eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Świadczenie usług w zakresie wykonywania przez Gminę obowiązków zarządcy dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Nieporęt: Świadczenie usług w zakresie wykonywania przez Gminę obowiązków zarządcy dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 497406 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wykonywania przez Gminę obowiązków zarządcy dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenach użytku publicznego w związku z wykonywaniem przez Gminę obowiązków zarządcy dróg gminnych, zapewniających odpowiednie bezpieczeństwo dla wszystkich uczestników ruchu drogowego, obejmujących utrzymanie czystości i porządku na terenach użytku publicznego na terenie gm. Nieporęt (pkt 1-8) oraz utrzymanie i konserwacja infrastruktury drogowej (pkt 9-12): 1) sprzątanie (zbieranie śmieci) z przystanków komunikacji lokalnej, także wokół wiat przystankowych (powierzchnia do sprzątania ok. 60 m2), ilość przystanków- 60, wiat - 26, w tym: a) zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu, lodu, śmieci, piasku oraz piasku z solą pozostałego po przeprowadzonych zimowych akcjach odśnieżania (zwalczania gołoledzi) z przystanków i chodników przy przystankach - każdego dnia (w sezonie zimowym po wystąpieniu opadów śniegu wszystkie perony przystankowe należy odśnieżyć i posypać mieszanką piaskowo-solną do godz. 6.00), b) usuwanie plakatów, ogłoszeń, napisów umieszczanych na wiatach i słupkach przystankowych - codziennie, 2) usuwanie ze słupów oświetlenia drogowego ogłoszeń, plakatów i innych elementów nie związanych z oświetleniem drogowym - codziennie (ilość słupów - około 2000 szt.), 3) utrzymanie w należytym stanie estetycznym gminnych tablic ogłoszeniowych tj. usuwanie każdego dnia nieaktualnych ogłoszeń oraz mycie wszystkich tablic dwa razy w miesiącu, 4) zamiatanie chodników dla pieszych (około 35 km), wszystkie chodniki jeden raz na kwartał, 5) zbieranie i pozbywanie się zanieczyszczeń (sprzątanie śmieci) z pasów drogowych (niezależnie od ich szerokości) dróg utwardzonych około 47 km i nieutwardzonych około 43 km - raz w miesiącu, 6) sprzątanie każdego dnia (zbieranie śmieci) z: a) chodników zlokalizowanych na terenie gminy, około 35 km - na całej ich szerokości, b) ścieżek rowerowych oraz terenów wokół ścieżek rowerowych (około 10 km, szerokość 3 mb). 7) opróżnianie gminnych koszy na śmieci zlokalizowanych na terenach publicznych Gminy Nieporęt - każdego dnia ok. 60 szt. 8) wykonanie prac porządkowo - organizacyjnych przed, w trakcie i po uroczystościach okolicznościowych organizowanych przez Gminę, 9) wszelkie prace związane z oznakowaniem pionowym i poziomym na drogach będących w zarządzie gminy - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego (znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu zapewnia Zamawiający), 10) naprawy nawierzchni asfaltowych gotową masą asfaltową na zimno oraz naprawy nawierzchni chodników z kostki betonowej - na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, 11) pryskanie środkiem chwastobójczym chodników zlokalizowanych na terenie gminy dwa razy w roku (środek chwastobójczy zapewnia Wykonawca), 12) mycie szyb wiat przystankowych, daszków i siedzisk na przystankach oraz mycie tzw. witaczy (2 szt.) dowolną technologią jeden raz w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji na własny koszt zebranych śmieci związanych z realizacją umowy (szacunkowo około 5 szt kontenerów KP7 na miesiąc) oraz zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich niezbędnych materiałów i narzędzi celem należytego wykonania niniejszego zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w kwocie 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ustawy Pzp): a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 2. Wadium wniesione w gotówce należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej. 3. Oryginał dokumentu o wniesieniu wadium w pozostałych - nie w pieniądzu - formach należy dołączyć do oferty przetargowej w sposób umożliwiający jego wypięcie i odesłanie do Wykonawcy po zakończeniu postępowania. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert, zostanie wykluczony z postępowania przetargowego, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedno podobne zamówienie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) brygada składająca się z trzech pracowników, b) samochód dostawczy ze skrzynią ładunkową o ładowności min. 900 kg, c) dwa traktory o mocy min. 30 KM i 80 KM z możliwością podwieszenia pługa i urządzenia rozsypującego mieszankę piaskowo-solną, d) jedną piłę spalinową, e) co najmniej dwie kosy spalinowe.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o ew. powierzeniu części zamówienia podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieporet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nieporęt Plac Wolności 1 05-126 Nieporęt pok. nr 29..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Urzędu Gminy Nieporęt pok. nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.