eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługi edukacyjne - zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne rozwijające kompetencje kluczowe uczniów - w ramach realizacji projektu Szkoła Młodych Inżynierów nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-745/12.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Białystok: Usługi edukacyjne - zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne rozwijające kompetencje kluczowe uczniów - w ramach realizacji projektu Szkoła Młodych Inżynierów nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-745/12.
Numer ogłoszenia: 493164 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku , ul. Żurawia 12, 15-540 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 74 16 923, 85 743 42 85, faks 85 74 16 923.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne - zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne rozwijające kompetencje kluczowe uczniów - w ramach realizacji projektu Szkoła Młodych Inżynierów nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-745/12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne - zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne rozwijające kompetencje kluczowe uczniów - w ramach realizacji projektu Szkoła Młodych Inżynierów 1. Zamówienie będzie dokonywane w podziale na części: 1) I część zamówienia obejmuje ZAJĘCIA POLIGLOTYCZNE- JĘZYK ANGIELSKI - łącznie 100 h do realizacji w ciągu 18 miesięcy. Zajęcia poliglotyczne będą odbywały się średnio 2 lub 3 razy w tygodniu (średnio 8 h w miesiącu) - szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. I 2) II część zamówienia obejmuje ZAJĘCIA POLIGLOTYCZNE- JĘZYK NIEMIECKI - łącznie 100 h do realizacji w ciągu 18 miesięcy. Zajęcia poliglotyczne będą odbywały się średnio 2 lub 3 razy w tygodniu (średnio 8 h w miesiącu) - szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. II 3) III część zamówienia obejmuje ZAJĘCIA MATEMATYCZNE - Akademia Młodego Matematyka oraz zajęcia wyrównawcze z matematyki - łącznie 100 h do realizacji w ciągu 18 miesięcy. Zajęcia matematyczne będą odbywały się średnio 2 lub 3 raz w tygodniu (średnio 8 h w miesiącu) szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. III 4) IV część zamówienia obejmuje ZAJĘCIA PODRÓŻNICZE - łącznie 50 h do realizacji w ciągu 18 miesięcy. Zajęcia podróżnicze będą odbywały się średnio 1 lub 2 razy w tygodniu (średnio 4 h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. IV 5) V część zamówienia obejmuje ZAJĘCIA ARTYSTYCZNE łącznie 50 h do realizacji w ciągu 18 miesięcy w podziale Zajęcia artystyczne będą odbywały się średnio 1 raz w tygodniu ( średnio 4 h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. V 6) VI część zamówienia obejmuje ZAJĘCIA INFORMATYCZNO - GRAFICZNE łącznie 50 h do realizacji w ciągu 18 miesięcy. Zajęcia informatyczno - graficzne będą odbywały się średnio 1 raz w tygodniu (średnio 4 h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. VI 7) VII część zamówienia obejmuje ZAJĘCIA PSYCHOEDUKACYJNE łącznie 100, do realizacji w ciągu 18 miesięcy. Zajęcia - Akademia Dobrych Manier - będą odbywały się średnio 2 lub 3 razy w tygodniu (średnio 8 h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz.VII 8) VIII część zamówienia obejmuje ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE J.POLSKI łącznie 50 godzin, do realizacji w ciągu 18 miesięcy. Zajęcia wyrównawcze będą odbywały się średnio 1 lub 2 razy w tygodniu (średnio 4 h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. VIII 9) IX część zamówienia obejmuje ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE Z PRZYRODY łącznie 50 godzin, do realizacji w ciągu 18 miesięcy. Zajęcia wyrównawcze będą odbywały się średnio 1 lub 2 razy w tygodniu (średnio 4 h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. IX 10) X część zamówienia obejmuje ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE Z PRZEDMIOTÓW ŚCISŁYCH/FIZYKA łącznie 50 godzin, do realizacji w ciągu 18 miesięcy. Zajęcia wyrównawcze będą odbywały się średnio 1 lub 2 razy w tygodniu (średnio 4 h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz. X 11) XI część zamówienia obejmuje ZAJĘCIA TERAPEUTYCZNE - Jak radzić sobie z emocjami? łącznie 100 h do realizacji w ciągu 18 miesięcy Zajęcia socjoterapeutyczne będą odbywały się średnio 2 lub 3 razy w tygodniu (średnio 8 h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz.XI 12) XII część zamówienia obejmuje ZAJĘCIA TERAPEUTYCZNE - Trening zastępowania agresji łącznie 100 h do realizacji w ciągu 18 miesięcy Zajęcia socjoterapeutyczne będą odbywały się średnio 2 lub 3 razy w tygodniu (średnio 8 h w miesiącu). szczegóły zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ - cz.XII 2. Godzina zajęć objętych projektem = 45 minut, z wyłączeniem zajęć socjoterapeutycznych, dla których godzina = 60 minut. 3. Zajęcia objęte przedmiotem zamówienia, dla każdej części odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego tj. w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku przy ul. Żurawiej 12 za wyjątkiem przewidzianych wyjść i wyjazdów edukacyjnych w ramach zajęć w części IV i VII. 4. Wymaga się, że podczas realizacji zajęć wykorzystywane będą aktywizujące metody nauczania (gry dydaktyczne, dyskusja, zajęcia terenowe, doświadczenia, metoda projektów i inne, które będą motywowały dzieci do czynnego udziału w zajęciach, zwiększy to dostępność i podniesie jakość wsparcia i pomocy psychologiczno - pedagogicznej uczniom, w szczególności tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, poprawi się jakość pomocy udzielanej przez szkołę rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku (tylko w szczególnych przypadkach w soboty), z wyjątkiem zajęć prowadzonych w ramach wyjazdu edukacyjnego. 5. Wymagania dodatkowe (w każdej z części zamówienia): 1) Prowadzenie dokumentacji pedagogicznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. 2002 r. Nr 23 poz. 225 z późn. zm.) oraz zgodnie ze Statutem ZSO Nr 8. 2) Przestrzeganie tajemnicy w zakresie powierzonych zadań, dokumentacji i danych osobowych uczestników projektu; 3) Poddanie się kontroli, w szczególności dotyczącej zakresu i sposobu realizacji powierzonych zadań oraz dotyczących rozliczeń za świadczone usługi, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, 4) realizacja zajęć edukacyjnych na podstawie planu pracy zajęć pozalekcyjnych opracowanego przez Zamawiającego w ścisłej współpracy z Wykonawcą, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania. Plan pracy zajęć pozalekcyjnych będzie uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas; 5) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy w terminie określonym w umowie; 6) przeprowadzenie pre i post (przed rozpoczęciem i na koniec roku szkolnego 2012/2013 i 2013/2014) testów przez nauczycieli poszczególnych zajęć objętych zamówieniem. Przeprowadzenie pre odbędzie się przed rozpoczęciem zajęć w roku szkolnym 2012/13 (grudzień) i 2013/14(wrzesień) oraz post testów na koniec zajęć w roku szkolnym 2012/13 i 2013/14 w miesiącu czerwcu w obecności koordynatora projektu bądź asystentki projektu. 7) Prowadzenie ewidencji zrealizowanych zadań za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju zajęć i liczby godzin. 8) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dziennikach zajęć pozalekcyjnych, kartach czasu pracy i listach obecności; 9) promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; 10) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie; 11) przestrzeganie regulaminu, obowiązującego w pracowniach, w których będą prowadzone zajęcia; 12) decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć ze szczególnym uwzględnieniem pomocy multimedialnych zakupionych w ramach projektu. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 7. Szczegółowy zakres usług objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom (wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenie i wykształcenie niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: (dla I części zamówienia) - wymagana 1 osoba, która posiada kwalifikacje: mgr filologii angielskiej oraz doświadczenie pedagogiczne w szkołach podstawowych, szkołach językowych, gimnazjalnych lub ponadgimnazjalnych - minimum 4 lata, minimum 2 kursy , szkolenia metodyczne z zakresu nauczania języków obcych w ciągu ostatnich 2 lat. (dla II części zamówienia) - wymagana 1 osoba, która posiada kwalifikacje: mgr filologii germańskiej oraz doświadczenie pedagogiczne w szkołach językowych, szkołach podstawowych, gimnazjalnych lub ponadgimnazjalnych - minimum 4 lata, minimum 2 kursy , szkolenia metodyczne z zakresu nauczania języków obcych w ciągu ostatnich 2 lat. (dla III części zamówienia) - wymagana 1 osoba, która posiada kwalifikacje: mgr matematyki oraz doświadczenie pedagogiczne w szkołach podstawowych, gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych lub na wyższych uczelniach - minimum 2 lata, (dla IV części zamówienia) - wymagana 1 osoba, która posiada kwalifikacje: minimum mgr biologii, geografii lub ochrony środowiska oraz doświadczenie pedagogiczne w szkołach podstawowych, gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych lub na wyższych uczelniach - minimum 2 lata, (dla V części zamówienia) - wymagana 1 osoba, która posiada kwalifikacje: mgr sztuki lub studia podyplomowe z zakresu plastyki lub sztuki, doświadczenie w pracy pedagogicznej minimum 4 lata oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć malarstwa minimum 20 godzin w ciągu ostatnich 4 lat. (dla VI części zamówienia) - wymagana 1 osoba, która posiada kwalifikacje: mgr informatyki lub kierunków pokrewnych z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczenie w tworzeniu stron WWW, znajomość języka html i flash. Doświadczenie w pracy dydaktycznej minimum 20 godzin w ciągu ostatnich 4 lat. (dla VII części zamówienia) - wymagana 1 osoba, które posiadają kwalifikacje: mgr z przygotowaniem pedagogicznym, doświadczeniem pedagogicznym oraz doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z zakresu Akademii Dobrych Manier lub pokrewnych - minimum 20 godzin w ciągu ostatnich 2 lat. (dla VIII części zamówienia) wymagane 1 osoba, która posiada kwalifikacje: mgr polonistyki z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczeniem pedagogicznym oraz doświadczeniem w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z języka polskiego - minimum 20 godzin w ciągu ostatnich 2 lat. (dla IX części zamówienia) wymagane 1 osoba, która posiada kwalifikacje: mgr biologii, ochrony środowiska z doświadczeniem pedagogicznym minimum 4 lata oraz doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z przyrody - minimum 20 godzin w ciągu ostatnich 2 lat (dla X części zamówienia) wymagane 1 osoba, która posiada kwalifikacje: mgr fizyki z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczeniem pedagogicznym minimum 2 lata oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z fizyki - minimum 20 godzin w ciągu ostatnich 2 lat. (dla XI części zamówienia) wymagana 1 osoba, które posiada kwalifikacje do zajęć socjoterapeutycznych: mgr pedagogiki oraz doświadczenie pedagogiczne minimum 6 lat, doświadczenie z prowadzenia zajęć dot. emocji - minimum 60 godzin w ciągu ostatnich 2 lat oraz niezbędne kursy,szkolenia z zakresu objętego zamówieniem. (dla XII części zamówienia) wymagana 1 osoba, które posiada kwalifikacje do zajęć socjoterapeutycznych: mgr pedagogiki oraz doświadczenie pedagogiczne minimum 6 lat, doświadczenie z prowadzenia zajęć Trening zastępowania agresji - minimum 60 godzin w ciągu ostatnich 2 lat oraz niezbędne kursy,szkolenia z zakresu objętego zamówieniem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Sekcji III.4.2) tiret 2 warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone Sekcji III.4.1) tiret 1) i 2)winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone w Sekcji III.4.2) tiret 1) składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania - załącznik nr 4B do SIWZ. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron, lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć w tym w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec; 2) jeśli w ramach wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego, który będzie brał udział w realizacji części zamówienia jako podwykonawca - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy jeśli wykaże on, że posiada co najmniej takie wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie jakie wymagane było dla spełnienia warunku dysponowania osobami, 3) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy oraz zmiany przepisów dotyczących realizacji projektu. 3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 1, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu. 4. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso8.bialnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Białymstoku, ul. Żurawia 12, 15-540 Białystok, (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 16:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Białymstoku, ul. Żurawia 12, 15-540 Białystok, (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.