eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Wywóz nieczystości z terenów i obiektów będących własnością Gminy Biskupiec - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Biskupiec: Wywóz nieczystości z terenów i obiektów będących własnością Gminy Biskupiec - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 4955 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7150110, faks 89 7152437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości z terenów i obiektów będących własnością Gminy Biskupiec - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych i płynnych z terenów i obiektów będących własnością Gminy Biskupiec. Wykonawca zobowiązany jest do: wywozu nieczystości stałych z pojemników dostarczonych przez Wykonawcę Zamawiającemu ustawionych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, wymiany lub naprawy uszkodzonych pojemników będących własnością Wykonawcy na każde zgłoszenie Zamawiającego, niezwłocznego uzupełnienia pojemników w przypadku kradzieży lub zaginięcia, oczyszczania miejsca zaśmieconego przy załadunku nieczystości stałych, wywozu przedmiotów wielkogabarytowych oraz tzw. luzów tj. nieczystości stałych leżących wokół pojemników, okresowo przynajmniej 1 raz w kwartale mycie i przeprowadzenie dezynfekcji pojemników, a w okresie letnim po stwierdzeniu takiej konieczności, wywozu nieczystości płynnych, zabezpieczenie na czas obowiązywania umowy pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, dostarczenia kontenerów na odpady zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, wywozu nieczystości z okazji imprez okazjonalnych, akcji specjalnych itp. organizowanych przez Gminę Biskupiec oraz w wyjątkowych sytuacjach na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, Wykonawca na zgłoszenie Zamawiającego przystąpi w nagłych przypadkach do wywozu odpadów na każdorazowe wezwanie Zamawiającego. Wywóz nieczystości każdorazowo musi zostać potwierdzony przez sołtysa lub inną osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. Wywóz nieczystości stałych dotyczy wszelkich prac w tym obszarze - zarówno wywozu nieczystości stałych z pojemników jak i z innych opakowań np. z worków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU EKO S.C.Roman i Współwłaściciele, Ul. Chrobrego 26, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46017,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48370,20

  • Oferta z najniższą ceną: 48370,20 / Oferta z najwyższą ceną: 48370,20

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Niniejsze zamówienie zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w okresie krótszym niż 3 lata wstecz tj. w dniu 17 lutego 2011r. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.