatacyjne dla procesu oczyszczania ścieków i przeróbki osadów w ilościach niezbędnych na czas rozruchu i na czas wpracowania się. q) Zamawiający przystąpi do dalszego odbioru oczyszczalni ścieków po przedstawieniu przez Wykonawcę wyników badań oczyszczonych ścieków zgodnych z wymaganiami pozwolenia wodnoprawnego. r) Dostarczenie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń w języku polskim oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego na obiekcie w zakresie obsługi urządzeń i technologii oczyszczania (szkolenie powinno odbyć się przez okres do 1 miesiąca od dnia podpisania protokołu odbioru robót przez Zamawiającego), s) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektów i sieci kanalizacji sanitarnej. t) Wyposażenie oczyszczalni w schemat technologiczny w tablice z nazwami obiektów i pomieszczeń z parametrami komór, oznaczenie urządzeń, armatury i rurociągów. u) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić teren placu budowy do stanu czystości tak, aby komunikacja po nim odbywała się bez zakłóceń (względy ochrony p.poż. - drogi dojazdu i ewakuacji). 3.6.7 Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowalne w ramach zadania gwarancji jakości na okres minimum 36 m-cy (max. 60 m-cy) oraz minimum 60m-cy rękojmi za wady na wykonane roboty licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, a na zamontowane urządzenia według gwarancji producenta, nie krócej niż 24 m-cy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45200000-9, 45231300-8, 45232152-2, 45233120-6, 45252127-4, 45252200-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3992039.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane PRZEM-GRI Sp. zo.o.
Email wykonawcy: -
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 3 10-418 Olsztyn
Kod pocztowy: 10-418
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3959835.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3959835.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3959835.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.