eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Słupia › Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Słupia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Nowa Słupia: Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Słupia.
Numer ogłoszenia: 49618 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Słupia , ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3177138.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Słupia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Słupia w skład, którego wchodzą: Zadanie Nr 1 Zakup, dostawa i montaż: 1.1 mebli, 1.2 sprzętu RTV i AGD, 1.3 gier, 1.4 wyposażenia siłowni, Zadanie Nr 2 Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja: 2.1 wizyjno fonijnego systemu alarmowego, 2.2 sprzętu komputerowego. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacjach technicznych będących integralną częścią SIWZ - załącznik nr 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie fabrycznie nowe towary..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.40.00-0, 32.32.00.00-2, 39.70.00.00-9, 39.22.10.00-7, 37.46.00.00-0, 37.53.30.00-3, 35.12.17.00-5, 30.20.00.00-1, 37.44.10.00-2, 37.44.00.00-4, 37.44.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załącza do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (załącznik nr 7 do SIWZ) Należy wykazać: - wykonanie co najmniej dwóch dostaw w skład których wchodziły meble, sprzęt RTV, AGD oraz sprzęt stanowiący wyposażenie siłowni- dotyczy zadania Nr 1. - wykonanie co najmniej dwóch wizyjno - fonijnych systemów alarmowych o wartości brutto nie mniejszej niż 7 000 zł każda - dotyczy zadania Nr 2. - wykonanie co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 zł każda - dotyczy zadania Nr 2. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu przez wykonawcę zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, wypełnionych formularzy cenowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26 - 006 Nowa Słupia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowej Słupi, ul. Rynek 15, 26 - 006 Nowa Słupia, sekretariat pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POSTĘPOWANIE DOTYCZY PROJEKTU PN. ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BUDYNKÓW OSP MIROCICE I OSP NOWA SŁUPIA Z PRZEZNACZENIEM NA ŚWIETLICE WIEJSKIE WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA OBJĘTEGO UMOWĄ O PRZYZNANIE POMOCY NR 00038-6930-UM1330043 10 W RAMACH DZIAŁANIA 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYM WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Słupia: Zakup, dostawa i montaż:1.1 mebli, 1.2 sprzętu RTV i AGD,1.3 gier,1.4 wyposażenia siłowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż:1.1 mebli, 1.2 sprzętu RTV i AGD,1.3 gier,1.4 wyposażenia siłowni. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacjach technicznych będących integralną częścią SIWZ - załącznik nr 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie fabrycznie nowe towary..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.41.00-0, 32.32.00.00-2, 39.70.00.00-9, 39.22.10.00-7, 44.62.11.00-0, 37.46.00.00-0, 37.53.30.00-3, 37.44.10.00-2, 37.44.00.00-4, 37.44.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Słupia. Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja: 2.1 wizyjno fonijnego systemu alarmowego, 2.2 sprzętu komputerowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja: 2.1 wizyjno fonijnego systemu alarmowego, 2.2 sprzętu komputerowego. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony został w Specyfikacjach technicznych będących integralną częścią SIWZ - załącznik nr 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie fabrycznie nowe towary..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00-5, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.