To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-20
Sierpc: Druk materiałów związanych z działalnością Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu.
Numer ogłoszenia: 49968 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14373 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, ul. Narutowicza 64, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752883, faks 024 2755820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów związanych z działalnością Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów, korekta, przygotowanie do druku, druk i dostawa materiałów związanych z działalnością Zamawiającego (druk książek, broszur, folderów, kalendarzy, zaproszeń, ulotek, widokówek, biletów itd) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy wytyczne co do treści i formy projektu materiału. Tekst, zdjęcia, rysunki będą przekazywane Wykonawcy na płycie CD/DVD lub innych nośnikach magnetycznych, za pomocą poczty elektronicznej lub poprzez usługę ftp na serwer Wykonawcy. Do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in. a) opracowanie projektu graficznego poszczególnych materiałów, skład i łamanie oraz opracowanie komputerowe, redakcja techniczna, montaż elektroniczny, naświetlenia, druk b) korekta językowa i stylistyczna w tym: sprawdzenie pisowni i poprawności gramatycznej, naniesienie poprawek stylistycznych, uspójnienie (ujednolicenie) terminologii i stylu w obrębie danego teksu, poprawienie usterek powstałych na etapie składu. Korekta będzie przeprowadzana na wydrukach tekstu po składzie. Oprócz korekty Wykonawca zobowiązany będzie do weryfikacji układu wizualnego tekstu oraz szaty graficznej materiału po składzie. Projekt materiału sporządzony po I składzie wraz z uwagami naniesionymi podczas korekty, Wykonawca dostarczy w celu weryfikacji wyników korekty lub wprowadzenia dodatkowych zmian do siedziby Zamawiającego (wydruk z drukarki w układzie właściwym dla rozmiaru danego materiału lub w wersji elektronicznej). Do przedstawionego projektu materiału po składzie jak również uwag wynikających z korekty wykonanej przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo zgłosić uwagi, zmiany, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić i wprowadzić do projektu materiału (II skład). Po naniesieniu poprawek i uwag zgłoszonych przez Zamawiającego w stosunku do projektu materiału po I składzie, Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu projekt materiału sporządzony po II składzie (wydruk z drukarki w układzie właściwym dla rozmiaru danego materiału lub w wersji elektronicznej). Do przedstawionego projektu materiału po II składzie, Zamawiający ma prawo zgłosić uwagi i zmiany, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić i wprowadzić do projektu materiału (III skład przed skierowaniem do druku). Wykonawca będzie mógł przystąpić do prac związanych z drukiem materiału, po wprowadzeniu zmian i uwzględnieniu uwag zgłoszonych przez Zamawiającego na tym etapie i zatwierdzeniu projektu materiału do druku przez Zmawiającego na piśmie lub poprzez pocztę elektroniczną. W przypadku, gdy w wyniku weryfikacji projektu materiału po II składzie, okaże się, że Wykonawca nie uwzględnił w ocenie Zamawiającego istotnych zmian, Zamawiający może żądać przed ostateczną akceptacją, dostarczenia wydruku materiału po III składzie. c) druk materiałów - następuje po zatwierdzeniu ich do druku na piśmie lub poprzez pocztę elektroniczną d) dostawa materiałów: spakowanie poszczególnych materiałów, dostarczenie do siedziby Zamawiającego, dokonanie wyładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż asortyment i ilości materiałów podane przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia są ilościami przewidywanymi podanymi w celu oszacowania wartości zamówienia i porównania ofert Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości asortymentu i ilości zamówienia, jeżeli to wynikać będzie z jego faktycznych potrzeb. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji rodzajowo-ilościowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w terminach określonych w specyfikacji rodzajowo-ilościowej stanowiącej zał. Nr 7 do SIWZ. W okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego przetargu rozliczenie następować będzie w oparciu o faktycznie wykonane usługi oraz wartości netto. Wynagrodzenie za realizację zamówienia nie może przekroczyć wartości w ofercie cenowej, może natomiast zmniejszyć się, w zależności od ilości zamówionych materiałów. Cena poszczególnych pozycji w ofercie cenowej może być zmieniona w przypadku zmiany ilości stron i ilości egzemplarzy po uzgodnieniu Zamawiającego z Wykonawcą. Wymaga się aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu możliwość stałego kontaktu i ścisłej współpracy na każdym etapie tworzenia materiału w celu merytorycznego nadzoru i akceptacji kolejnych etapów powstawania druku również z uwzględnieniem spotkań konsultacyjnych w siedzibie Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA BIAŁY KRUK MILEWSCY SPÓŁKA JAWNA
- Drukarnia Biały Kruk Milewscy Sp.j., ul. Kleeberga 14B, 15-691 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115692,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98712,90
Oferta z najniższą ceną: 88987,65 / Oferta z najwyższą ceną: 203714,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatu medycznego RM używanego w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
- ŚWIADCZENIE USŁUG ŻYWIENIA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA GOTOWYCH POSIŁKÓW (CAŁODOBOWE WYŻYWIENIE) DLA PACJENTÓW SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Remont pokrycia dachowego budynku klasztoru Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku materiałów promocyjnych oraz publikacji na potrzeby Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Opracowanie projektu graficznego, koncepcji wraz z treściami merytorycznymi oraz skład, wydruk lub wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-edukacyjnych
- "Świadczenie usług poligraficznych dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy"
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Druk i dostawa publikacji z nadanym nr ISSN "Kalendarz Wrocławski" 2024 nr XLVIII (48)
- Druk albumu "Sylwester Braun KRIS" wraz z dostawą
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.