eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Działdowo w roku 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Działdowo: Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Działdowo w roku 2013
Numer ogłoszenia: 497444 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Działdowo , ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo, tel. 023 6970700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Działdowo w roku 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego, całodobowego utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Działdowo w roku 2013 polegające na: 1)całodobowym odśnieżaniu i utrzymaniu przejezdności dróg, zatok autobusowych itp. na całej szerokości jezdni; 2)zapobieganiu powstawania oraz usuwania śliskości przez stosowanie piasku o 17% zasoleniu; 3)w przypadku zaistnienia warunków pogodowych powodujących śliskość na jezdni - gołoledzi (opad marznącej mżawki itp.) Wykonawca zobowiązany jest do jej zwalczania oraz niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego; 4)wykonaniu innych prac i podejmowanie działań organizacyjno - technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz w celu ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu. Warunki realizacji zamówienia: Drogi gminne i parkingi należy odśnieżać obustronnie na całej jej szerokości zgodnie z wydanymi dyspozycjami prowadzącego akcję ze strony Urzędu Gminy. W przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi, akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje również płatności z tytułu pełnionych dyżurów nocnych i dziennych w zakresie utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości. Wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia takiej konieczności przez prowadzącego akcję ze strony Urzędu Gminy. Po rozpoczęciu usługi Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu i ekipy roboczej potwierdzonej przez Zamawiającego. W kartach muszą być, co najmniej zapisy o godzinach, dacie i miejscu pracy sprzętu (droga, parking), stanie utrzymania dróg, utrudnieniach oraz odległości (kilometrach) odśnieżonych dróg. Zamawiający przeprowadzać będzie na wybranych odcinkach dróg sprawdzenie sposobu prowadzenia prac w zakresie zimowego utrzymania dróg na danym zadaniu oraz zachowanie utrzymania, a przede wszystkim przejezdności dróg. W sytuacji, gdy Wykonawca, ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z poleceniem, powinien zawiadomić kontrolującego (Zamawiającego) o tym fakcie w celu ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania dla odpowiedniego utrzymania bądź doprowadzenia do należytego stanu zasypanych jezdni. Zamawiający wymaga, aby łączność z Wykonawca była możliwa przez całą dobę przy pomocy telefonów stacjonarnych i komórkowych. Zamawiający wymaga również, aby w czasie prowadzenia akcji była możliwa bezpośrednia łączność Zamawiającego z operatorami (telefon komórkowy). Zamawiający ustala 3 rejony działania. Każdy z rejonów, będzie stanowił oddzielne zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie podanej niżej zadania lub tylko na wybrany. ZADANIE 1 - REJON NR 1 WYKONYWANIA AKCJI ZIMOWEJ 1. Petrykozy wieś - żwirowa (odśnieżanie); 2. Rywociny wieś - żwirowa (odśnieżanie); 3. Bursz wybudowania - żwirowa (odśnieżanie); 4. Zakrzewo wieś - żwirowa (odśnieżanie); 5. Gnojenko wieś - żwirowa (odśnieżanie); 6. Działdowo - Kombet - asfalt (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 7. Od drogi na Kombet - Przemysłowa - asfalt (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 8. Komorniki wieś - asfalt (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 9. Krasnołąka wieś - asfalt oraz stacja - asfalt (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 10. Malinowo - szkoła - wybudowania - żwirowa, asfalt (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 11. Burkat wieś - żwirowa (odśnieżanie); 12. Filice wieś, wybudowania, leśniczówka - żwirowa, asfalt (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 13. Kleczkowo - Wilamowo - Pożary - asfalt (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi również na odcinku drogi powiatowej); 14. Turza Wielka wieś, wybudowania - asfalt, żwirowa (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 15. Turza Wielka - Skurpie - asfalt oraz boczne (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 16. Turza Wielka - Rutkowice - asfalt (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 17. Rutkowice - wzdłuż granicy gminy, aleja lipowa - żwirowa (odśnieżanie); 18. Uzdowo wieś - asfalt, żwirowa (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 19. Uzdowo wybudowania, oczyszczalnia - żwirowa (odśnieżanie); 20. Uzdowo - Grzybiny - żwirowa (odśnieżanie); 21. Grzybiny wieś wszystkie - asfalt, żwirowa (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 22. Ruszkowo wieś, domki, bloki, przy figurce, Pęgier, Eltrim - asfalt, żwirowa (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 23. Wieś Jankowice - żwirowa (odśnieżanie); 24. Wieś Mocznica - żwirowa (odśnieżanie); 25. Mocznica - Gąsiorowo oraz droga przy byłej szkole - żwirowa ( odśnieżanie). ZADANIE 2 - REJON NR 2 WYKONYWANIA AKCJI ZIMOWEJ 1. Księży Dwór - Wysoka - asfalt - z bocznymi drogami (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 2. Pierławki - Księży Dwór - żwirowa przy Grodeckiej z bocznymi (odśnieżanie); 3. Pierławki - Pierławki - asfalt - skosy, wieś ( odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 4. Pierławki - Kuba - Stacja - żwirowa (odśnieżanie); 5. Wysoka - Skurpie - wybudowania - żwirowa (odśnieżanie); 6. Pierławki - Burkat - żwirowa (odśnieżanie); 7. Burkat - Klęczkowo - asfalt (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 8. Księży Dwór - Księży Dwór - asfalt (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 9. Księży Dwór - Kurki- asfalt z bocznymi ( odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 10. Kurki - Kisiny - żwirowa (odśnieżanie); 11. Kisiny - Kisiny - asfalt z bocznymi (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 12. Wysoka - Prusinowo - żwirowa (odśnieżanie); 13. Wysoka - Wysoka - żwirowa (odśnieżanie). ZADANIE 3 - REJON NR 3 WYKONYWANIA AKCJI ZIMOWEJ 1. Kramarzewo - Sękowo -wieś - do drogi wojewódzkiej Działdowo - Uzdowo żwirowa, asfalt (odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi); 2. Kramarzewo - Sławkowo - żwirowa, asfalt (odśnieżanie); 3. Wieś Kramarzewo z wybudowaniami - żwirowa (odśnieżanie); 4. Kramarzewo - Pożary - żwirowa (odśnieżanie). Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków będzie dokonywana z zastosowaniem formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków będzie dokonywana z zastosowaniem formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków będzie dokonywana z zastosowaniem formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków będzie dokonywana z zastosowaniem formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków będzie dokonywana z zastosowaniem formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Działdowo, ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Działdowo, ul. Księżodworska 10, 13-200 Działdowo, pokój nr 14 -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.