eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › modernizacja sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Suchej



Ogłoszenie z dnia 2006-09-21

POZYCJA 49282

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Strzelce Opolskie: modernizacja sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Suchej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania, do kontaktów: Małgorzata Parobiec, ul. Wałowa 5, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4049400, fax 077 4049419, e-mail: gzoiwst@opole.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.strzelceopolskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania w Strzelcach Opolskich, Małgorzata Parobiec, ul. Wałowa 5, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4049400, fax 077 4049419, e-mail: gzoiwst@neostrada.pl, http://www.strzelceopolskie.pl/?aid=698. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarządanie działalnością gminnych jednostek oświatowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Suchej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Publiczna Szkoła Podstawowa w Suchej ul. Kościelna 40. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Suchej ul. Kościelna 40 zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, że wykona zamówienie w wymaganym przez Zamawiającego czasie oraz, ze udzieli wymaganej gwarancji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Wykonanie posadzki sportowej o powierzchni płyty boiska 373 m2, obejmujące: demontaż posadzki parkietowej, oczyszczenie podłoża, wykonanie warstwy wyrównującej i nawierzchni z wykładziny sportowej punktowo - sprężystej; 2.Docieplenie dachu o powierzchni 411,7 m2 obejmujące wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych grubości 20 cm laminowanych papą termozgrzewalną wraz z pokryciem papą termozgrzewalną. 3.Modernizacja zaplecza socjalnego o powierzchni użytkowej 123,1 m2 obejmująca: wymianę instalacji wod.-kan., wymianę armatury sanitarnej, wymianę okładzin ceramicznych ścian, wymianę posadzek (płytki ceramiczne, wykładziny) wraz z wykonaniem warstw podposadzkowych, wykonanie kabin natryskowych z płyt laminowanych, wykonanie wentylacji mechanicznej; 4.Wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem obejmująca wykonanie tablic rozdzielczych, szafek sterowniczych, instalacji oświetlenia wraz z montażem opraw i projektorów oświetleniowych, instalacji gniazd i zasilania tablicy wyników, instalacji wyrównawczej 5.Roboty ogólnobudowlane obejmujące demontaż sufitu podwieszanego, czyszczenie i malowanie antykorozyjne konstrukcji stalowej dachu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie robót tynkarskich i malarskich, remont schodów zewnętrznych, roboty rozbiórkowe; 6.Dostawa i montaż elementów wyposażenia sali gimnastycznej: drabinki gimnastyczne, kosze do koszykówki, zestaw do piłki siatkowej, bramki do piłki ręcznej, tablica wyników. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane w wysokości 6000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: -posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, tzn. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat, przynajmniej 1 robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem. -dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. Wykonawca musi wykazać, że osoby planowane do objęcia funkcji: kierownika budowy i kierowników robót branżowych posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane (do kierowania robotami budowlanymi oraz w zakresie instalacji saniatarnych i elektrycznych). Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający sprawdzi spełnienie warunków udziału na podstawie analizy złożonych wraz z ofertą dokumentów. Z dokumentów tych musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki uczestnictwa. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o spełnieniu przez wykonawcę warunków uczestnictwa w postępowaniu; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych( minimum 1 zadanie) o zakresie, odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że zadania zostały należycie wykonane; Wykaz osob i podmiotów ktore będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby która planowana jest do objęcia stanowiska kierownika budowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strzelceopolskie.pl/?aid=698. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 10:30, w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.