eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań biochemicznych, analitycznych oraz immunochemicznych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania tych badań do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-02

Ogłoszenie nr 500000516-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Toruniu: Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań biochemicznych, analitycznych oraz immunochemicznych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania tych badań do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626341-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Toruniu, Krajowy numer identyfikacyjny 87162588900000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie , 87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 581 618, e-mail marketing_womp@o2.pl, faks 566 581 618.
Adres strony internetowej (url): bip.womp.torun.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
bip.womp.torun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań biochemicznych, analitycznych oraz immunochemicznych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania tych badań do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Analizator do badań biochemicznych WARUNKI ZAMAWIAJĄCEGO TAK / NIE UWAGI ZAMAWIAJACEGO Lp Parametry graniczne analizatora biochemicznego 1. Analizator - rok produkcji nie wcześniej niż 2014. 2. Analizator w pełni automatyczny pracujący w systemie "pacjent po pacjencie" 3. System ciągłego dostawiania prób badanych bez przerywania ciągłości pracy 4. Możliwość pracy w trybie CITO 5. Wydajność aparatu min 300 oznaczeń fotometrycznych na godzinę, Niezależny moduł ISE o wydajności min. 60 oznaczeń na godzinę 6. Metody pomiaru: -ISE - minimum Na, K, Cl -elektrody bezobsługowe o potencjometrycznym pomiarze bezpośrednim, -fotometryczne monochromatyczne i bichromatyczne: punktu końcowego i kinetyczne; turbidymetryczne 7. Kuwety pomiarowe jednorazowego użytku bez systemu myjącego i stacji uzdatniania wody 8. Automatyczny zmieniacz kuwet 9. Możliwość wykonywania analiz w surowicy, osoczu, moczu, 10. Możliwość pobierania materiału do badań z różnych naczynek w tym z mikronaczynek 11. Możliwości analityczne: enzymy, substraty , białka specyficzne, elektrolity, ISE 12. Odczynniki kompatybilne z analizatorem 13. Odczynniki gotowe do użytku, 14. Stabilność kalibracji dla wszystkich testów fotometrycznych minimum jeden tydzień 15. Automatyczne rozcieńczanie próbek badanych po przekroczeniu liniowości metody 16. Automatyczne rozcieńczenia stężonych standardów 17. Detektor poziomu odczynnika, detektor próby badanej, automatyczna detekcja i sygnalizacja mikroskrzepów w badanej próbce, automatyczne udrażnianie igły pobierającej 18. Chłodzenie na pokładzie analizatora odczynników, kontroli i kalibratorów 19. Zużycie wody destylowanej max. 2,0 l / na godzinę pracy 20. Aparat bez stacji wody 21. Oprogramowanie w języku polskim 22. Minimum 80 pozycji na próbki pacjentów 23. Minimum 35 pozycji odczynnikowych 24. Realizacja dostaw odczynników -zamówienie zwykłe w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia 25. Pozytywne opinie użytkowników pracujących tym samym aparatem i na tych samych co proponowanie odczynniki przez okres min 1 roku w ilości do 5 26. Możliwość dostawiania lub wymiany odczynników "dostępnych na pokładzie" bez przerywania pracy analizatora 27. Program kontroli jakości w oparciu o krzywe Levey-Jenningsa, automatyczna ocena wyników kontroli jakości w czasie rzeczywistym 28. Dwukierunkowa transmisja danych między analizatorem a laboratoryjnym systemem informacyjnym 29. Zapewnienie udziału w międzynarodowej kontroli jakości, z opracowaniem statystycznym wyników 30. Automatyczny terminal wymaganych czynności obsługowych dla analizatora 31. Zewnętrzny komputer, UPS i drukarka laserowa 32. Aparat dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r Dz.U.2010. Nr107 poz.679 oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro Dz. U. Nr 04.251.2515 33. Dostarczenie wraz z aparatem pełnej instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim i kopii deklaracji zgodności CE 34. Dostarczenie wszystkich ulotek odczynnikowych (ujętych w ofercie) oraz kart charakterystyk odczynników zawierających materiały niebezpieczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 28 września 2005 roku w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych (Dz.U.2005,201,1674) 35. Ilość oferowanych opakowań musi uwzględniać trwałość odczynników po otwarciu, przy założeniu równomiernej realizacji zapotrzebowania przez cały okres umowy 36. Oferta musi zawierać niezbędne potrzebne do pracy aparatu akcesoria (odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne, filtry, kuwety, papier do drukarki, jeżeli jest papier specjalny, płyny konserwujące itp ) 37. Minimum 4 autoryzowane punkty serwisowe w kraju , w tym przynajmniej jeden w odległości do 150 km od Torunia (podać nazwiska i nr telefonów) 38. Serwis dostępny 24h / dobę 39. Szczegółowy wykaz zużywalnych części aparatu wymienianych przez użytkownika, (pozostałe wymienia serwis Wykonawcy na swój koszt) w ilościach, przewidywanych w okresie 36 miesięcy 40. Dostawa i montaż na koszt Wykonawcy 41. Przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu oferty na koszt Wykonawcy 2. Czytnik do moczu l.p. Parametry graniczne czytnika do moczu 1 Analizator - rok produkcji nie wcześniej niż 2011 2. Wydajność analizatora min. 500 oznaczeń/godzinę 3. Odczyt parametrów fizykochemicznych moczu: glukoza, białko, bilirubina, ciała ketonowe, urobilinogen, azotyny, leukocyty, erytrocyty, pH, ciężar właściwy, barwa 4. Możliwość wydruku w wybranych jednostkach 5. Pamięć min 1000 wyników 6. Kontrola jakości - pamięć minimum 200 wyników 7. Flagowanie wyników patologicznych 8. Automatyczne wykrywanie zabarwienia próbki przez analizator 9. Możliwość wyboru barwy moczu z aparatu 10. Kompensacja własnego zabarwienia moczu 11. Możliwość wyboru klarowności moczu z aparatu 12 Automatyczne usuwanie zużytych pasków 13 Możliwość podłączenia czytnika barkodów 14 Dotykowy ekran ciekłokrystaliczny 15 Praca z wykorzystaniem pasków charakteryzujących się eliminacją wpływu kwasu askorbinowego na wyniki - podać nazwę zastosowanej substancji 16 Możliwość tworzenia w aparacie raportów wyników wymagających weryfikacji 17 Zapewnienie udziału w międzynarodowej kontroli jakości z opracowaniem statystycznym wyników 18 Możliwość rozróżniania krwinek jako świeże i wyługowane 19 Paski kalibracyjne do codziennej autokalibracji zainstalowany w aparacie na stałe 20 Wymagana czułość dla białka nie gorsza niż 18 mg/dl, dla glukozy nie gorsza niż 40 mg/dl 21 Certyfikaty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami 22 Dostawa i montaż na koszt Wykonawcy 23 Przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu oferty na koszt Wykonawcy 3. Analizator do badań immunochemicznych Lp. Parametry graniczne analizatora immunochemicznego 1. Analizator - - rok produkcji nie wcześniej niż 2010 2. Zasada pomiaru: chemiluminescencja (ECLIA) 3. W pełni zautomatyzowana procedura oznaczenia, random access system 4. Możliwość 24 godzinnej pracy non-stop 5. Analizator wieloparametrowy, min.15 pozycji odczynnikowych 6. Automatyczne samoprogramowanie poprzez dwuwymiarowy kod paskowy 7. Min. 30 pozycji na próbki badane, dostawianie próbek w trakcie pracy 8. Próbki CITO dostawiane w każdym momencie pracy, oznaczane są priorytetowo bez przerywania pracy analizatora 9. Możliwość bezpośredniego podawania materiału w probówkach pierwotnych różnych rozmiarów lub w naczynkach wtórnych i pediatrycznych 10. Możliwość definiowania profili i paneli zleceń 11. Czytnik kodów paskowych dla próbek (pozytywna identyfikacja materiału) i dla odczynników 12. Eliminacja carry over poprzez zastosowanie jednorazowych końcówek do pobierania materiału i próbek badanych 13. Detektor skrzepów i mikroskrzepów w próbce badanej 14. Czas do uzyskania pierwszego wyniku dla wszystkich testów max. 30 minut 15. Wydajność min. 80 oznaczeń / godz 16. Krzywa kalibracyjna zapisana w kodzie paskowym i wczytywana automatycznie do pamięci analizatora 17. Chłodzenie odczynników na pokładzie analizatora w stałej temperaturze 18. Bieżące monitorowanie poziomu i zużycia odczynników oraz materiałów zużywalnych 19. Automatyczna procedura czyszczenia analizatora 20. Automatyczne rozcieńczanie próbek badanych, automatyczny rerun 21. Redukcja interferencji ze strony przeciwciał heterofilnych HAMA 22. Wydruk wyników ostatecznych orientowanych na pacjenta 23. Automatyczne prowadzenie bieżącej i skumulowanej kontroli jakości, wykresy Levy-Jenningsa, kontrola jakości w oparciu o reguły Westgarda 24. Aparat dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r Dz.U. 2010, Nr 107 poz. 679 oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro Dz. U. Nr 04.251.2515 25. Dostarczenie wraz z aparatem pełnej instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim i kopii deklaracji zgodności CE 26. Dostarczenie wszystkich ulotek odczynnikowych ( ujętych w ofercie) oraz kart charakterystyk odczynników zawierających materiały niebezpieczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 28 września 2005 roku w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych (Dz.U.2005,201,1674) 27. Ilość oferowanych opakowań musi uwzględniać trwałość odczynników po otwarciu, przy założeniu równomiernej realizacji zapotrzebowania przez cały okres umowy 28. Oferta musi zawierać niezbędne potrzebne do pracy aparatu akcesoria (odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne, filtry, kuwety, papier do drukarki, jeżeli jest papier specjalny, płyny konserwujące itp ) 29. Minimum 4 autoryzowane punkty serwisowe w kraju, w tym przynajmniej jeden w odległości do 150 km od Torunia (podać nazwiska i nr telefonów) 30. Serwis dostępny 24h / dobę 31. Szczegółowy wykaz zużywalnych części aparatu wymienianych przez użytkownika, (pozostałe wymienia serwis Wykonawcy na swój koszt) w ilościach, przewidywanych w okresie 36 miesięcy 32. Dostawa i montaż na koszt Wykonawcy 33. Przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu oferty na koszt Wykonawcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 33124100-6, 33124131-2, 33127000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 406090.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul.Wybrzeże Gdyńskie 6 B
Kod pocztowy: 01-531
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 406090.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 406090.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 406090.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.