eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › Budowa stołówki z częścią przedszkolną przy Zespole Szkół w Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Radzyń Podlaski: Budowa stołówki z częścią przedszkolną przy Zespole Szkół w Białej
Numer ogłoszenia: 497304 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzyń Podlaski , ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 4131800, faks 83 4131800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzynpodlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stołówki z częścią przedszkolną przy Zespole Szkół w Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa stołówki z częścią przedszkolną przy Zespole Szkół w Białej. Stołówka o wymiarach 12,06 x 5,76 m zaprojektowana została dla 60-ciu uczniów na jedną zmianę.Bezpośrednio przy stołówce zlokalizowano kuchnie wraz z zapleczem magazynowym i sanitarno-socjalnym.W drugiej częsci budynku zaprojektowano dwa oddziały przedszkolne dla 25 i 20 dzieci.Zaprojektowano w częsci srodkowej budynku pomieszczenia na kotłownie gazowoą oraz pomieszczenia na odpadki.Budynek zlokalizowany będzie na działkach 514 i 515/1 w miejscowosci Biała i stanowić będzie uzupełnienie istniejacej zabudowy. Poziom parteru łacznikaprzyjęto na poziomie istniejacego poziomu sali gimnastycznej. Zestawienie podstawowych danych liczbowych: Długośc budynku(bez łącznika) -32, 14 m Szerokośc budynku- 12. 84 m (17,88 m max) Wysokośc max budynku-7,31 m Długość łacznika-4,00 m Szerokość łącznika-3,64 m Ilośc kondygnacji-1 Powierzchnia zabudowy-490,69 m2 Powierzchnia uzytkowa 419,45 m2 Kubatura- 2210 m3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej z form dopuszczonej w ustawie Pzp. 1)Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Oferenta wadium w wysokości 34 000 PLN (słownie: trzydzieści cztery tysiące złotych). 2)Wniesienia wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 21 grudnia 2012 roku do godz. 12.00. 3)Wpłaty wadium należy dokonać na konto Zamawiającego BS Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć Budowa stołówki z częścią przedszkolną przy Zespole Szkół w Białej. Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 4)Zwrot wadium : a) Wadium zostanie zwrócone przez Zamawiającego gdy : upłynął termin związania ofertą, została zawarta umowa i wniesione zostało zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zamawiający unieważnił postępowanie b)Zamawiający zwróci wadium w ciągu 3 dni od zgłoszenia pisemnego wniosku przez Oferenta : który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku, w sytuacjach opisanych w myślniku 2 i 3 powoduje utratę prawa do wniesienia protestu, c)wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta. 5)Utrata wadium na rzecz Zamawiającego. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy : a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w We wzorze Umowy, o którym mowa w pkt 6; b)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta, c)oferta została wycofana po upływie terminu składania ofert. 6)Nie wniesienie wadium skutkuje odrzuceniem oferty bez dalszego rozpatrywania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie przez Oferentów wymogów określonych w pkt 3, 4 weryfikowane będą w oparciu o przedstawiane dokumenty i zapisy w przedkładanych dokumentach na zasadzie stwierdzenia załączenia wymaganych dokumentów lub ich braku oraz stwierdzenia istnienia w przedłożonych dokumentach zapisów potwierdzających spełnianie wymogów lub ich braku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie przez Oferentów wymogów określonych w pkt 3, 4 weryfikowane będą w oparciu o przedstawiane dokumenty i zapisy w przedkładanych dokumentach na zasadzie stwierdzenia załączenia wymaganych dokumentów lub ich braku oraz stwierdzenia istnienia w przedłożonych dokumentach zapisów potwierdzających spełnianie wymogów lub ich braku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie przez Oferentów wymogów określonych w pkt 3, 4 weryfikowane będą w oparciu o przedstawiane dokumenty i zapisy w przedkładanych dokumentach na zasadzie stwierdzenia załączenia wymaganych dokumentów lub ich braku oraz stwierdzenia istnienia w przedłożonych dokumentach zapisów potwierdzających spełnianie wymogów lub ich braku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnianie przez Oferentów wymogów określonych w pkt 3, 4 weryfikowane będą w oparciu o przedstawiane dokumenty i zapisy w przedkładanych dokumentach na zasadzie stwierdzenia załączenia wymaganych dokumentów lub ich braku oraz stwierdzenia istnienia w przedłożonych dokumentach zapisów potwierdzających spełnianie wymogów lub ich braku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1Dopuszcza się wprowadzenie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1.1 Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu w następujących przypadkach: a)z przyczyn spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zewnętrznych zgodnie z technologią wykonania robót budowlanych, b) wystąpienia wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca. c)zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych w tym spowodowanych zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, mających wpływ na termin zakończenia prac, 2. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia w stosunku do treści umowy i oferty w sytuacji gdy: a)zachodzi konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych spowodowanych błędami w dokumentacji projektowej(z uwzględnieniem zapisów Rozdz. IV pkt. 2 g SIWZ), zmianą regulacji prawnych, możliwością zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy, wycofaniem z rynku lub zaprzestaniem produkcji materiałów i urządzeń wyszczególnionych w dokumentacji projektowej. Podstawą wynagrodzenia będzie podpisany i zaakceptowany przez Zamawiającego Protokół konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych z załączonym kosztorysem robót zamiennych lub dodatkowych. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania, materiały, sprzęt, koszty ogólne, koszty zakupu oraz zysk będą przyjmowane z kosztorysu ofertowego, natomiast materiały i sprzęt nie występujące w kosztorysie ofertowym będą rozliczane wg średnich cen Sekocenbud z poprzedniego kwartału licząc od daty odbioru robót zamiennych. Materiały i urządzenia nie występujące w Sekocenbud rozliczane będą według ceny zakupu - faktury. b)zachodzi konieczność zaniechania robót przewidzianych w umowie i dokumentacji projektowej. Wynagrodzenie za roboty nie wykonane ustalone zostanie na podstawie kosztorysu robót niewykonanych. Podstawą obniżenia wynagrodzenia, będzie podpisany inspektora nadzoru i zaakceptowany przez Zamawiającego Protokół robót nie wykonanych z załączonym kosztorysem robót niewykonanych. 3. Inne zmiany: a) jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części robót, c) możliwa jest zmiana postanowień umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub rezygnacji z części robót, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 4. .Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, -uzasadnienie zmiany prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, - dokonanie zmiany za zgodą zamawiającego, -forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.radzynpodlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radzyń Podlaski ul. Warszawska 32 21-300 Radzyń Podlaski pokój nr 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Radzyń Podlaski ul. Warszawska 32 21-300 Radzyń Podlaski pokój nr 3 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.