eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › zimowe utrzymanie dróg i całoroczne utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w latach 2006-2008



Ogłoszenie z dnia 2005-09-22

POZYCJA 49782

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Murowana Goślina: zimowe utrzymanie dróg i całoroczne utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w latach 2006-2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Murowana Goślina, do kontaktów: Sprawy merytoryczne: Wioletta Wojciechowska, tel. (061)8122 363 wew. 205; Sprawy formalno-prawne: Ewa Wtorkowska, tel. (061) 8113 085, e-mail: przetargi@murowana-goslina.pl, ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122055, 8122363, 8122375, fax 061 8122140, e-mail: gmina@murowana-goslina.pl, www.murowana-goslina.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Murowana Goślina, Sprawy merytoryczne: Wioletta Wojciechowska, tel. (061)8122 363 wew. 205. Sprawy formalno-prawne: Ewa Wtorkowska, tel. (061) 8113 085, ul. Poznańska 16, pokój nr 34, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8113 085, fax 061 8122 140, e-mail: e.wtorkowska@murowana-goslina.pl, www.murowana-goslina.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg i całoroczne utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w latach 2006-2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: a)utrzymanie zimowe dróg gminnych i ulic Miasta Murowana Goślina obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu, b)pozimowe sprzątanie jezdni dróg, na których były wykonywane usługi utrzymania zimowego, c)całoroczne oczyszczanie miasta - utrzymanie czystości na całej powierzchni dróg (jezdni, zatok przystankowych, placów, pętli komunikacji miejskiej, chodników) wraz z mechanicznym zamiataniem i zmywaniem, tj.: mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie Miasta, ręczne oczyszczanie (minimum 1 razy w tygodniu) terenu wokół wiat przystanków autobusowych oraz placów, parkingów, chodników, ścieżek rowerowych na terenie Miasta, bieżące utrzymanie, zakup i remont koszy, wywóz nieczystości stałych (bieżące opróżnianie pojemników na śmieci min. 1 raz w tygodniu), zbieranie i usuwanie wszystkich nieczystości, usuwanie bieżącego opadu liści i kwiatostanów z drzew z powierzchni z całego pasa drogowego, utrzymanie czystości wokół pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów na terenie Miasta i Gminy, bieżące utrzymanie czystości w miejscach pamięci narodowej oraz zakup i ułożenie wieńców, zniczy i kwiatów pod pomnikiem na Placu Powstańców Wlkp. w Murowanej Goślinie, mycie przystanków autobusowych na terenie Miasta i Gminy, malowanie wiat przystankowych, sprzątnięcie rowów przydrożnych, odchwaszczanie wszystkich utwardzonych pasów drogowych, utrzymywanie, eksploatacja i konserwacja szaletu publicznego, usuwanie piasku zgromadzonego w strefie przykrawężnikowej jezdni, zatok postojowych i pętli komunikacji miejskiej, chodników, placów, w sposób mechaniczny lub ręczny, w przypadkach koniecznych ze zmyciem nawierzchni, d)likwidacja skutków zdarzeń losowych w pasie drogowym na terenie Gminy - usuwanie plam olejowych, stłuczek drogowych oraz usuwanie padłych zwierząt (zgodnie z przepisami sanitarno-porządkowymi). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto i Gmina Murowana Goślina. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1) Letnie utrzymanie dróg:a)mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta o ogólnej powierzchni 131,585 tys. m2, b)ręczne oczyszczanie chodników, placów zabaw na terenie miasta o ogólnej powierzchni 34,218 tys. m2, c) pozimowe oczyszczanie mechaniczne i ręczne z terenu miasta (131,585 tys. m2+34,218 tys.m2) oraz z terenu wsi o powierzchni 71,5 tys.m2, 2. Zimowe utrzymanie dróg (nawierzchni jezdni) według podanych standardów o ogólnej długości 113,14 km oraz chodników o długości 9,10 km. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 21.000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność zostanie uregulowana przelewem na konto Wykonawcy, w terminie do 30 dni od daty wpływu do Urzędu Miasta i Gminy prawidłowo wystawionej faktury VAT. Miesięczne fakturowanie wykonanych prac będzie następowało na podstawie protokołu odbioru prac potwierdzonego przez pracownika Urzędu Miasta i Gminy. Protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury i żądania zapłaty wynagrodzenia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy musza spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału stosując ocenę zerojedynkową: spełnia/nie spełnia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z przedstawionego odpisu z rejestru nie wynika w sposób jednoznaczny umocowanie osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające to uprawnienie (np. pełnomocnictwo).b)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy.c)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.e)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania terminu składania ofert. f)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g)Zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 1 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 ze zm.), wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty lub promesę wydania zezwolenia. h)Zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (art. 7 ust 1.pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz.U. z 1996 r. Nr 132 poz. 622 ze zm.), wydane przez Burmistrza Miasta i Gminy Murowana Goślina, aktualne na dzień składania oferty lub promesę wydania zezwolenia. i)Zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 2 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 ze zm.), wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty lub promesę wydania zezwolenia. W decyzjach określonych ww. pkt g) i pkt i) muszą być ujęte co najmniej rodzaje odpadów o następujących kodach: - 200201 - odpady ulegające biodegradacji, - 200301 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, - 200302 - odpady z targowisk, - 200303 - odpady z czyszczenia ulic i placów, - 200307 - odpady wielkogabarytowe, - 200399 - odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wykażą się zdolnością kredytową w wysokości min. 150.000,00 zł. b) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wykażą się polisą ubezpieczeniową opiewającą na kwotę gwarancyjną min. 100.000,00 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Posiadają lub dysponują (np. leasing, najem, dzierżawa) nw. sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj.: - pług typu lekkiego i ciężkiego - 6 szt. - piaskarki - 6 szt. - pługo-piaskarka chodnikowa - 1 szt. - pług wirnikowy - 1 szt. - zamiatarki samojezdne - 2 szt. - śmieciarka - 1 szt. - zamiatarka do sprzątania chodników i placów - 1 szt. b) Dysponują na terenie gminy Murowana Goślina bazą terenową i zapleczem warsztatowym (wraz z miejscem gromadzenia piasku i środków chemicznych). W przypadku braku bazy i warsztatu na terenie gminy Wykonawca stworzy odpowiednie zaplecze do dnia rozpoczęcia prac. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP.341-26/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.11.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: Dowód wpłaty za siwz stanowi podstawę do wydania specyfikacji. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.11.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.11.2005, godzina 11:30, Urząd Miasta i Gminy ul. Poznańska 16, sala konferencyjna (21).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.