eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Dostawy żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Jutrzenka w Zgorzelcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Zgorzelec: Dostawy żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Jutrzenka w Zgorzelcu
Numer ogłoszenia: 498960 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Jutrzenka" , ul. Przechodnia 8, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6491630, 6491633, faks 075 7754678.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa, Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Jutrzenka w Zgorzelcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Jutrzenka w Zgorzelcu do magazynu zamawiającego tj. pieczywa, mięsa i jego wyrobów, drobiu, różnorodnych artykułów spożywczych, ryb oraz warzyw i owoców zgrupowanych w 5 pakietach według zestawień stanowiących załączniki nr 3 do specyfikacji z rozbiciem na zadania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.80.00.00-6, 15.22.00.00-6, 03.11.00.00-5, 03.14.25.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu należy wykazać się zrealizowaniem przynajmniej jednej dostawy o wartości brutto przyporządkowanej każdemu pakietowi: Numer pakietu - Wartość zrealizowanych/ realizowanych dostaw 1 - 15 000; 2 - 35 000; 3 - 20 000; 4 - 7 000; 5 - 8 000; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również dostaw realizowanych w zakresie przedmiotu niniejszego postępowania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (np. referencje) potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz zrealizowanych zamówień należy złożyć wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4C do SIWZ. Na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, wymienionych w pkt. VIII SIWZ Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki przedstawione powyżej, wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ, 2) Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje PEŁNOMOCNIK, należy załączyć do oferty ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony za zgodność z oryginałem odpis pełnomocnictwa,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian umowy w formie aneksu - w przypadkach określonych poniżej: 1)zmiana danych kontrahenta (np.: nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2)zmiany sposobu spełnienia świadczenia (np. miejsca realizacji umowy, terminów realizacji poszczególnych zamówień, itd.), 3)zmiana asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego produktu o takich samych parametrach i cenie przetargowej). 4)Dopuszcza się zmianę ceny oferty, polegającej na urzędowej zmianie stawek podatku VAT oraz podatku akcyzowego. Zmiana ta obowiązuje Strony z mocy prawa i nie wymaga sporządzania aneksu. 5) Dopuszcza się okresowych (sezonowych) obniżek cen przedmiotu zamówienia - bez konieczności dokonywania zmiany umowy w formie aneksu. Warunkiem skorzystania z takiej promocji jest jakikolwiek dokument informujący o okresowej promocji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/dps_jutrzenka_zgorzelec www.powiatzgorzelecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedzibie zamawiającego Dom Pomocy Społecznej Jutrzenka, ul. Przechodnia 8, pierwsze piętro budynek administracji sekretariat, 59-900 Zgorzelec..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Jutrzenka, ul. Przechodnia 8, pierwsze piętro budynek administracji sekretariat, 59-900 Zgorzelec..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy chleba, bułek, pączków, bułek słodkich, bułki tartej i drożdży zawiera 7 pozycji asortymentowych. Przedmiot dostawy dostarczany będzie: codziennie - od poniedziałku - do soboty od godz. 6:00 - 06:30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.89.80.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Mięso, wędliny, produkty mięsne, drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mięsa, wędlin, produktów mięsnych i drobiu zawiera 50 pozycji asortymentowych. Przedmiot dostawy dostarczany będzie: codziennie - od poniedziałku - do piątku od godz. 7:00 - 09:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.11.10.00-9, 15.11.21.20-3, 15.11.30.00-3, 15.11.40.00-0, 15.13.11.20-2, 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.11.35-0, 15.13.13.10-1, 15.13.14.00-9, 15.13.14.10-2, 15.13.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy różnych produktów spożywczych zawiera 70 pozycji asortymentowych. Przedmiot dostawy dostarczany będzie: od poniedziałku - do piątku od godz. 7:00 - 12:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.33.00.00-0, 15.33.14.00-1, 15.81.20.00-3, 15.32.10.00-4, 15.83.10.00-2, 03.14.21.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 Ryby mrożone, wędzone, śledzie, konserwy rybne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy ryb mrożonych ,wędzonych, śledzi i konserw rybnych zawiera 7 pozycji asortymentowych. Przedmiot dostawy dostarczany będzie: od poniedziałku - do piątku od godz. 7:00 - 10:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7, 15.24.12.00-1, 15.24.14.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 Warzywa, owoce, jajka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy warzyw, owoców i jaj zawiera 34 pozycje asortymentowe. Przedmiot dostawy dostarczany będzie: codziennie - od poniedziałku - do piątku od godz. 7:00 - 08:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.00.00-5, 03.14.25.00-3, 03.22.20.00-3, 03.21.21.00-1, 03.22.11.00-7, 03.22.12.00-8, 03.22.12.00-8, 03.22.13.00-9, 03.22.14.00-0, 03.22.21.18-3, 03.21.22.20-8, 03.22.23.21-9, 15.33.10.00-7, 03.22.22.00-5, 03.22.23.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.