eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Olsztyn: Dostawa mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 490648 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. 2. Sporządzony przez Wykonawcę,Formularz ofertowy . 3. Sporządzony przez Wykonawcę, Formularz cenowy stanowiący jednocześnie zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych. 4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda: 4.1. W zakresie części nr 2, nr 3, nr 5, nr 6 i nr 7 ważnego certyfikatu ISO 9001:2008 w zakresie produkcji mebli oraz atest higieniczny E-1 na płytę wiórową, kleje i obrzeża. 4.2. W zakresie części nr 1, nr 4, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, nr 13, ważnego atestu (świadectwa) badań wytrzymałościowych na krzesła.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące terminu realizacji ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Michała Oczapowskiego 2 pok. 311, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Michała Oczapowskiego 2 pok. 311, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: fotel obrotowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fotel obrotowy - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko tradycyjne (klawiatura) - szt. 1, komoda 2 - drzwiowa- szt.2, biurko puste - szt. 1 , Kontener na kółkach pod biurko - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skrzynia stojąca - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło stacjonarne - szt. 2,Krzesło biurowe obrotowe - szt.1,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: biblioteczka - szt. 1, szafa aktowa biurowa - szt. 1, szafa ubraniowa - szt. 1, nadstawka na szafę - szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko komputerowe szt. 1 , biblioteczka szt. 1, szafa aktowa biurowa - szt. 1, biblioteczka szt. 1, szafa ubraniowa - szt. 1, nadstawka na szafę - szt. 3, biurko tradycyjne (klawiatura) - szt. 1,wózek jezdny na komputer - szt. 1, komoda 2 - drzwiowa - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa aktowa - szt. 1,biblioteczka - szt. 1, szafa ubraniowa - szt. 1, nadstawka na szafę - szt. 3, biurko komputerowe - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło biurowe obrotowe - szt. 1, krzesło stacjonarne - szt. 1, krzesło stacjonarne - szt. 1, krzesło biurowe obrotowe - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel gabinetowy obrotowy - szt. 1, krzesło stacjonarne - szt. 1,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Krzesło obrotowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło obrotowe - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Krzesła laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła laboratoryjne - szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Krzesło biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło biurowe - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: siedziska korytarzowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siedziska korytarzowe (Ławka 3-osobowa) - szt. 67.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.